Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mulla ei oo facen keskustelu toiminu kolmeen päivään. |O
Okei, ei siis hätää!!! :wave: Jos ei muillakaan, niin ei tarvi mullakaan toimia! :D :flower:
Mulla on kyllä tähän asti toiminu, nyt aattelin kokeilla kun tökki että auttaako kielen vaihto. Ennen oon vaan odottanu koska alkaa toimia... Onko sulla Ieva suomenkielinen vai enkku?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Te kaikki mammat ootte niin hehkeitä, että ihan pahaa tekee! =)
Kaikki muut paitsi minä :ashamed: Tänään uskalsin ekan kuvan fb:hen laittaa, ja sekin on ihan pyllystä |O Kun ei tästä naamasta voi hyvää kuvaa saada vaikka mitä tekis:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hitto on KUUMA! Ja öllöttää. :x Mä olen mässäillyt koko lomaviikon ihan simona, yök. Liikuntaa ei ole tullut kuin kävelyä jonkin verran (2-7 km/pvä), joten on pikkasen turvonnut olo. :x :x No, huomenna kotiin ja ensi viikolla taas terveellisiin elintapoihin. :xmas:
On sulla varaa...muuten voi tuuli viedä =)
Noh noh, äläs nyt. :LOL: :LOL: :LOL: Mullon vielä ainakin 15 kiloa pudotettavana. :kieh:
Mistä ajattelit pudottaa? Leikata hiuksesi vai? |O
Sä et oo nähny mua. :LOL: Mahan, perseen ja reidet vois vaikka leikkauttaakin. :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mulla ei oo facen keskustelu toiminu kolmeen päivään. |O
Okei, ei siis hätää!!! :wave: Jos ei muillakaan, niin ei tarvi mullakaan toimia! :D :flower:
Mulla on kyllä tähän asti toiminu, nyt aattelin kokeilla kun tökki että auttaako kielen vaihto. Ennen oon vaan odottanu koska alkaa toimia... Onko sulla Ieva suomenkielinen vai enkku?
Nyt ollaan suomessa, niin puhutaan ihan suomea vaan. :LOL: *mun lempilause duunissa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hitto on KUUMA! Ja öllöttää. :x Mä olen mässäillyt koko lomaviikon ihan simona, yök. Liikuntaa ei ole tullut kuin kävelyä jonkin verran (2-7 km/pvä), joten on pikkasen turvonnut olo. :x :x No, huomenna kotiin ja ensi viikolla taas terveellisiin elintapoihin. :xmas:
On sulla varaa...muuten voi tuuli viedä =)
Noh noh, äläs nyt. :LOL: :LOL: :LOL: Mullon vielä ainakin 15 kiloa pudotettavana. :kieh:
Mistä ajattelit pudottaa? Leikata hiuksesi vai? |O
Sä et oo nähny mua. :LOL: Mahan, perseen ja reidet vois vaikka leikkauttaakin. :kieh:
No, jäähän siitä sitten jäljelle vielä pää! :LOL: :LOL: Kyllä silläkin varmaan toimeen tulee...sitten ei oo kyl enää vara tiputtaa yhtään. :snotty:

muoks. niin ja kädet...niitä tarvii tässä netissä! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Hitto on KUUMA! Ja öllöttää. :x Mä olen mässäillyt koko lomaviikon ihan simona, yök. Liikuntaa ei ole tullut kuin kävelyä jonkin verran (2-7 km/pvä), joten on pikkasen turvonnut olo. :x :x No, huomenna kotiin ja ensi viikolla taas terveellisiin elintapoihin. :xmas:
On sulla varaa...muuten voi tuuli viedä =)
Noh noh, äläs nyt. :LOL: :LOL: :LOL: Mullon vielä ainakin 15 kiloa pudotettavana. :kieh:
Mistä ajattelit pudottaa? Leikata hiuksesi vai? |O
Sä et oo nähny mua. :LOL: Mahan, perseen ja reidet vois vaikka leikkauttaakin. :kieh:
No, jäähän siitä sitten jäljelle vielä pää! :LOL: :LOL: Kyllä silläkin varmaan toimeen tulee...sitten ei oo kyl enää vara tiputtaa yhtään. :snotty:

muoks. niin ja kädet...niitä tarvii tässä netissä! :flower:
Unohdin, pari ylimääräistä leukaa vois myös poistaa. :LOL: :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Nyt ollaan suomessa, niin puhutaan ihan suomea vaan. :LOL: *mun lempilause duunissa*

:D
Mut koita säkin vaihtaa kieleks enkku (ainakin täks illaks niinku mäki) jos toimis sit?

muoks. ja kyl sä ainakin mulle näyt siel chätis!
Niinhän nuo tuolla Mitäs Nytilläkin neuvoi, et kantsis vaihtaa kieli. En taida jaksaa... Mä olen ollut läsnäolevana chatissa kolme päivää, muttei itselle vaan aukea se ikkuna.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Niinhän nuo tuolla Mitäs Nytilläkin neuvoi, et kantsis vaihtaa kieli. En taida jaksaa... Mä olen ollut läsnäolevana chatissa kolme päivää, muttei itselle vaan aukea se ikkuna.
Mäkin meinasin etten jaksa, mut sit kuitenkin kokeilin ja enkuks toimiin ja suomeks ei. Joten enkuks niin kauan kun suomi taas pelittää

:D
 
Meillä on taas menossa huonon syömisen kausi; eilinen saldo oli riisifrutti, puolikas leipä, pieni patongin palanen, kurkku siivu ja noin 10 kpl ranskista...hyvä juttu on se, että maitoa menee reilusti, että edes jostain saa energiaa. Mummo kyllä just soitti, että poika oli syönyt aamupalaks ison lautasellisen makaroonia, joten ehkä se nälkä alkaa palaamaan =)

Enää ei paljon huijata poikaa syömään; syöttää ei saa missään nimessä! Hirvee ärjyntä heti. Saman huudon saan, jos ihan pikkuisen pidän lautasesta kiinni, ettei liiku kun lusikalla vääntelee ruokaa :headwall: sitä ollaan niin omatoimisia, että :LOL: Kävis sitten siellä potallakin itse!

Parin viikon ajan, pojalla on nyt tullut uutena sellainen, että yhtäkkiä on joko äidin tai isän perään, eikä kukaan muu kelpaa. Sellaista ei ole ollut koskaan. Silloin pojalla tulee ihan lohduton itku, jos vaikka menee pissalle ja jättää sen oven taakse (siis muiden seuraan).
Taitaa aavistaa, että reilun kahden viikon päästä aloittaa pk:n :kieh:

Mä löysin eilen ihan extempore itselle juhlamekon sinne häihin, vaikka olin jo päättänyt mennä vanhalla mekolla. Ja mulla on kahdet uudet kengätkin, jotka sopii siihen :D Jonkun huivin tai neulee tarvisin vielä sille kaveriks.
 

Yhteistyössä