Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Kysymys teille, jotka olette keränneet useampia Muumi-mukeja. Voiko niitä koodeja syöttää kerralla sen 24 ja tulostaa kerralla 2 mukien lunastuslappua, vai pitäisikö 12 jälkeen tulostaa se ensimmäinen ja sitten vasta lisätä koodeja? Meiltä löytyikin suvusta pari innokasta Floran syöjää, niin nyt on koodeja tullut reippaasti =)
Kyllä mä tekisin niin (ja olen tehnytkin) että 12 koodia ja sitten tulostaa sen lunastuslapun jne jne jne... :D En uskaltais ottaa riskiä että kone sanoo...ai mitkä aikaisemmat 12 koodia... :eek: :p
Peesi :whistle: :LOL:
Mies oli samaa mieltä. Meillä ei vain kotona tulostin toimi ja pitää siis odottaa, että mies menee taas töihin. Nyt sitten otan riskin, että hukkaan ne kannet. No ehkä saan ne sentään jotenkin pidettyä tallessa :whistle:
Nyt mä tiedän!!!! Rekisteröidy ensin omalla nimelläsi ja syötä 12 koodia...ja sitten miehen nimellä!!! :wave: :D
Tai jos on 2 eri sähkäriosoa...eiks se silleenki onnaa...?? :D
Harkinnan arvoisia ideoita. Täytyy katsoa koska tuo mies sinne töihin olisi menossa. Tänään laitoin syksyn ohjelmaa kalenteriin ja enää 6 viikkoa omien töiden alkuun :eek:
Mulla olis vissiin joku 10vko näin päässä laskettuna :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
No jopas on hiljasta :/
Aavemaisen hiljaista suorastaan... :whistle: Eikä mullakaan paljon asiata ole, kunhan kahvikupin äärellä itekseni taas jorisen. :D Kun neiti herää päikyiltä, niin lähdetään kummitytön 10v. synttäreitä kahvittelemaan. :heart:

Ja unista tulikin mieleeni verkkiksen kysymys ulkona nukkumisesta. Tyty nimittäin päätti oma-aloitteisesti heti seuraavana päivänä, kun olin vastannut että jos syksyllä siirtyisi sisälle, että ulkounet on nyt nukuttu.
Sanoin normaaliin tapaan neidille, että nyt päiväunille-tähän asti on aina köpötellyt partsin ovelle, mutta nyt painelikin ohi roikkumaan pinnikseen ja näytti että tuonne menen. Ja sinne meni ja nukkui hienosti sisälläkin, joten todettiin että siirretään nyt sitten sisälle kun tyty itse kerran haluaa. Hyvinhän tuo tuntuu sisälläkin nukkuvan-tuleepahan parvekkeellekin lisää tilaa kun saa vaunut sieltä pois ja pääsee itsekin päiväkahville sinne kun toinen ei nuku vieressä! :D

 
Onpas ollu upeat kelit B). Ollaan nyt viikonlopun aikana oltu molempina päivinä aamusta uimarannalla ja muutenkin sit loppupäivä omalla pihalla =). Kävin ostamassa tytylle uimapuvunkin kun aiemmin rannalla ollessamme on aina mekko kastunut kun kykkii veden rajassa.

On muuten yhdistänyt päivällisen syönnin ja lastenohjelmien alkamisen toisiinsa. Arkisinhan telkkarista tulee viideltä lastenohjelma Kaapo. Meillä on aina päivällinen just ennen sitä ja nytkin se tuolla isälleen toistelee "kaa, kaa" ja osoittaa telkkaria :LOL:

Meillä on yöunet h-i-e-m-a-n myöhäistyneet. Uni tulee vasta klo 22 ja usein vasta niin että mä käyn kippaamassa tytyn omaan sänkyynsä ja meen itekin omaan makkariin nukkumaan. Nopeestihan hän nukahtaa (eilen meni 4 minuuttia) mutta silti vähän tylsää. Useesti yritän joskus klo21 aikaan josko jäis sänkyyn mutta ei.. Eikä tosiaan meinaa millään nukahtaa ees olohuoneeseen mitä on tehnyt aina.
Päikkäritkin nukutaan omassa huoneessa, meilläkin ulkona nukkumiset vaan jäi pois. Ihan kiva :)

 
Onko täällä ketään? :wave:

Kahlasin läpi noi jutut, kamalasti sitä olikin :) Ja mitäköhän jäi mieleen :D Meillä mies on ollu kaks viikkoa lomalla ja kovasti ollaa oltu menossa... Näillä helteillä tosin ihan tässä lähimaastossa kun meijän autossa on ilmastointi rikki ja ne ei tunnu saavan siihen varaosaa sitten millään :( Mutta siis laivalla ollaan oltu ja sitten käytiin tällä viikolla asuntomessuilla ja Särkänniemessä. Verkkis tais kysyä asuntomessuista... Mä tykkäsin ihan niistä... Mutta siihen vaikuttaa sekin että oon asunu samaisella paikkakunnalla ja jossain määrin ollu tekemisis niiden messujen kanssa silloin kun niitä suunniteltiin.. Lisäks kun ne oli tossa ihan lähellä ja lähdettiin sinne ihan lasten ehdoilla ja jätettiin jonottamatta jos tuntui ylitsepääsemättömän pitkältä jono. Siihen samaiseen reissuun sisältyi sitten kavereiden treffausta ym. Mutta en tiiä oisinko pidemmältä matkalta lähteny sinne, ei siellä musta kuitenkaan kovin ihmeellistä ollu :D

Tiättekö vähä mulla tuli haikea fiilis kun kattelin poikaa Särkässä kun toinen meni yksin leppäkerttujunassa, on se niin iso jo :'( B)

Meillä poika on nukkunu päikkärit sisällä jostain joulukuusta asti kun myytiin ne yksösyhdistelmät pois. Ja nyt siis nukkuu siinä isossa jatkettavassa sängyssä B)
 
Ette ikinä arvaa... :xmas:

Potkismummo lupasi auttaa synttäreiden järjestämisessä...ja oletin että auttaa siivoamisessa. No, tänään sitten haki lapset mummulaan (mikä tietty helpottaa myöskin). Mua kuitenkin sapetti niin paljon että laitoin ukolle viestin:

"Mummo vei lapset ........ (talon nimi). Näköjään siivoan yksin :(! "

Eikä tässä vielä kaikki! Laitoin vahingossa viestin potkismummulle :whistle: :eek: :xmas:

...siinä onkin selitettävää! Tämän jälkeen laitoin äkkiä vielä toisen viestin:

"No, ei kai mun tarvi ikkunoita pestä. Kai se riittää että siivoan vaan tärkeimmät jutut!"

Nyt sitten odottelen sanooko mummu jotain...mä en ainakaan ota puheeksi! :xmas:
 
...eikä siinä kaikki!

Pyysin potkismummun imurin lainaksi. Olin vasta aloittelemassa kun kuului pamaus....Imurin putki halkesi... :eek: Joo, jospa vähän pidennän tuon imurin laina-aikaa... :whistle:

Miten senkin kertoo...kiitos kun hoidit lapsia. Anteeksi kun laitoin sulle viestin, joka tuli väärään numeroon. Niin ja tässä on tää Huuveri! Se män särki! :xmas:
 

Yhteistyössä