Pyydän kovasti anteeksi etten ole tänne kirjoitellut aikoihin...lukemassa kävin ja sitten ajattelin kirjoittaa,mutta yllätys yllätys Rosa sitten heräsikin enkä ehtinyt kirjoittaa ja se sama toistui useankerran niin paljon oli luettavaa

Nyt neiti nukkuu ja yritän tässä paukuttaa kuulumisia!!!!
Mistähän tässä alottais ois taas juttua ,vaikka romaaniksi asti...No neuvolakuulumisia vaikka alkuun 1v neuvolas käytiin 27.6 eli Rosa oli täyttänyt 23.6 1v..Pituutta 72.5cm ja painoa 9545g.Rokotus annettiin ja neiti kyllä itki aikalailla ja kuumekkin siitä sitten nousi.Meillä oli joku vieras neuvoltäti,kun omalta neuvolatädiltä aika jouduttiin perumaan 26.6 soittivat aamusta että ei sulla sitten olekkaan tunnin päästä sitäa aikaa

se oli tosi harmi,kun ois ollu paljon kysyttävää siltä ja ,kun se kumminkin on jo niin tuttu et sen kans helppoa jutella kaikesta.Oli vieras täti joka oli 35minsaa myöhässä eikä pahemmin pahoitellut sitä,kun sanoin et meinattiin jo lähteä pois ja varata aika omalta tädiltä...Sitten se ihan paniikissa teki pinsettiote testin,ensin antoi leluja kauhean kasan lattialle ja kun Rosa innostui sitten tietysti niitä kattomaan ja niillä leikkimään niin se tunki yhtäkkiä sen helmijutun eteen ja sanoi ota tästä ota tästä ja totesi että joo nyrkkiote on ei ota pinsesttiä ollenkaan,huh hei mikä juttu.Rosa otti pinsetin jo 8 vai 10kk neuvolassa selkeästi

onneks lopulta pääsin sieltä pois,mut jäi sit kaikki kysymät mitä piti,ei paljon huvittanut siltä mitään kysyä.
Meidän ötökkä juttuun...meillä kävi myrkyttäjä silloin 6vkoa sitten ja uudestaan 3vkoa sitten ...kamat piti olla pois komerosta ja keittiön kaapista siis 6vkoa seisoivat kaikki pyyhkeet,lakanat,jne sohvalla,kun ei niitä saanut laittaa kaappiin sekä keittiön vatkaimet jne seisoneet keittiön pöydällä,aikamoinen epäjärjestys noist sitten oli,mutta nyt pikkuhiljaa on saatu lupa laittaa kamat paikoilleen

Toivottavasti päästään noista tolla eroon!!!!
Siivouksessa oli auttamassa mun äiti sekä isän äiti jonka kanssa otettiin sitten kunnolla kolmantena siivouspäivänä yhteen....hän tuli siis auttamaan siivouksessa ja huusi minulle kurkkusuorana ja haukkui minut ja syytti kaikesta minua...Kertoi miten hänen poikansa muutti pitkin hampain minun kanssa asumaan,kun minunhan oli pitänyt jonkun tytön kanssa muuttaa kuulema...hain siis oikeasti ite opiskeluaikoina asuntoa yksin hän oli keksinyt tuonkin päästään

Sanoi että hän oli ajatellut että toivottavasti minä en lasta tee,ja siihen toetsin vain että hei me yhdessä päätimme alkaa yrittämään lasta ja molemmat sen halusimme

Siis vitun törkeetä tulla sanomaan tollasia asioita minun kotiini ja onhan kumminkin meidän ihana prinsessamme jo olemassa.Hän on itse hankkinut itselleen lapsen sillä tyylillä että mies sanoi "voin panna sua,mut en halua lasta" ja niin hänen lapsi sai alkunsa,hän siis todella hankki itselleen lapsen ihan tarkoituksella!!!!Hakkui minut ihan suoraan äitini ja parhaan kaverin kuullen syytti minua kaikesta ..mm siitä että hänen poikansa ei ennen juonut ja nyt sitten juo ja viettää viikonloput kavereiden kanssa ja minun pitäisi kertoa hänelle missä hänen poikansa liiikkuu ja kenen kanssa ja mihin rahansa käyttää,huh huh taitaa napanuora olla aika tiukasti kiinni vielä.Pyysi myös minua ajamaan poikansa pois miedän luota EIKÄ TÄMÄ OLE EKA KERTA,KUN SITÄ PYYTÄÄ sanoi että muuttais sit hänen luokse,jotta me voisimme elää sit elämäämme...En ole koskaan kuullut äidin sanovan pojastaan MITÄÄN hyvää olen reilu 5v kuullut ainoastaan haukkumista siis ihan oikeasti,kun kuuli raskaudesta hän totesi että ei hänen pojasta voi hyvää isää tulla

