Mut siis olin eilisen illaan ja yön tytön kaa ja juteltiin kaikenlaista. Noh sit tuli aiheeks nää poikaystävä tai tyttöystävä jutut. Nih neuvoin oli se sun kumppani nyt poika tai tyttö. Ku siis jotkut sen vähän vanhemmat kaverit jo seurustelee. Nih elä sit kattele sellasta jos se kumppani lyttää sua eristää sua muista ihmisistä elämässä tai kohtelee huonosti. Toki sanoin et joskus voi tulla riitaa ja sanotaan pahasti toiselle mut et se riita pitää sit koittaa keskustella pois. Mut sit asiaan. Mut aloin miettimään tähän vastausta et onko teillä kokemusta tästä rakkaus pommituksesta. Et millasta se on ja miten teille sanotaan tai on sanottu niissä tilanteissa ja miten se etenee ja onko ollut eroja jo silloin sanoissa ja teossa ja onko teijän aivot hullaantuneet siitä ja mikä siinä rakkauspommituksessa niin kiehtoo et siihen jää koukkuun vai oletko jäänyt siihen koukkuun? Ku mulle ei oo tollanen pommitus ominaista ja jotenkin pidän sellaista ehkä nolona käytöksenä tai sliippinä. Mut joo mä oon sit aika toises ääripäässä et mä en oikeestaan oo ikinä jakanut kehuja naiselle suhteissa ollessani. Tietty ruuasta kiittänyt ja kehunut et oli hyvää mut tosi niukasti jakanut kyllä kehuja kumppanille. Ku ei meijän lapsuudessa kehuja jaeltu. Oon sitä oppinut ku oma tyttö syntyi ja tytölle jaan kyllä kehuja kun aihetta on mut ei musta kyl kehuautomaattia tule. Mut oommä vähän petrannut et esim jos naisella on vaik kauniisti laitetut kynnet ni kehunut niitä. Mut voitteko jakaa näitä vinkkejä näistä narskumiehistä. Et mikä saa tai on se juttu et teistä tulee täysin riippuvaisia tästä kumppanista? Ja sitä sietää huonoo käytöstä ja muistatteko millain se huonokäytös alkaa onko se se et jotkut naiset hakee miehestä turvaa ja kun se on aluks ollu ni sit tätä muistoa vaalien jatketaan suhteessa joka on muuttunut huonoksi? Et miksi kumppanista haetaan turvaa ja ripustaudutaan siihen ja heittäydytään täysin sen armoille sen toisen. Ite oon sanonut mun tytölle et ole rohkea kuin entis aikojen ritarit eläkä pakene pelkoja vaan kohtaa ne ja käsittele. Jakanut entisaikojen kunigatarista juttui jotka ovat voittaneet pelottomasti miesten johtamia armeijoita ja onkuin soturi prinsessa xena joka taisteli hirviöitä vastaan. Et on yhtärohkea kuin ritarit. Mut siis jos teil olisi jakaa vinkkei tästä mikä teidät sai hullaantumaan täysin ni osaan jakaa niit vinkkei tytölle. Et täytyykö siihen hullaantua niin täysin et järki katoaa. Kiitos jos jaksaisitte vastailla kokemuksista huonoista suhteista ja miten ette ole nähneet näitä valheita jo ajoissa? Et kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan. Tai onko teillä nyt miestä joka kehuu ja on kunnollinen ja saattaa välillä pommittaa mitä tuo rakkaus pommitus nyt sitten lieneekään. Miksi se pommitus on niin ihanan tuntuista?