Meillä oltiin 6 vk neuvolassa 5200 g ja 58 cm. Pelkään vaan että on käyrät rajussa laskussa, kun poika on syönyt niin huonosti sen rotarokotteen jälkeen.
Olisin mielelläni käynyt tässä välissä punnituksessa, mutta ei ole terkkari paikalla tällä viikolla. Ei auta kuin odottaa maanantaihin, silloin on 2 kk neuvola. Tyytyväisen oloinen poika tuo kyllä on, eli ehkä hätäilen turhia. :ashamed: Mutta stressitaso on silti korkealla maanantaihin asti. :snotty:
Kielo meille sanottiin että viikon verran rokotteen jälkeen pitää olla tarkka käsihygienian kanssa vaipanvaihdon yhteydessä. Meillä on käytetty sitten käsidesiä aina vaipanvaihdon jälkeen ja vauvan pyllypyyhkeen olen pitänyt eri naulakossa kuin muitten pyyhkeet. Ainakaan tuo esikoinen ei ole tartuntaa saanut. Mutta sinuna kysäisisin tuolta tuttavaperheeltä "lupaa" tulla.
Meilläkin alkaa 60 cm vaatteet olla pieniä, 62 on lähinnä sopivin koko ja vähitellen voisi alkaa 68 ottaa käyttöön...
Syöntimääristä en tiedä, kun imetyksellä mennään vielä. Kiinnostaisi kyllä tietää. :/
Kevytmelankolia mä ainakin teen soseet itse :wave: Hedelmät ja marjat ostan, mutta muut itse. Siihen on jo tottunut esikoisen ajalta, joka ei suostunut sylkemäänkään kaupan soseita kohden. :kieh: Heti ekoista peruna-porkkanakokeiluista lähtien sylki pois kaupan soseet ja veti itsetehtyä pari desiä päälle, joten eipä auttanut kuin tehdä itse. Noita isojen lasten soseita missä on kai jo vähän makuakin on sitten vähän suostunut välillä syömään.
Onnea
Nipsuli tätiytymisestä :flower:
Tulipa tosi looginen sepustus... koittakaa ymmärtää, imetysdementiaa