Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:
Tyttö nukkuu yhdet unelmaunet päivällä vaunuissa. Kesto on vakiintunut 4-4,5 tuntiin ja tuolloin hänellä on ollut (toki hieman ilmoista riippuen) sisävaatteiden päällä fleecepuku ja sit ä-pakkauksen vanupukua vastaava puku, villatöppöset, tumput ja kypärämyssy. Eikä ole ollut yhtään liikaa.... Taitaa olla melkoinen vilukissa.
Unilta herätään n. klo 14-15 välillä hirmuiseen nälkään. Loppupäivä menee sit syömiseen ja illan aikana otetaan vielä parit pienet torkut. Yöunet alkaa hieman liian myöhään, vasta n. 22-23.
--^--toi vois olla niin mun näppiksellä kirjotettu juttu noitten aikojen suhteen, okei, meillä ulkopäikkärit on himpan verran lyhemmät, noin 3-3,5h. Rytmit on ihan kiva olla olemassa vaan eilen sit huomasin että kun ei lähetty ulos nukkumaan niin kuinka pienen päivä meni ihan sekasin, torkkuilua ja kätinää koko päivän iltaa lukuunottamatta
. Ja toisaalta nuo rytmit sitoo aika hyvin meijät tänne kotiin...töihinkään en oo päässy vauvan kanssa kun aina joko nukutaan tai syyään..
Myös meillä tuo kakkaamattomuus aiheuttaa vatsanväänteitä, niin päivinä kun kakka on luistanut niin illat ovat "normaaleja" ja nukahtaminen helppoa, vaan jos ei ole kakkaa näkynyt niin sitten kyllä vääntää ja unen saaminen hankalaa.
Tosta hoitovapaasta, edelleen koitan sinnitellä niin pitkään kun mahollista, vaikka varmasti sen rahapussissa näkee..itte oon tosiaan tarhassa töissä ja ensinnäkin a) en haluais pientä viiä isoon ryhmään (mielummin perhepäiväh.) b) päiväkodin tätsynä olemisen ja äitiyden yhdistäminen ei nappaa, siis että pitäs jaksaa kotona ja töissä, mielummin koitan jaksaa kotona.
MUTTA ymmärrän toki niitäkin jotka lähtevät töihin aikasin, vaikka meillä ei oo sen suurempaa velkaa niin kyllä silti ahistaa että miten pärjätään...
Itkuhälyttimistä kun oli puhetta niin ai että mua ottaa päähän nuo meijän, ovat clas ohlssonin ja ovat sitten ihan P****t, toimivat kun haluavat ja mikin pitää olla lähes suussa..
Mitäköhän muuta oli mielen päällää *rapsuttaa päätään*...nooh, ei pysty nyt muistamaan |O , muta anyway oikein mukavaa alkanutta viikkoa!
-n-