Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
peipponen varmaan kuuklaa fätpoita :whistle: ;) :LOL:
:LOL: :LOL:
Älkääs nyt! Tsot tsot *heristää sormea*

En mä nyt ehdi kuukkeloida ku mä oon naamakirjassa! :LOL: :LOL: :LOL:
Kuule! olit poissaolevana!!!!!!!! siis kuukeloimassa :kieh:
Eiku vakoilemassa kaverien kuvia :D :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Vaik en mä tiiä kyl mikä on fätpoi... =) ...niin ja tiesin kyllä että te tiedätte että mä en tiedä, mutta en enää häpeä asiaa. En ehdi ajatella, oooon naamakirjassa... :saint:

Litle pisi nau! :LOL: :LOL: :LOL:
Siis itteemmehän myö saahaan syyttää et siellä roikut :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
peipponen varmaan kuuklaa fätpoita :whistle: ;) :LOL:
Eiku mä kuukkeloin sitä :saint: Eikä kuulu toi BB mun ohjelmistooni, joten en oo tota fatboytakaan ennen nähnyt :whistle:
Ihanaa! Ollaan samikset! Mikä BB ja mikä fatboy? :LOL: :LOL:
:flower: :flower: Ihme lyhennyksiä...FB, BB, IRL ;) ....ihan tässä menee vanha ihminen sekaisin ;) :LOL: Onkohan toi fatboy=FB? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
peipponen varmaan kuuklaa fätpoita :whistle: ;) :LOL:
Eiku mä kuukkeloin sitä :saint: Eikä kuulu toi BB mun ohjelmistooni, joten en oo tota fatboytakaan ennen nähnyt :whistle:
Ihanaa! Ollaan samikset! Mikä BB ja mikä fatboy? :LOL: :LOL:
:flower: :flower: Ihme lyhennyksiä...FB, BB, IRL ;) ....ihan tässä menee vanha ihminen sekaisin ;) :LOL: Onkohan toi fatboy=FB? :whistle:
Jo vanhakin nyt nuortuu...*laulaa* Tässä on se hyvä puoli, että täällä oppii uutta! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
fatboy rocks!!!! ihan suosikki meidän perheessä, koirista ihmisiin :LOL: haluan myös sitten ne ulko-versiot ja sen riippukeinun :p
Juu, Läskipoika on ihan paras. :p Minkä värinen teillä on? Ne ulkohommat olis kans aika maukkaat, jos olis tiloja. Eli siis oma piha. :p
valkoinen...joo, pesua olis vailla :whistle:
Ulkohommat haluisin sitten varmaan ruskeat tai saa nähdä ehtiikö tulla uusia värejä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
fatboy rocks!!!! ihan suosikki meidän perheessä, koirista ihmisiin :LOL: haluan myös sitten ne ulko-versiot ja sen riippukeinun :p
Juu, Läskipoika on ihan paras. :p Minkä värinen teillä on? Ne ulkohommat olis kans aika maukkaat, jos olis tiloja. Eli siis oma piha. :p
valkoinen...joo, pesua olis vailla :whistle:
Ulkohommat haluisin sitten varmaan ruskeat tai saa nähdä ehtiikö tulla uusia värejä
Meillä on punainen. :p

 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
fatboy rocks!!!! ihan suosikki meidän perheessä, koirista ihmisiin :LOL: haluan myös sitten ne ulko-versiot ja sen riippukeinun :p
Juu, Läskipoika on ihan paras. :p Minkä värinen teillä on? Ne ulkohommat olis kans aika maukkaat, jos olis tiloja. Eli siis oma piha. :p
valkoinen...joo, pesua olis vailla :whistle:
Ulkohommat haluisin sitten varmaan ruskeat tai saa nähdä ehtiikö tulla uusia värejä
¨
Jaahas...minkäsmoisia ne ulkojutskat on? :whistle: :D Nimim. ens kesänä terassintekoon ;)
Sisälle ottasin ainaki tähän olkkariin valkosen tai ruskeen... =)
Sohvanväri on nyt mietinnän alla...vaalea beessi vai sellain suklaanruskea :whistle:
 

Yhteistyössä