Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun laihis kesti n. 10h tällä kertaa :snotty: *kaataa kurkkuun suoraan laatikosta mini smartiesejä* :xmas:
Mä söin puolipussia karamellia tuon päivällä sattuneen episodin jälkeen. Huuveri on komeesti teipattu, mut nyt vaan pitäis keksiä miten sen palautan. Mietinkin jo että jos pyytäis ukkoo ottamaan syyt niskoilleen ja tekis sitte sille joskus vastapalveluksen... :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun laihis kesti n. 10h tällä kertaa :snotty: *kaataa kurkkuun suoraan laatikosta mini smartiesejä* :xmas:
Mä söin puolipussia karamellia tuon päivällä sattuneen episodin jälkeen. Huuveri on komeesti teipattu, mut nyt vaan pitäis keksiä miten sen palautan. Mietinkin jo että jos pyytäis ukkoo ottamaan syyt niskoilleen ja tekis sitte sille joskus vastapalveluksen... :snotty:
Lapsiahan on aina "hyvä" syyttää :whistle: :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mun laihis kesti n. 10h tällä kertaa :snotty: *kaataa kurkkuun suoraan laatikosta mini smartiesejä* :xmas:
Mä söin puolipussia karamellia tuon päivällä sattuneen episodin jälkeen. Huuveri on komeesti teipattu, mut nyt vaan pitäis keksiä miten sen palautan. Mietinkin jo että jos pyytäis ukkoo ottamaan syyt niskoilleen ja tekis sitte sille joskus vastapalveluksen... :snotty:
Lapsiahan on aina "hyvä" syyttää :whistle: :saint: :LOL:
...harkitaan. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mihin kasaan kakun, kun ei mahdu tavalliselle kakkualustalle? :snotty:

*muoks. IMURIN PÄÄLLE?!?! :LOL: :LOL: Sais ainakin piilotettua... :xmas:
Onko se kuin iso? Minkä mallinen?
Leikkuulauta, uunipelti...
Pyöreän kakkupohjan ajattelin leikata kahtia ja tehdä perhosen..

Pitäis mahtuu norm jääkaappiin. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mihin kasaan kakun, kun ei mahdu tavalliselle kakkualustalle? :snotty:

*muoks. IMURIN PÄÄLLE?!?! :LOL: :LOL: Sais ainakin piilotettua... :xmas:
Onko se kuin iso? Minkä mallinen?
Leikkuulauta, uunipelti...
Pyöreän kakkupohjan ajattelin leikata kahtia ja tehdä perhosen..

Pitäis mahtuu norm jääkaappiin. :p
No jos sulla on sen kokonen leikkuulauta...tai sit toi uunipelti..vuoraat vaan foliolla :D

 
Tattis Jaffe! :flower: =)

Täytynee huomenna katsoa kaappeja että löytyykö suurta leikkuulautaa. Muksut vielä tuossa kulkee ylikierroksilla, lähden viemään niitä maate. Joten joudun itsekkin poistumaan mukavasta seurastanne! :heart: =)
 
Aamukahvia tässä vetelen ja pohdin, et millehän alkas...on meinaan OUTOO!!!!!!! :eek:
Keskimmäinen jannu oli lähössä mummolle yökylään ja mummo tuli hakemaan...noh, mummo nappasiki sitten koko konkkaronkan mukaansa muutamaksi tunniksi, vähän kuin nimpparilahjaksi (iso lahja pitääki olla, kun kahta nimeä juhlitaan :kieh: )....mietin hakisko mansikoita ja laittas pakkaseen... :whistle: Vai olisko vaan...
 

Yhteistyössä