Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Veljen vauva (10 kk) oli meillä hoidossa vajaan viikon, on vilskettä riittänyt. :D Kiva likka. :heart:

Poika on oppinut tässä parin päivän sisään kiipeämään pois pinniksestä ja portin yli. :eek: |O Hirvittää nuo raput yläkertaan, tulee ne joskus vielä pää edellä. Joku patenttiratkaisu täytyy taas keksiä. :whistle:

Samoin on oppinut avaamaan liesisuojan ja laittamaan levyt sitten päälle. :headwall:

Iltapalaa pitäisi kai mennä itselleen tekemään... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Veljen vauva (10 kk) oli meillä hoidossa vajaan viikon, on vilskettä riittänyt. :D Kiva likka. :heart:

Poika on oppinut tässä parin päivän sisään kiipeämään pois pinniksestä ja portin
yli. :eek: |O Hirvittää nuo raput yläkertaan, tulee ne joskus vielä pää edellä. Joku patenttiratkaisu täytyy taas keksiä. :whistle:

Samoin on oppinut avaamaan liesisuojan ja laittamaan levyt sitten päälle. :headwall:

Iltapalaa pitäisi kai mennä itselleen tekemään... :p
No jo on taituri :eek: Onneks meillä ei oo portaita ja poika ei oo tajunnu haluta pinniksestä pois ilman apua
 
Meillä on pinnis nykyisin sivuvaununa siten siis, että meidän sänky on ihan kiinni pinniksessä. Pinniksestä on laita alhaalla ja pohja ylhäällä siten, että pinnis on melkein meidän sängyn tasolla (meillä on melko korkea jenkkisänky). Tarkoituksena tuossa on, että ollaan nyt totutettu lapsi pois perhepetistä, mutta lapsi voi halutessaan yöllä/aamulla kiivetä itse meidän viereen. Tuo systeemi on toiminut hyvin, muutamana yönä on itse tullut viereen, mutta tavallisesti nukkuu yönsä omassa sängyssä ja aamulla herätessään mönkii viekkuun sitten kun haluaa nousta ylös. Tavallisesti haluaa jonkin aikaa makoilla ja touhuta pehmojen kanssa omassa sängyssään, ennen kuin tahtoo nousta ylös. :heart:
 
Olohuoneiden sisutuksista on ollut täällä puheita. Meilläkin on sisuteltu uusiksi olkkaria. Kyllästyimme ahtauteen ja tilanpuutteeseen, joten heivasimme sohvan pois kokonaan. =) Onneksi sohvalle löytyi uusi koti helposti, kun ei kuitenkaan ollut ihan roskiskuntoinen. ;) Laitoimme yhdelle seinälle kauan himoitsemani kirjahyllyt (ja saimme siten kaappeihin rutosti lisätilaa, kun kirjat saatiin hyllyihin) ja sohvan virkaa toimittaa Fatboy. On muuten ihan superhyvä ratkaisu sohvan tilalle ahtaisiin tiloihin. Siinä mahtuu hyvin jopa kaksi aikuista lököttelemään. :whistle: Tulee tuohon vielä yksi nojatuoli istumapaikaksi, mutta saamme sen vasta elokuun lopulla. Olen kyllä kovin tyytyväinen ratkaisuun; ihanaa, kun tilaa! :)

Mites Jahvetin olkkari?
 
Kivoja lamppuja ieva. Tollasen vanhan kristallin mieki voisin tahtoa sitte tähän "ruokailuhuoneeseen" :D Antaskohan äiti omansa :saint:
Tollasta vähän saman tyyppistä mikä teil olkkarissa miekin katoin, mut siin oli pienemmät ne lamput ja oisko ollu 7....isäntä ei vaan lämmenny sille...pöh :p Löydettiin kyllä ihan mieluinen ja vielä halvennuksesta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Veljen vauva (10 kk) oli meillä hoidossa vajaan viikon, on vilskettä riittänyt. :D Kiva likka. :heart:

Poika on oppinut tässä parin päivän sisään kiipeämään pois pinniksestä ja portin
yli. :eek: |O Hirvittää nuo raput yläkertaan, tulee ne joskus vielä pää edellä. Joku patenttiratkaisu täytyy taas keksiä. :whistle:

Samoin on oppinut avaamaan liesisuojan ja laittamaan levyt sitten päälle. :headwall:

Iltapalaa pitäisi kai mennä itselleen tekemään... :p
No jo on taituri :eek: Onneks meillä ei oo portaita ja poika ei oo tajunnu haluta pinniksestä pois ilman apua
Meillä ei oo pinniksestä viel kiipeilly mut reissussa kiipesi retkisänkyyn hakemaan tuttia ja sieltä pois =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Mites Jahvetin olkkari?
Fatboysta miekin haaveilen :D Tai kahdesta...toinen sitten lastenolkkariin ja tohon nykyseenki menis nojatuolin tilalle, kun oon siihen tuoliin lopen kyllästyny :/ Taitaa vaan olla eka huonekalu, joka ollaan uutena ja omilla rahoilla ostettu, niin sillä on tunnearvoa :D Eikä ollu ees halpa.

Olkkari on valmis (no verhot puuttuu, taulut (=lastenkuvat) puuttuu, mut muuten..) :heart: :heart:
Ja se on niin ihana, et oikeesti tuntuu et voiko se olla meidän :whistle: :LOL: On väriä (ruskeaa), kun meillähän rakentaessa laitettiin kaikki ihan valkoseksi ja nyt oon miettiny et mikä IHMEEN päähänpistos sekin oli :headwall: :headwall: :LOL: :LOL:
Tänään ostettiin telkkari, matto (sekin löyty 50% alesta askosta, tollanen nukkamatto mikä lie karvareuhka), lamppu ja tv-taso :D

Olen tyytyväinen :flower:

*muoks* Eikä meilläkään toi olkkari oo koolla pilattu...n. 10 neliöö :whistle: Entinen oli 20 neliöö, mut erittäin rikkonainen ja huonosti sisustettava... :D

*muoks2* Sohva on vielä toistaseks vanha ja väärän värinen mut hommataan vasta sitte uus, kun saadaa toi vanha sinne lastenolkkariin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
mikä sn maton nimi oli? minkä värinen?
En mie muista :/ Mut ihan valkonen yksvärinen...normaalihinta oli vissiin 189 ja nyt 90e =)
Tollaset pitkät nukat...
kun me ostettiin sieltä sellainen, mutta tuollainen tumman harmaa, niin ajattelin vaan, että onko sama...
Kävin kattoo :D
Fantasia :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
siis sama matto :LOL:
ja mä tuolla fb:ssä kysyinkin,että oliko se meidän sohva tullut sinne teille :LOL:
Joo se ei tosiaan...valitettavasti.. ole ;) Tyydytään tohon vanhaan nyt sen aikaa, että saadaan tuo lastenpuoli valmiiksi, kun ei tota oikeen mahu missään säilyttää ja kun sinne menee käyttöön kuiteski =)
 

Yhteistyössä