Aivan kamalat sivut, näitä ei osaa kyl käyttää :headwall: Jääkö muilla tonne oikeeseen laitaan vihreä palkki missä ei ole mitään muuta kuin tyhjää tilaa?
Shannon mä tulin tähän ainakin suoraan tuosta odotuspuolelta, en kyl yhtään tiiä liittyikö tää sun kysymykseen, noista kaikista keskusteluista :ashamed:
Auroora kyllä meillä on ylimääräisiä harsoja, ihan niitä peruskokoa, meinasin laittaa sulle yytä mut en vielä keksinyt miten se tehdään. Jos haluut rahassa säästää saman asian ajaa esim. Vanha lakana jonka vaan leikkaa sopiviksi. Meillä oli paljon lakanan paloja puklurätteinä aikoinaan niin ei mennyt vaipat ja rätit sekaisin.
Mä olin sit vielä niin laiska etten jaksanut reunoja käsitellä mut ei niille pyykissä mitenkään käynyt. :ashamed:
Niitäkin on paljon jälkjellä jos sellaisenkin muutaman haluat.
Hyppääkö muilla muuten tää oma kirjoitus (siis se mitä aina juuri silloin kirjoittaa) aina alkuun jos laittaa hymiön? Vai enkö mä vaan osaa käyttää :headwall: :headwall: :headwall:
Toistamiseen äidiksi saako udella kumpaa sukupuolta on veikkailtu? Voi olla et oot sen jo kertonutkin, mut mun muisti on tosi huono :ashamed:
Oma olo on eilen ollu taas paljon pirteämpi, illalla toki sit unohdin ottaa sen maksa-lääkkeen mut jospa siihen ei maailma kaatuis
toki toiveena niilla lääkäreillä on et niitä syö ajallaan, mut ulkoiltiin puistossa ja sit käytiin esikon kanssa yhdes nukkuun niin aamuyöllä sen sit muistin. En jaksanut hakea kun nyt aamusella se pitää kuitenkin ottaa.
Mutteriko se synnytyslistaa pitää yllä? Siihen vois lisätä synnytyspaikan, eli keski-suomen keskussairaala
Muistelen et sitä siinä ei ole.
Joku vastaili niistä kuvio harsoista, juu tarkoitus ne on ottaa vaippa käyttöön, ja ihan pakkauksen harsoilla esikoisenkin kanssa harsoiltiin. Löytyykö heinäkuisista muita jotka suunnittelee kestojen käyttöä vauvallaan? Mä ajattelin alkuun pärjätä pelkillä harsoilla ja sit kotona toki pidempäänkin, reissuun laitan sit kunnon vaippasia.
Nyt aamupalalle ja esikoista herättämään
:wave: