Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Onnea Ieva :D

Me puhuttiin tänään miehen kanssa että pitäis ostaa uus sänky. Meni hetki ja tuo esikoinen kysy multa jonkun kysymyksen, vastasin ja hän sanoi: "onneksi olkoon, olette voittaneet uuden sängyn!"Seuraavan kysymyksen jälkeen "onneksi olkoon, olette voittaneet petauspatjat!" Hetken päästä kysyi multa "mitä haluisit saada?" Ennen kun ehdin vasta hän sanoi: "onneksi olkoon, olette voittaneet lakanat!"

Kannattaa aina vastata kysymyksiin :LOL: Koskahan nuo tulee postissa :whistle:
 
Hitto on KUUMA! Ja öllöttää. :x Mä olen mässäillyt koko lomaviikon ihan simona, yök. Liikuntaa ei ole tullut kuin kävelyä jonkin verran (2-7 km/pvä), joten on pikkasen turvonnut olo. :x :x No, huomenna kotiin ja ensi viikolla taas terveellisiin elintapoihin. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hitto on KUUMA! Ja öllöttää. :x Mä olen mässäillyt koko lomaviikon ihan simona, yök. Liikuntaa ei ole tullut kuin kävelyä jonkin verran (2-7 km/pvä), joten on pikkasen turvonnut olo. :x :x No, huomenna kotiin ja ensi viikolla taas terveellisiin elintapoihin. :xmas:
On sulla varaa...muuten voi tuuli viedä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hitto on KUUMA! Ja öllöttää. :x Mä olen mässäillyt koko lomaviikon ihan simona, yök. Liikuntaa ei ole tullut kuin kävelyä jonkin verran (2-7 km/pvä), joten on pikkasen turvonnut olo. :x :x No, huomenna kotiin ja ensi viikolla taas terveellisiin elintapoihin. :xmas:
On sulla varaa...muuten voi tuuli viedä =)
Noh noh, äläs nyt. :LOL: :LOL: :LOL: Mullon vielä ainakin 15 kiloa pudotettavana. :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hitto on KUUMA! Ja öllöttää. :x Mä olen mässäillyt koko lomaviikon ihan simona, yök. Liikuntaa ei ole tullut kuin kävelyä jonkin verran (2-7 km/pvä), joten on pikkasen turvonnut olo. :x :x No, huomenna kotiin ja ensi viikolla taas terveellisiin elintapoihin. :xmas:
On sulla varaa...muuten voi tuuli viedä =)
Noh noh, äläs nyt. :LOL: :LOL: :LOL: Mullon vielä ainakin 15 kiloa pudotettavana. :kieh:
Mistä ajattelit pudottaa? Leikata hiuksesi vai? |O
 

Yhteistyössä