Moikka kaikille! Onkin taas hetki vierähtäny siitä kun viimeks kirjotin :ashamed:
mama1991 ja Pauliina83, molemmille paljon onnea poikauutisista!!
Ja Veeralle onnea prinsessauutisesta! :flower:
Ihania vauvamasuja kaikilla, kiva että ootte lisäilly kuvia!
Mitähän
saritukselle mahtaa kuulua? Miten se kontrolliultra meni?
Pauliina83, mäkin uskon että pikkuisella on kaikki hyvin, koita olla tressaamatta kamalasti.:hug:
Mulle ei kuulu nyt erityisen hyvää. Vauva on onneksi kunnossa ja potkii ihan jatkuvasti
<3
Neuvolassa selvis että veriarvot on nyt 90, eli on vaan jatkanu tippumista koko ajan. Ei kyllä tullu yllätyksenä kun oon ihan kamalan väsynyt.. mitään muuta ei jaksa koulun jälkeen kun nukkua. Lähes päivittäin pyörryttää aika kovasti ja keskiviikko aamuna pyörryinkin kylppärin lattialle. Pyörrytykseen liittyy myös kovaa oksentamista :s Oon syöny jo 2 ja puol kuukautta Obsidania ja puoltoista kuukautta nestemäistä rautaa mut ne ei imeydy ollenkaan. Nyt syön molempia samaan aikaan ja lisäks tosi rautapitosta ruokaa. Yritän myös syödä paljon c-vitamiinia että rauta imeytyis ja en syö koskaan maitotuotteita raudan kanssa samaan aikaan. Vaan kun ei auta.
Neuvolassa ne totes että tää on tosi yleistä, ei tälle voi mitään. Päätin nyt että yritän käydä tän jakson loppuun ja jään sitte vaikka omalle lomalle jos ne ei kirjota saikkua. Pakko ajatella omaa napaa kun on näin poikki.
Tulispa kesä nopeesti.. :> nytkin tuolla vaan pyryttää lunta : / Mäkin odotan niin kovasti että pääsis nauttimaan auringosta ja tietysti vauvasta
Käytiin vähän viime viikolla shoppailemassa, vaikka niin oli tarkotus jättää isommat hankinnat vähän myöhemmälle. Niimpä sitä vaan kulkeutu kotiin ne vaunut, turvakaukalo ja jalusta, pinnasänky, patja ja petari.
Mut varastoon vietiin ne vielä toistaseks. Sitteri ja amme oliki jo aikasemmin hankittuna. Vaatteita on aika paljon, oon yrittäny nyt pitää niiden ostelussa vähän taukoa
Vaunuihin oon kyllä tosi tyytyväinen, ne on tälläset:
Öisin herään vessaan kerran tai pari ja aamulla herään automaattisesti seittemältä. Kuten joku jo kirjottikin, niin taitaa toisiaan kuulua raskauteen toi aikanen herääminen :O ehkä se on jotain valmistautumista vauvan rytmiä varten
Mä en joudu sokerirasistukseen, mut neuvolantäti kyllä tokas että sen uralla ei oo kovin montaa joita ei oo sinne laitettu. Mulla vaikuttaa tietysti toi ikäkin.
Mä oon kans huomannut että vauva lopettaa potkimisen kun mies tai joku muu laittaa käden vatsalle. Itse kun silittelen vatsaa niin saan kyllä pienen aina potkimaan kovasti
ujo tapaus vissiin. Pikkuhiljaa alkaa tottua miehenkin käteen, tänään ei lopettanut potkimista vaikka mies tunnusteli. Mies sitten kauhisteli että mitä se noin kamalasti riehuu kun aiemmin on tuntenu hyvälläkin tuurilla vaan pari liikettä
Vatsan kasvu on ehkä hieman hidastunut, en oo varma. Tosi pieni vatsa kyllä verrattuna moniin tuttuihin näillä viikoilla. Mun äidilläkin oli mua odottaessa varmaan puolet isompi maha tässä vaiheessa, valokuvia kun katselin. Toisaalta voi vaikuttaa se että oon aika pitkä (173cm) ja painoakaan ei oo tullu kun kaks kiloa. Vähän oon kyllä silti huolissani..
Tutut on kommentoinu että ihan selvä poikamaha, takaapäin en kuulemma näytä yhtään raskaalta
Sori veera, munkin oli pakko ottaa tollanen kuva kun se sun oli niin hieno :ashamed:
Viikkoja on nyt tosiaan 24+5. Neuvolakäyntejä on takana 3 ja neuvolalääkäreitä 1. Seuraavaks on neuvolalääkäri 31.päivä. Lahessa ilmeisesti on vähän harvemmin neuvolakäyntejä kun monissa muissa kunnissa.
Palaillaan taas, voimia kaikille!
Madde ja Rappe