Mistähän mun piti kirjoittaa..
No tosta oman pään mukaan menemisestä nyt ainakin et sama täällä on kyllä. Neuvolasta poimin ne jutut jotka meille sopii ja sovellan loput. Monesti olen huomannu et jos olisin tehny miten toiset haluaa niin olis menny metsään.
30-kriisi Mulla on lapset ja aviomies ja vakkarityö mut vuokralla asutaan. Tosin mä saisin kriisille aihetta jos kaikki olis jo valmiina. Nuorihan mä olen vielä, eläähän noi 50 vuotiaatkin vielä muutoksen aikaa jotkut. Ei tässä hoppua ole kunhan noi muksut tosiaan on tehty jo.
Vuokrista Toi 700euroa tai 800 euroa yhtään mistään asunnosta kuulostaa niin pieneltä että tuntuu ihan mahdottomalta et jossain voi asua omillaan tollasella asumiskululla. Ihan älytöntä heittoa näissä. Meillä menis lainan lyhennykseen ja vesimaksuun+sähköön ihan vähintään 1100 euroa kuussa eikä sillä asuttais edes pk-seudulla vaan Hyvinkäällä. Pitäisköhän sitä yrittää tota ukkoa houkutella johonkin ihan kauas---Haminaan.
Siellä olis järkevämmissä hinnoissa asunnot ja sais muksut kasvaa rauhas. Tosin sit olis kyl kaverit ja vanhemmat kaukana, sukulaiset lähel.
Korvikejauheesta Tää Vinjan tapa toimia kuulostaa musta siltä mitä mä voisin käyttää kans:
Mä keitän vettä satsin jääkaappiin ja lämmitän siitä tarvittavan määrän ja jauheet päälle. Reissuun otan termariin sopivaa vettä ni ei tarvi miettiä missä lämmittää.
Jossain vaiheessa toikin tulee vastaan kun ei tää imetys aukottomana voi jatkua ikuisuuksiin. Nyt jo alkaa vähän välillä tympiä. :x
Hoitovapaa jatkuu mullakin tonne syksylle 2009, silloin ajattelin tehdä myös tota lyhennettyä työviikkoa. Saa esikoinen rauhas palata koulusta eikä sille tule niin pitkää aikaa yksin eikä tää juniori joudu olemaan niin pitkiä päiviä tarhas. Mies ei meillä kotiin ole jäämäs, sillä kertoi tossa yks kerta että hänellä on uraputki eikä työnantajat katso hyvällä jos mies on kotona.
Vähän sai kuulla tosta!! :kieh: Raukka on niin pihalla välillä ajatuksineen.
Vinja:
Hoitovapaasta vielä. Tuli taas aika p**ka fiilis eilen kun olin äiti-lapsi kerhossa. Siis kaikki on tosi mukavia mut kotiäitifanaatikkoja (siis ei kaikki oo fanaatikkoja mut aika moni). Ja heiltä ei koskaan kysytä miksi ovat kotona. Sit yks äiti kerto menevänsä töihin kohta niin kysytään miksi |O |O Siis luultavasti kysy ihan mielenkiinnosta mut mulla särähti, kun muutenkin tota asiaa stressaan. Tuli tunne et heti pitää olla kauhee meriselitys miksi viet lapsen hoitoon. joo en osaa nyt kauheen hyvon tota selittää, toivottavasti tajusitte!
Noissa äiti-lapsi kerhoissa valitettavan usein on
kotiäitifanaatikkoja. Ei kaikki ole mutta tarpeeksi moni. Mä en henk.koht. kestä sellaisia vaikka itekin himassa olen lasten kans. Mut joo, tiedän tyypin. |O
Nyt tuli taas paljon asiaa, tai tuntuis et on menny tovi tässäkin. Nuutti nukkuu pihalla, taas, joskin nyt tuntuis menevän putkeen nää unet ilman heräilyä...ja keksin miksi, sillä on ollut kuuma. Olenpa mä tyhmä. NO nyt se vinkas....tietty.