luulisi että äiti tukisi ,mutta ei !!!!häneltä tuki heltyisi vain rahallisesti...hän luulee että rahaa antamalla saa rakkautta ja voi hyvittää lapsilleen kaiken mistä he ovat paitsi jäänneet,minä olen sitä mieltä että rahalla ei rakkautta heru ja se on TOSI!!!!Itse ainakin pyrin olemaan lapsen elämässä mukana joka hetki ja tukemaan häntä tai heitä sekä antamaan rakkkautta,vaikka ei suuria rahoja olisikaan niin onnellisia silti lapseni olisivat ja onnellisiksi he tulevat juuri sillä rakkaudella mitä heille annetaan ei rahalla.Olen ollut ihan kypsä koko "akkaan" jo pitkään ja todella ärsyttää ,kun puuttuu meidän elämään,voin luvat jos meillä lapsen isän kanssa ero joskus tulee niin mummon luokse lasta minä en ainakaan vie ja se on varma!!!Ja joo sanoihan tämä mummo vielä Rosalle isäsi on paha ihminen....toivon todella että ei ala haukkua ketään lapsen kuullen,lapsi tehköön itse omat mielikuvansa ihmisistä...voin vain kuvitella jos eroaisimme kuinka hän minua haukkuisikaan,vaikka ei syytä olisikaan olenhan minä kummiskin Rosan hoitanut erittäin hyvin päivät jne...
Rosaan hän vilkuttelee lähinnä miehille

aika hauska ele,kun miehet vilkuttavat milloin missäkin takaisin.ROsa oppi konttaamaan juhannuksena 24.6 1v 1p...aika hauska!!!Rosa on siis aivan ihana pikku hurmuri missä vcain on niin kaikki kehuvat vaaan,ottaa tosi heloposti kontaktia muihin ihmisiin ja hymyilee kauheasti kaikille se tietysti tekee paljon.Sanoja edelleen äiti,anna,tyttö...yrittää sanoa tänne,ja vettä...
Ruokailu meillä on TOSI hankalaa Rosa on muutenkin ollut ruokailun suhteen tosi vähäruokainen,mutta nyt menee aamulla velli,koska nyt taas vaihe ettei puuro maistu: 2dl velliä aamulla,päivällä syö vain vähän jugurttia tai hedelmäösosetta...sitten unien jälkeen ei syö välttämättä ,kun vasta 17 aikaan ja silloinkin saattaa syödä vain 5 lusikallista kotiruokaa ja sitten alkaa lusikka saada kyytiä...olen siis koittanut kaupan purkkiruokia joista jo 3 lusikallisen jälkeen lusikka lentää ja pää pyörii merkiksi et nyt riitti...Kysyin asiaa neuvolasta,ja täti kysyi onko lapsi laiha?sanoin ei,oletko ite huolissasi,johon sanoin no kylhän sitä miettii et toinen syö vaan jokusen lusikallisen koko päivän aikana+vellit ja maidot,mut ei kai sitä huolissaan tarvi olla...Jep ,mutta hampaita on tulossa alas sivuille 2 ovat jo jonkun aikaa tehneet tuloaan se tietysti voi aiheuttaa sitten tuota syömättömyyttä,tissi kyllä kelpaisi ja makeat vaihtelevasti.
Nukkuminen on kyllä aika jännää Rosa herää 2-3 kertaa yössä jotkut yöt nukkuu pidemmän pätkän kyllä onneksi

,mutta ehkä kerran 2:dessa kuukaudessa koko yön.
Muuten neiti kyllä nauttii kesästä ja vedestä ja meidän naurattamisesta ja musiikista

Juhannuksena olimme muuten telttailemassa kolmistaan ja oli ihana reissu

))))Rosan kanssa telttailu sujui hyvin,vaikka olikin eka kerta.Olin ystäväni kanssa tallinas päiväristeilyllä viikko sitten ihana reissu oli kävimme museossa oli mielenkiintoinen anatomian vahakabinetti,en siis ole mikään mjseo ihminen,mutta tuo, huimakokemus!!!!!
Meillä ollaan muuten päivät menty sillai usein kaksilla päikkäreillä siis päivästä ja illast nukkuu viel melkei tunnin.nukkuminen on nyt mennyt aamusta pidemmäksi nukkuu usein 9-9.30 ja illasta taas on menty 1-1½ tuntia aikasemmin nukkumaan menee myös päiviä milloin päikkäreit nukkuu vain 1 tunnin.
Uimassakin käytiin uimahallissa kolmistaan ja oli tosi ihana reissu ja meni hyvin pikkusen Rosa paleli kyl.Käytiin myös meressä uimassa tiistaina,Rosa tykkäs kun sitä heiluteltiin käsistä

laitan tossa kuvia vähän linkkien kautta.
Jep mut nyt mentävä nukkumaan,kun alkaa tuo kello taas kulkea vauhdilla kohti kahtatoista ja sopiva vä'symys alkaa hiipiä itsellekkin.Käyn nyt lukemassa useammin ja kommentoin sitten muiden juttuja paremmin ja enemmän,mut nyt ei muuta,kun aurinkoista kesää kaikille.Mites muuten Nennun???odotus sujuu???
T:tyttö82 ja Rosa1v ja melkein 2vkoa päälle
http://irc-galleria.net/view.php?nick=nandron&image_id=61227528
sori taas romaanista

))) Mitäs liukulle muuten???