***HEINÄMASSUT-07*** vol 3

siis nää on jotain aivan järkyttävää nää sivut!!! |O Onko nyt niin ettei voi kirjoittaa tänne kun vain kirjautuneena..? Vai enkö vain osaa käyttää?? Se on kyllä muuten ihan hyvä mutta mä oon niin armottoman laiska kirjautumaan... :eek: Tänään oli tosiaan ne valmistujaiset. Sain stipendin.. :D Oli aika yllätys.
Väsymyksestä oli puhe.. mulla kanssa tullu takaisin ja yöt on oikeita painajaisia kun en saa sitten kumminkaan unta tai heräilen koko ajan!! |O Vähän meinaan kanssa olla aika ärri purrina.. en edes muista millaista on olla että olisi edes johonkin asiaan tyytyväinen... :whistle: Vatuttaa vaan kaikki... :ashamed:
 
eipä oo kovinkaan järkevästi suunniteltu näitä sivuja. mulla jää tuonne oikealle puolelle iso tyhjä alue missä ei oo mitään. en tiiä paranteleeko ne vielä näitä, mutta vanhat oli paremmat minun mielestä.

kävin tänään hakee äitiyspakkauksen. ne vaatteet oli paljo kivempia mitä kuvissa näytti. se naisten kondomi mahtaa olla melkonen kapistus ohjeista päätellen, saa varmasti aikansa äheltää ennen kun saa sen paikalle :LOL:

 
Kävin jo tänään päivällä yrittämässä ja sitten ei antanutkaan kirjoittaa... Nyt piti lukea uudelleen, että muistaa mitä te olette kirjotelleet... No: aika oudolta tuntuu nämä sivut :whistle: mutta josko tähän tottuisi

aurinkoinen minä kommentoin niistä kuviollisista vaippaharsoista vielä sen verran, että ei mun mielestä ole kovin päteviä vaippaharsoina (mikäli ymmärsin, että siihen tarkotukseen ajattelit) Tai siis on aika pieniä ja ohuita. Mutta mikäli pärjää vaipatuksessa niillä äippäpakkauksen harsojen tyylisillä, niin sitten ihan ok.

esikoinen minäkin luin että äiti... no ei onneksi kuitenkaan vielä :D mutta onnea tädille siis

ja onnittelut synttärisankareille!! :flower:

huuhteluaineesta vielä kun joku kysyi, että mihin sitä sitten saa käyttää... No periaatteessa voi käyttää ihan puuvillasille vaatteille ja lakanoille, mutta mun mielestä se vaan on turha tökötti. Ainut mihin käytän, on tekokuituset vaatteet, jotta ei olis niin sähköisiä.
Pyyhkeisiin ei toisiaan kannata käyttää, koska tukkii sitä kangasta helposti, eikä pyyhe enää "toimi" hyvin.

mutteri joo kieltämättä - välillä tulee sellanen olo kun esim. vessan pytylle istuu, että tarttis vauvan päätä tyrkätä takaspäin...Täytyy varoa, ettei kolhi :LOL: btw: mies on siellä teilläpäin opettamassa kesäteatterilaisille jotain sirkusjuttuja - vasta ihan tossa lähtiessä ilmotti sinne lähtevänsä ja mä tietysti kiukuttelin kun olis voinu vähän varottaa, niin oltas lähetty Eemelin kanssa mukaan =) Mut voi olla, että se tulee joku toinenkin päivä, niin katotaan päästäskö mukaan.

Viime yö kului supistellen ja muutenkin tosi huonosti nukkuen. Illalla oli kyllä oikein kivaa... hmmm... "viettää laatuaikaa" miehen kanssa ;) mutta ilmeisesti kroppa on sitä mieltä, että mamman olis ny syytä vaan alottaa kiltisti selibaatti - kun niin kiukkuisesti supisteli :whistle:
 
Mie olen ihan varma, ettei nämä tälläseksi jää.

