Huomenet vaan kaikille,
kävin eilen toista kertaa neuvolassa, enkä viisastunut siellä yhtään. yritettiin sydänääniä kuunnella, mut sieltä mitään kuulunu. olin kyllä todella pettynyt, mutta terveydenhoitaja sanoi, että normaalisti sydänäänet kuuluu vasta rv:lla 12 (itse olen nyt ehkä rv10...) mutta kun lukee näitä tän ketjun viestejä, ni monillahan on jo sydänäänet saatu kuulumaan paljon aikasemmin!! johtuuko se sitten siitä, että lääkärin mukaan mulla on kohtu taaksepäin kallistunut, ettei multa niitä sydänääniä saatu kuuluviin, en tiiä, ärsyttävää tää epätietoisuus kuitenkin on. NP-ultraan meinasin tänään varailla ajan, toivottavasti saisin sen jo parin viikon sisällä. Kyllä tässä vaan pelko persiissä on koko ajan, että onko täällä masussa enää ketään tai onko koskaan ollutkaan, kun niin paljon on nyt lukenut noita juttuja, että raskaus mennyt kesken mut kaikki normaalit raskauden oireet on silti ollut...
Noh, eipä tässä paljon spekuloinnit auta, se on nyt vaan hillittävä hermonsa ja odotettava sinne ultraan asti, onneks on joulu välissä, niin saa vähän muuta ajateltavaa. Paino on noussut viimesen neljän viikon aikana hurjat 500 grammaa, yhteensä koko tämän (oletetun) raskauden aikana noin 1-2 kiloa, olen tosin aika hoikka tyttö ja kova liikkumaan, että paino nyt ei muutenkaan pääse kovin nopeaan tahtiin nousemaan. Edelleen turvotusta ilmassa, ummetusta, rintojen arkuutta, etomista, väsymystä, palelua jne jne
Hyvää alkavaa päivää vaan kaikille, lopettelen tän vuodatuksen nyt tähän...