Juu neuvolantätihän minä Tuossa ammatissa on toki omat hyvät puolensa, mutta toisaalta, liika tieto lisää tuskaa.. Onneksi mulla on maailman ihanimmat työtoverit, jotka aina välillä kuuntelevat töissä pikkuisen sydänääniä ja ultrallakin on joitakin kertoja kurkattu<3 Mulla on myös ollut satunnaisesti alavatsakipuilua, erityisesti yöllä esim. kääntymisen yhteydessä. Kohdun kannatinkipuja varmastikin ovat, mutta kyllä huomaan selvästi myös sitä ennakoivaa supistelua silloin tällöin.. Meillä on rakenneultra 17.3, sitä kovasti odotellaan! Alusta asti on ollut vahvasti sellainen tunne, että pieni poika masussa asustelee.. saas nähdä oliko tämä mamma oikeassa Toivottavasti rakenneuä:ssä asia selviää! Vaikka samapa tuo kumpi siellä tupsahtaa, tärkeä ja rakas lapsi jokatapauksessa <3
Tämä foorumi on kyllä huippujuttu, voi aina kurkistella millaisia ajatuksia muilla samoilla viikoilla menevillä on
Tämä foorumi on kyllä huippujuttu, voi aina kurkistella millaisia ajatuksia muilla samoilla viikoilla menevillä on