Muokkaajilta vaan loppu työpäivä ja sallivat kirjottelun, ettei tulis ihan niin kamalasti kiukkusia viestejä. :whistle:

Mie olen kanssa ihan tillin tallin. |O <- haukotus. Mies kuorsas taas viime yön ja Pikkis teki salakakat vaippaan 7.30... (yleensä meillä nukutaan tuonne lähelle ysiä) Äsken myö sitte "leikittiin" Pikkiksen huoneessa; Pikkis touhus omilla tavaroillaan ja mie yritin aina välillä sanoa jotain niihin leikkeihin, mutta enimmäkseen mie taisin nukkua nojatuolissa. :ashamed: Voi reppanaa, kun ulkoilukin jäi tänään tosi vähiin. Miulla nimittäin meni yöllä oikee jalka tuolta selästä asti niin jumiin, että hyvä kun pääsi liikkeelle ja tän mahaotuksen reippaammat liikkeet on tänään aiheuttanu (kivuttomia kylläkin) aika ilkeitä supistuksia! :eek:

Toisaalta mie jo melkeen ootan sinne Etelä-Karjalaan lähtöä, vaikka se tarkottaakin sitte sitä, ettei miestä nää kuukauteen. :/ Mutta ainakaan miulla ei ole koko ajan niin huono omatunto tuon Pikkiksen kanssa, kun viimeksi siellä käydessäkin mummi niin puhu, että harmi kun teidän pitää jo lähteä, mutta onneksi meillä on koko kesä sitte aikaa olla yhdessä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon:
Jaahas.. hetken kun rauhotuin ja aloin tutkailee niin löysin omat viestit.. :D mut en sitä yv mahdollisuutta...
hyyyvin hankalasti - ainakin toistaiseksi.... Tuolla kerhojen puolella on vielä "vanhan näköinen" keskustelu ja siellä pääsee lähettämään ja lukemaan yv:jä - mut jos ei kuulu mihinkään kerhoon, niin en sit tiä
 
No johan on systeemit muuttuneet... No kaipa tähän tottuu kun aikansa tuijottaa.... Tääehkä ihan hyvä että näkee noita viestejä tossa ylhäällä.... Se olis taasm elkein viikko pulkassa. Esikko pääsee tänään ukin kanssa maalaamaan keinua... Ja sit grillataan. Nam.... Ens viikioll aneuvola ja seuraavalla viikolla synnytystapa arvio.. Saas nähä pitäiskö "vahingossa" lipsauttaa isovanhmemmille että kumpi on tulossa. Luullakseni kuitenkin aika varma kun rv 20 ja 34 samaa sanottiin... Voipi olla että pläjäys kerrakseen, ainakin miehen vanhemmille. Oma äitee on koko ajan ollut kyllä tän sukupuolen kannalla......
 
Aivan kamalat sivut, näitä ei osaa kyl käyttää :headwall: Jääkö muilla tonne oikeeseen laitaan vihreä palkki missä ei ole mitään muuta kuin tyhjää tilaa?

Shannon mä tulin tähän ainakin suoraan tuosta odotuspuolelta, en kyl yhtään tiiä liittyikö tää sun kysymykseen, noista kaikista keskusteluista :ashamed:

Auroora kyllä meillä on ylimääräisiä harsoja, ihan niitä peruskokoa, meinasin laittaa sulle yytä mut en vielä keksinyt miten se tehdään. Jos haluut rahassa säästää saman asian ajaa esim. Vanha lakana jonka vaan leikkaa sopiviksi. Meillä oli paljon lakanan paloja puklurätteinä aikoinaan niin ei mennyt vaipat ja rätit sekaisin. :) Mä olin sit vielä niin laiska etten jaksanut reunoja käsitellä mut ei niille pyykissä mitenkään käynyt. :ashamed:
Niitäkin on paljon jälkjellä jos sellaisenkin muutaman haluat.

Hyppääkö muilla muuten tää oma kirjoitus (siis se mitä aina juuri silloin kirjoittaa) aina alkuun jos laittaa hymiön? Vai enkö mä vaan osaa käyttää :headwall: :headwall: :headwall:

Toistamiseen äidiksi saako udella kumpaa sukupuolta on veikkailtu? Voi olla et oot sen jo kertonutkin, mut mun muisti on tosi huono :ashamed:

Oma olo on eilen ollu taas paljon pirteämpi, illalla toki sit unohdin ottaa sen maksa-lääkkeen mut jospa siihen ei maailma kaatuis :LOL: toki toiveena niilla lääkäreillä on et niitä syö ajallaan, mut ulkoiltiin puistossa ja sit käytiin esikon kanssa yhdes nukkuun niin aamuyöllä sen sit muistin. En jaksanut hakea kun nyt aamusella se pitää kuitenkin ottaa.

Mutteriko se synnytyslistaa pitää yllä? Siihen vois lisätä synnytyspaikan, eli keski-suomen keskussairaala
Muistelen et sitä siinä ei ole.

