Kiitos kaikille lohdutushaleista ja kokemuksista, ootte ihkuja :flower: :flower:

:flower: :flower: ja vielä :hug: !! Parempi olo tulee, kun lukee teidän kokemuksia, ja että jollain muullakin on ollut samanlaista. Ei sit huolestuta niin paljon, kun vaikee tosiaan aina välillä tietää mikä on normaalia ja mikä ei.
Sen verran oli yön aikaan tää kipu helpottanut, etten soittanut vielä mihinkään, jospa se iltaa kohti häviäis kokonaan. Tekis niin mieli lähteä kävelemään, mutten taida ainakaan kovin pitkää lenkkiä uskaltaa valita, kun milläs minä sieltä sitten pois pääsen, jos alkaaki taas yhtäkkiä kävely ontua ja ne kivut :/
Mittari näyttää yli 20 kun suoraan paistaa siihen aurinko B) Tuulee kyllä sitten senkin edestä, että tosiasiassa tuntuu kuin olis n. 5astetta! =)
kutkutus Joo tosiaan ovat pompottaneet sitä asiaa, että mihin päivärahaan mulla on oikeus ja millä tuloilla voin sitä hakea :headwall: Hermot meinaa mennä! Ajattelin oottaa että se päätös kirje kolahtaa luukusta, ennen kuin menen siellä käymään. Kyllästyttää aina rampata siellä, kun asiat ei mene oikein sillein sujuvasti. Ja soittaminen maksaa mansikoita kun on palvelunumero, kerran huomasin puhelinlaskusta...
Tai no, ei pidä liikaa haukkua sitä laitosta, onhan se jokatapauksessa parempi se minimikin, kuin ei mitään. Mutta toisaalta kun oon kuitenkin monta vuotta jo töissä ollut ja veroja maksanut, vaikka ikää nyt ei niin huimasti vielä olekaan, niin kyllähän se harmittaa jos nyt en saakaan muuta kuin minimin! Ihan tarpeeksi kitkuttamista ollut tällä opintotuellakin. Siinä kyllä todella Kela toimi nyt kiitettävästi, kun päätös oli tehty jo samana päivänä kuin hakemus viety. Ja äitiyspakkauksen osalta siellä lukee edelleen vain että "hakemus saapunut 14.5.-07" eli meinaako sitä, ettei Reimalle ole vielä lähtenyt tilausta mun pakkauksesta??
Esitin kainon toiveen, että käsittelisivät hakemukseni äitiysavustuksen osalta vasta sitten, kun uusi pakkaus on jo tullut jakoon :ashamed: Tiedän että oli törkeää ja turhamaista :ashamed: :ashamed: :snotty: mutta ainahan sitä voi yrittää. Kun mä höhlä menin ostamaan viimevuotisen pakkauksen vaatteet melkein kaikki, ja sen jälkeen sain ne vielä toiseen kertaan siskolta, niin kiva tosiaan jos nyt tulis se uusi
Kävin Kelan sivuilla äsken katsomassa, tosi ihania vaatteita näytti olevan =) Kiitosta siitäkin Kelalle :flower: Ja ehkä ne on asiakaspalautteen(?) perusteella kehittäneet joitain juttuja, esim. kevyttoppiksessa näkyi olevan käännettävät hihat ja lahkeensuut ja se, mistä on paljon ollut nurinaa, että toppahaalari on liian iso... Nyt näkyi olevan kokoa 68cm mutta käykös meille kesävauvan saaville nyt niin, että se olis sopiva loppusyksyllä, jolloin ei ole vielä lumesta ja pakkasista tietoakaan? Nyt on sitten hyvä syy ostaa lopputalvea varten just sellainen toppis kuin omaa silmää miellyttää

Ja saahan noita vanhojen pakkausten pukuja halvalla jopa uutenakin, kokoa 80cm.
Nauhalakki oli mun mielestä myös kiva, kestää hyvin päässä pienellä :heart: Ja sitä paksua collegehaalaria ei tainnut olla ollenkaan, mikä ainakin mun mielestä on hyvä. Kivempia nuo hieman ohuemmat, jotenkin tuntuu käytännöllisemmiltä. Tuleekohan se saamenkielinen käännös kirjasta meillekin? Voisi lukea sitä vauvalle, tiedä millainen kielinero siitä kehittyisi
Ainoat, mistä mä en niin tykännyt, on makuupussi ja ruokalappu, jotenkin liian aikuismaisia kuoseja mun mielestä, mutta eipä se haittaa. Makuupussi ei paljon edes vaunuista näy, ja ruokalappukin on periaatteessa ihan sama, millainen kuviointi siinä on, kun ruuan peitossahan se on sitten kuitenkin

Niin ja siinä oli kätevä tarrakiinnitys nyt, eikös ennen ole ollut solmittavat nauhat?
Kaikenkaikkiaan IHANA pakkaus :flower: Täytyypä laittaa kiitosta niille Kelan täteille, jotka sitä on olleet kokoamassa :flower:
Tuleekohan muuten tuosta naisten kondomista nyt hitti, kun sitä oikein äitiyspakkauksessakin jaetaan? Anteeksi, mutta musta se on jotenkin hieman h-a-s-s-u kun on perinteisiin MIEHEN kumipukuihin vaan tottunut
Vauvelihaave & Pikkuinen 31+4