Plussa tuli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hansku

Vieras
Aina sanotaan ettei niitä vauvoja tekemällä tehdä ja liika yritys on haitaksi, vaan ne tulee jos on tullakseen. Me oltiin tällä periaatteella 6 kuukautta, nyt viimeisessä kierrossa otin avuksi ovulaatiotikut ja greippimehun ja tänään kp 33/30-46 tuli testiin vahva PLUSSA! Että joskus se yrittäminenkin palkitaan. Mitään raskausoireita ei ollut eikä ole edelleenkään paitsi lämmöt koholla ja noin viikko ovulaatiosta parina päivänä pientä tuhruvuotoa, oliskohan mahdollisesti ollut sit sitä kiinnittymisvuotoa. Eli näin meillä! Ikää on 32v, mies 39v, esikoinen tulossa (miehellä edellisestä liitosta kaksi lasta). Plussaonnea kaikille, minä siirryn seurailemaan odottajien juttuja.

ONNEA SULLE SYLIKAUPALLA! Ja kiitos, että loit uskoa meihin ""yrittäjiin"". En mä ainakaan osaa relata näin ison asian kanssa vaan lasken päiviä ja tikuttelen ja juon greippimehua, ja en osaa ottaa rauhallisesti asian kanssa ;) Joten hienoa kuulla, että onnistuu näilläkin konsteilla. Oikein hyvää odotusaikaa!

ONNEA, ONNEA, ONNEA!

Meillä oli sama homma, että muksu TEHTIIN. Käytössä ovistikut, greippimehu ja jalat pystyssä rakastelun jälkeen. 10 kk yrityksen jälkeen otin käyttöön ovistikut ja ihmeekseni huomasin, että ovis oli paljon aikaisemmin kuin olin luullut. Siltä kierrolta tärppäs. Ovistikut kunniaan!!

saanko kysyä että mikä vaikutus tolla jalat pystyssä olemisella on??? kui kauna yleensä sillai oot??? sehän on ihan luonnollinen tilanne täällä päin, mul on ainakin orgasmin jälkeen sellanen olo et on ""pakko olla""(teen sen tiedostamattani) jalat ylhäällä...

Ovikselle vastaus: Kierto epäsäännöllinen, 30-46 päivää. Tai toi 46 päivää oli pillereiden jättämisen jälkeen eka kierto, muut sit olivat 30-36. Ovistestillä sain plussan kp16. Edelleenkään ei mitään oireita, tänään oli pakko tehdä vielä varmistustesti kun ei millään usko että on raskaana! Huomenne ajattelin soittaa neuvolaan ja kysäistä milloin pitäisi tulla ekan kerran. Toivottavasti saan ajan ennen joulua. Onnea kaikille plussanneille ja plussanonnea kaikille yrittäjille!

Mulla kierto oli 25-30. Oletin, että ovis olisi siinä kp 13-15, mutta testailinkin sen jo kp 9. Tosi aikaisin siis. En tiedä onko siitä jalat pystyssä makaamisesta mitään hyötyä, mutta kaikkea tuli kokeiltua :) N. vartin makoilin seksin jälkeen pylly tyynyn päällä ja jalat seinää vasten. Ukko piti höperönä :)

Iltaa!

ONNITTELUNI SINULLE! Mulle kävi samoin torstaina: plussasin vihdoin! Meille tuli keskenmeno kesällä (10. vko noin) ja sen jälkeen ollan odotettu uutta mahdollisuutta todella kovasti! (Olen 31, avomies 34)
Nyt se sitten tapahtui, eikä parempaa ""joululahjaa"" voisi kuvitellakaan. Olemme todella onnessamme!

Muuten, miten pian olis ""syytä "" soitella neuvolaan..? viimeksi menin vähän niinkun sattumalta gynikselle ja sieltä sitten vasta neuvolaan ekalle käynnille. Meillä on matka tossa tammikuussa, ja sitä ennen haluisin käydä.

Ensi viikolla on firman pikkujoulut! Nyt vähän mietin, etttä miten luistan tilanteesta? pöydät kun varmasti notkuvat heti terästettyä glögiä jne. Ja alkavat epäilykset herätä jos ilmoitan että en ota mitään. Ehkäpä tulen yks kaks ""kipeeksi"" ja soitan että ei pääse tulemaan ;)
En voi mitenkään siellä alkaa tässä vaiheessa ilmoitella että ""jihuuuu - raskaana tässä ollaan!""

Yhteistyössä