Joku vastaili niistä kuvio harsoista, juu tarkoitus ne on ottaa vaippa käyttöön, ja ihan pakkauksen harsoilla esikoisenkin kanssa harsoiltiin. Löytyykö heinäkuisista muita jotka suunnittelee kestojen käyttöä vauvallaan? Mä ajattelin alkuun pärjätä pelkillä harsoilla ja sit kotona toki pidempäänkin, reissuun laitan sit kunnon vaippasia.

Nyt aamupalalle ja esikoista herättämään
:wave:
 
Täälläkin oltais heräilty ja kohta kuopuksen kanssa kerhoon lähdössä! Meillä jatkuu seurakunnan kerho vielä kesäkuunkin =) Onpahan jotain tekemistä muksuille!

Sain sit tänään päätöksen äippärahasta. Minimi sieltä sit tuli, mutta odotettavasti! Ja onpa tuo enemmän kun ei mitään niin kuin tällä hetkellä...
Ja pakkausta ootellaan saapuvaksi seuraavien kahen viikon aikana.

Kyllä tuo teksti hyppää alkuun aina kun hymiön laittaa :| Ei ole kiva selata tekstiä takas paikalleen joka kerta.

Mut nyt tulee jo kiire, joten aurinkoista päivää kaikille!

Mä ja nirppu 31+6
 
Jo on tyhmät sivut!!!! meni hetken aikaa löytää koko palsta. illalla ei ees sivuille päässyt.

Akaan-viialaan ollaan selvitty. matka meni hyvin muuten mutta välilli ajaessa potki kivan lujaa tonne kylkiluihin. Jalasjärvi-parkano välillä ajettiin 20-40km/h siel oli asfalttityöt menossa. Sit jotkut kaahari hullut yritti koko ajan ohittaa. ja ohittikin ihan hulluja ohituksia. :kieh: :kieh: Sitten näin 5 pientä kolaria.

Tänään leivotaan ja siivotaan.huomena juhlitaan!!! :flower: =)

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! Hyvä juhlia ja vointeja kaikille heinämassuille! :flower:
 
Eilen kävin siellä pelkoklinikalla juttelemassa ja nyt on sellainen huojentunut olo. Samalla reissulla kävin tutustumassa yhteen synnytyshuoneeseen ja mä oon kuvitellut ne huoneet ihan erilaiseksi. :LOL:

Oysissa on muuten ollut aikamoista ruuhkaa tällä viikolla. Keskiviikkona on syntynyt 20 vauvaa ja torstaina oli ennen puolta yhtä syntynyt 9 vauvaa. Ja kaikki synnytyshuoneet on olleet varattuja, että kävi onni, että pääsin tutustumaan siihen huoneeseen. Oli just siivottu se huone. :)

Vilperin syntymäpainoarvio on vähän yli 3 kilonen. Meinas lääkäri mulle lipsauttaa, että kumpi se on, mutta onneksi kysy ennen, että tiiänkö mä. Mä oisin nimittäin suuttunut, jos se ois sanonut. :whistle: Kasvoja yritettiin katsoa, mutta Vilperi piti itsepintaisesti nyrkkiä kasvoillaan. Ajatteli varmaan, että kyllä se äiti jaksaa oottaa heinäkuuhun. :D

Mutta nyt keskustaan etsimään kaverille yo-lahjaa. En mä mitenkään jättänyt lahjan ostoa viime tippaan. :whistle: :ashamed:

Viipi & Vilperi 33+3
 
Marzu76 etkös sä ollut jostain päin keski-suomea? Meillä kerhot keljusti loou jo toukokuussa :'( just kun olis ollu kiva et olis ollu tytöllekin ohjelmaa. Vielä kun kotona on toi remontti menossa ja joudutaan olemaan evakossa. No meillä on onneks vielä yksi muskari kerta ensi viikolla ja sit seuraavalla kesäjuhla.

Tänään käytiin pitkästä aikaa yhdessä puistossa leikkimässä. Sain sit pysäköintivirhe huomautuksen :'( ovat pirulaiset muuttaneet puiston parkkipaikan siitä pois. Kuulemma on nyt kaupungin tontti ja samalla jalkakäytävä :LOL: hassua vaan kun puiston henkilökunta jo 2 vuotta sitten opasti ajamaan siihen ja kuulemma se kyltti on siinä tiellä ollu 109 vuotta :LOL: no tietääpä ettei siellä puistossa tule paljon käytyä, mä en ainakaan jaksa kotoa 6 kilometriä kävellä ja lähinnät luvalliset parkit siihen piustoon on kiekkopaikkoja joissa saa pysäköidää vaan 30min. Siitä vielä kävelee 10minsaa puistoon :'(

Tää nyt oli kyl ihan vaan vuodatusta, mut kiitos jos joku jaksoi lukea..
ottaa vaan niin päähän et vanhan puiston parkkis häviää :headwall:
T:ansku ja toukka
 
Aurinkoinen81, mä oon tosiaan tässä 20km säteellä Jyväskylästä. (Laukaan kuntaa, laaja käsite =) )
Missäs puistossa kävit. Olis kerhon kanssa tarkoitus mennä Mäkimatin perhepuistoon muutaman viikon päästä, joten olis kiva tietää... Meillä siis kerho jatkuu vielä pari viikkoo... Taitaa loppua just juhannukseks. Viime kesänä pidettiin kerholaisten kanssa yhteyttä muutenkin. Kokoonnuttiin kerhopäivänä jonkun kotiin ja pidettiin omat kekkerit! Oli ihan kiva silleinkin! Saa nähä toimiiko tänä vuonna samalla lailla.

En sit jätä koskaan mitään ihan viimetinkaan. Kävin jo nyt ostamassa pojalle vaatteet huomiseen kevätjuhlaan. Ja tytölle kengät... Olis sitä huomenna vielä kerinny vaikka juhlat alkaa jo ysiltä. Kaupathan avaa ovensa seiskalta :LOL: (Ainakin isommat marketit)

Mä ja nirppu
 
marzu76 juuri sama puisto missä käytiin, siis mäki-matin perhepuisto. Siinä on kuulemmä löylykadulla parkkeja mut mä en löytänyt kuin 30minsan kiekkopaikkoja, ja niissähän pitää sit aina käydä auto siirtämässä ei pelkästään kiekkoa kääntämässä.. :'( Ne tuntuu nyt kyttäävän siellä noita ruutuja kun ne alkaa olla ainuat ilmaiset ruudut koko kaupungissa, keskustan kiekkopaikathan muuttuu kanssa maksullisiksi nyt kesän aikana. :'(

Aivan ihana keli täällä meillä päin :saint: Kunhan mies pääsee töistä lähdetään kuskaamaan jälleen kotiin tavaroita. Ens viikolla olis tarkoitus jo yksi yö nukkua siellä. Sit taas palataan evakkoon.. Mut toisaalta ihanaa kun sitä jo saa vähän pakkailtua vlamiiksi, huomenna mies maalaa tulevan vauvan huoneen seinän kun siellä oli ruuvattuna hyllyjä :) kunhan maali kuivuu voidaan se huone jo pakata valmiiksi. Kuinka moni muuten pitää hoitopöytää omassa makuuhuoneessa? Mä olen just miettinyt et viekö sen sinne vauvan omaan huoneeseen ja käy siellä yöllä vaipan vaihdossa vai pitääkö makuuhuoneessa?! Meillä kun vauvan vaatekaapit on kuitenkin sen vauvan huoneessa. Toki hoitopöydässä on vaatteita, mut mekot ja sellaiset hengari vaattteet on siellä huoneessa. Ja nyt sit mietin kumpaan pannaan hopitopöytä makuuhuoineeseen jolloin aina molemmat meistä herää yöllä vai sit sinne toiseen huoneeseen.
:headwall:
 
aurinkoinen81 ne kuvioharsot on kuulemma 60 tavaraa. Tosin enpä mie usko niille 90 pesussakaan mitään muuta tosiaan käyvän, kun ehkä värit haalistuu.

Auttakaa minuu miettimään, mitä mie tarvin vauvalle mukaan tuonne evakkoon!
-vaunut, kaukalo, sänky ja amme on hallinnassa
-vaatteet + äp:n tilpehöörit laatikossa
-vaippaharsot pestynä, villahousut puikoilla
-oman peiton mie aattelin sinne viedä vauvalle, vaikka siellä onkin, ehkä helpompi sitte tulla taas takas kotiin, kun on tutun hajuinen peitto (ja lakanat) mukana
-rintapumppu ja maidonkerääjä
-matkasänky (mökkeilyä varten, tuossa kun on ympäriinsä hyttysverkko)

-tutit, vanulaput, ym. mie ostan sitte sieltä toisesta päästä, sitä mukaa, kun niitä tarvii
 
kesä82 mites pitkään teidän evakko kestää? Mulle tulee heti mieleen kylemmän kelin vaatteita? Kesä kun ei välttämättä ole lämmin, eli ite ottaisin jonkun haalarin kans mukaan.
Sit siteet olit varmaan kans jo ajatellu pakata. :)

Tuleeko muille rintoihin sellaisia kutiavia näppylöitä joita tekis mieli raapia? Näyttää lähinnä finneiltä. Mulla ei noita ollu esikoista odottaessa, mut nyt on senkin edestä ja niitä kutiaa paljon. OVat tossa rintojen välissä, sit jos vähänkään raapii ne alkaa heti vuotaa. Mitähän ne mahtaa olla?
 
