Äippä70, en muista, että oisit koskaan munkaan juttuja kommentoinu.. Se on vähä sillain, et jos ite on aktiivinen ja kommentoi toisten juttuja ahkerasti, niin saa sit samallain takaski kommentteja jne. Sinä, kuten minäki, kuitenki kirjotellaan sen verran harvoin, että tuskin meitä kukaan sen kummemmin muistaa. Eikä mua ainakaan haittaa se yhtään!
Mulle tää on vaan pieni osa elämää, enkä kyllä edes kaipaa jatkuvaa huomioimista/säälimistä/kaipailua jne... Pääasia, että oma mies huomaa mut joka päivä. :heart:
Joten lippu korkealle!:wave: Tähän sun ongelmaan on vaan pari ratkaisua: 1. Alat itsekin kirjoittamaan enemmän ja kommentoimaan oikeen ahkerasti muiden juttuja, 2. Lopetat palstailun tai et edes odota, että joku sun juttuja kommentois.
Karkeaa tekstiä, suuret pahoitteluni, mutta tää on elämää... Kaikki on erilaisia ja kirjottaa erilaisilla taidoilla. Muut on näköjään paljon "hellempi sanaisia" kuin minä ja osaa lohduttaa sua hienosti. Minä sanon usein aika karkeasti sen mitä sanon. Ja nyt oli melkeempä pakko purkautua, ku on aika monesti aiemminki tehny mieli...
Kommentoidaampa samalla muidenkin juttuja...
Vanamo: Oohan onnellinen, et teidän vauva nukkuu kuitenki niin hyvin päivisinkin!
Meillä kun se nukkuu ainoastaan ne yhdet tunnin mittaset päikkärit, jos sitäkään... Yölläkin herää parin tunnin välein syömään, mut tää on hyvä rytmi mun mielestä.
Ennen tämän rytmin muodostumista vauva söi ihan jatkuvasti ja koko ajan, myös yöllä. Eikä siis nukkunu yhtään. Korkeintaan muutaman minsan torkkuja otti. Mut tosiaan, kirjotit, et "jatkuvaa pukemista ja riisumista", niin riisutko aina vauvan päikkäreitä varten vähemmille vaatteille? Vai nukutatko ulkona ja puet sen sinne? Ku meillä tytsy nukkuu sisällä, niillä samoilla vaatteilla, jotka sille aamulla puen päälle, enkä sen kummemmin riisu. Ulkona tuo ei paljoo osaa nukkua...
Pikku-Kattiko se pähkäili imetyksen lopettamista.. Niin ite oon ottanu alusta asti "tavaksi" antaa tytölle n. 100-200ml korviketta iltapäivällä/illalla. En jaksanut sitä kokoaikaista syöttämistä ja iltaa myöten oltiin jo molemmat aika kiukkusia, siis vauva ja minä. No, nyt on sit helpottanu tosissaan, ku voi aina välillä laittaa pullon suuhun, ettei ihan koko ajan tarvi imettää. Pitkään kannoin siitä syyllisyyttä, mutta nyt oon pikkuhiljaa alkanu asian hyväksymään itelle ja huomaamaan, että tää onki hyvä ratkaisu. Ei siinä menny ku 2,5kk.
Kai se on ihan luonnollista käydä läpi erilaisia mietteitä, mut jos joku asia sua OIKEESTI helpottaa (ja vauvaa kans), niin ehdottomasti täytyy niin tehdä! Ei kenenkään tarvi itteään loppuun polttaa jonku imetyksen takia. Eikä siitä tarvis syyllisyyttäkään kärsiä! Pääasia, et vauva saa ravinnon, ihan sama miten se sen sai! Tsemppiä!
Ja tsemppiä myös
vanamolle (arvatenkin) tiheän imun kauteen! Niin ja
Äippä70:lle myös tsemppiä! Älä ota kaikkia asioita niin vakavasti ja itteesi! :flower:
Niin ja
onnittelut vielä teille kaikille, joilla on enempi tai vähempi aiheita onneen!
mm.
cruella jne... Ja
emmielle pahoittelut siitä korttijutusta.. KAUHEAA!!!