Yritän tässä kerätä itseäni kasaan kaupungille lähtemistä varten... Illalla on pojan päiväkodin kevätjuhla.
Oma pää ja napa voi tasaisen epätasaisesti. Huomenna sekä neuvolalääkäri että psykiatrille aika - kattellaan, että miten sitten eteenpäin. Onneksi viikkoja alkaa olemaan nyt niin paljon, ettei tarvi enää huolehtia niin paljon mahdollisesta ennenaikasesta synnytyksestä.
Hunajakoipi varmasti pelästytti,huh! Onneksi kaikki oli kunnossa - kannattasko sun vaikka soitella sinne synnärille vielä ja kysyä, että miten asia oli, jos et muista? Ihan vaan ettei jää häiritsemään...
Kaikille suppareista kärsineille iso :hug:
en nyt edes muista ketkä kaikki - Mutteri ja Jenmo ainakin - tuntuu vähän siltä, että täällä ollaan kaikki enempi vähempi vaivaisia jo :kieh:
Mä niiiiiiin kadehdin niitä, jotka jaksaa olla energisiä ja voi hyvin loppuun asti ja ekat supparitkin on vasta synnytyssupistuksia. Vaikka toisaalta: eihän sitä välttämättä päällepäin näy - mullekin kaikki sanoneet, että "näytät voiva tosi hyvin" joo.... no.... ehkäpä se on se, että sillon kun on hyvä päivä niin olo on totaalisesti niin paljon parempi kun huonoina päivinä, että se varmasti näkyy päällepäinkin
Mutteri kahvikutsu on kyllä edelleen voimassa tännepäin, mut jos tuntuu ylivoimasen hankalalta sun järjestää, niin voisinhan mä vaikka pakata itseni ja poitsun junaan/autoon ja tulla sinne - jos se kävis?
Ihanan lahjan muuten sait! Mulla on yksi lahjakortti vielä käyttämättä ja pitäs itse asiassa käyttääkin ihan pian, taidanpa kävästä varaamassa ajan hemmoteltavaksi.
esikoinen no on sulla ollu kokemus! tottakai kaikkien on joskus alotettava alusta - lääkärienkin - mutta ei kait nyt tollasta sais päästää vielä yksin hoitamaan potilaita
uusille tervetuloa mukaan paisumaan! :wave:
koko arviosta mulla ei tosiaan enää ultraa ole, eli edelliset mittatiedot on ihan rakenneultran peruja. sf-mitta menee keskikäyrällä ja en jaksa olla kauhean huolestunut vauvan koosta kun ei geenien puolesta mitään isoa pitäisi tulla ainakaan. Ja esikoinen (3490g) tuli ulos vartissa, joten oli ihan helppo synnytys - lantio on onneksi sisäisiltä mitoiltaan ihan tilava, vaikka en järin suuri ihminen muuten olekaan.
Tiitiäinen oleskelee onneksi myös pääasiassa jo pää alaspäin ja on lasketutunutkin, joskaan ei (onneksi) vielä kiinnittynyt - tai ei ainakaan siltä tunnu.
Ninniliina & Tiitiäinen rv 30+6