P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 23:26 Florence kirjoitti:Heissan heinähiput!
Piipahdin teiltä kysymään, että syövätkö teidän kullanmurut yhden vai kaksi "liharuokaa" päivässä? Meillä vain yhden eli joko pitäisi lisätä? Painon puolesta ei, mutta onko siihen joku ohjeistus?
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2007 klo 23:26 Florence kirjoitti:Heissan heinähiput!
Piipahdin teiltä kysymään, että syövätkö teidän kullanmurut yhden vai kaksi "liharuokaa" päivässä? Meillä vain yhden eli joko pitäisi lisätä? Painon puolesta ei, mutta onko siihen joku ohjeistus?
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 12:52 Krisu81 kirjoitti:Meidän pääsiäinen on menny sairastellessa. Itsellä ja tytöllä on jo toista viikkoa nuha ja yskä,mut onneksi ei enään kuumetta. Harmittaa kun oli tullu hankittua kaikenlaisia herkkuja pääsiäiseksi eikä ole ollu lainkaan makuaistia. Ei ole kivaa.
Taitaa se huominen kerhokin jäädä väliin kun ei tämä tästä siihen mennessä ohi mene. Yöt on menny yskiessä ja nyt väsyttää. Otin kyllä pienet torkut kun tyttö meni päikkäreille. Ehkä se vähän piristi.
Kohta pitää alkaa tekemään jotain ruokaa. Mitähän sitä tekis kun ei mikään maistu miltään...
Nooh,eipä tässä muuta!
Aurinkoista loppupäivää kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 14:49 Estu kirjoitti:Heippa kaikki! :wave:
Pääsiäinen oli ja meni, eikä kummempia tehty. Mun vanhemmilla oltiin to-ma ja pidettiin esikoisen 3v synttärit siellä jo etukäteen (ovat nyt lauantaina). Koko suku ja kummit asuu siellä, niin pidetään kemut sitten mun vanhemmilla, ettei kaikkien tartte tänne ryysiä...eikä mun isovanhemmat (kummatkaan) viittisi edes tänne lähteä ajamaan ja toisilla ei ole edes autoa...
Joelilla oli neuvolalääkäri tänään ja pituutta on 74cm ja painoa 9650g. 400g on tullut lisää viim kerrasta, joka oli helmikuun alussa. Kyllä tuo konttaaminen ja lattialla puhnaaminen vaan kuluttaa, vaikka poika syö tosi hyvin ja paljon. Puurot vetää aamuin illoin, kaksi lämmintä ateriaa, välipalan (-palat) ja maitoa + iltapuuron päälle vielä vellin =)
Esikoinen oli tänään ekaa kertaa yksin puolipäivähoidossa ja hyvin meni. Ei ollut onneksi edes itkenyt mun perään, muutaman kerran oli kysellyt, että koska äiti tulee. Mutta oli se vaan musta jotenkin haikeaa jättää toinen sinne...
Pupu Tupuna, piti jo ennen kysyä, että millasta diettiä joudut noudattamaan?
Aurinkoista loppupäivää kaikille! B)
'
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 10:57 vieras kirjoitti:Mikä hinku teillä on noita nikkejänne vaihdella??
Eihän teitä muista kohta erkkikään![]()