Pikaista apua kaipailen

En yhtäänm uista mistä päin mä jo kyselin tuosta isyyslomasta, mut osaako joku auttaa. Miten se pitää nyt uusien sääntöjen mukaan hakea?
Mulle neuvolan täti sanoi et 2kk ennen laksettua aikaa pitää viedä täytetyt laput kelalle ja siinä samassa pitää olla miehen esimiehen allekirjoitus. Mies kyseli niitä kelasta ja sille oli sanottu et sit kun lapsi on syntynyt, kun eihän sitä loman alkua voi ennakkoon ilmoittaa.

Esikoisen syntymän aikaan paperit vietiin ennakkoon ja sit mies vaan sopi työnantajan kans millon on lomalla, mut nyt mä en tiiä millon noi pitäis viedä. Tässä ei kuitenkaan ole enää kuin 6viikkoa vauvan syntymään niin khota tulee noiden lappujen kans kiire. :'(
 
Eilen ja tänään on kyllä ollut miun epäonnenpäivät... Eilen liukastuin saunassa ja kyljessä tuntui sellainen repäisy. No, yöllä masu sitten tuli ihan järkyttävän kipeäksi, asennon vaihto sattui todella paljon. Kylkilihas ilmeisesti venähti ja kun nyt ison masun kanssa venyy koko ajan, niin tuntuu todella häijyltä. :snotty:

Jotta nyt sitten tämäkin päivä olisi oikein täydellinen, niin onnistuin hipaisemaan vasemmasta etupuskurista maalit valotolppaan. Olin juuri peruuttamassa parkista pois, kun vihlaisi kohdunsuuta niin kovaa että nykäisin jalkaa koukkuun... ...tottakai juuri kytkinjalkaa... Onneks puskuri säilyi ehjänä ja maalipintakin raapiutui vain pieneltä pinnalta. Silti olo on ihan :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:

Mies sentään lohdutti, että onneksi on muovipuskuri, niin ei ruostu vaikka maalia vähän lähtikin. Ryökäle nauroi vielä, että mikä ihmeen vimma miula on laittaa kummastakin autosta puskuri uusiksi... Toisesta olen kolhaissut takapuskurin 3 vuotta sitten, ja nyt etupuskuri sitten toisesta. Takapuskurista ei tosin huomaa että se on kolautettu jos ei sitä tiedä, on niin loiva ja maali säilyi ehjänä.

Samaisella kauppareissulla alkoi vihloa kohdunsuuta niin kovaa, etten pystynyt enää kävelemään suorassa lainkaan ja oli pakko soittaa mies paikalle keräämään loput tavarat ja viemään ne autoon. :ashamed:

Mitähän viel tässä tapahtuu..?

jossu + vili 33+4
 
aurinkoinen81, mie tuolla Kelan sivuja tavailin, enkä mie kyllä löytäny sieltä mitään siitä, että sitä isyysrahaa pitäisi hakea 2 kuukautta ennen laskettua aikaa. Äitiysrahan kohdallahan näin on, että olisko teillä terkka sotkenu asiat?
"Isyysrahaa haetaan Kelan toimistosta lomakkeella SV 29, Isän vanhempainetuushakemus.

* Hakuaikaa on kaksi kuukautta vanhempainrahakauden päättymisestä. Isyysrahahakemus voidaan ratkaista lapsen syntymän jälkeen."
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/120701121608EH?openDocument
Kun eihän sitä tosiaan voida myöntää, ennen kun tiedetään ne päivät, millon isä on isyyslomalla ja niitä taas ei yleensä tiedetä ennen kun lapsi on syntyny.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoinen81:
Pikaista apua kaipailen

En yhtäänm uista mistä päin mä jo kyselin tuosta isyyslomasta, mut osaako joku auttaa. Miten se pitää nyt uusien sääntöjen mukaan hakea?
Mulle neuvolan täti sanoi et 2kk ennen laksettua aikaa pitää viedä täytetyt laput kelalle ja siinä samassa pitää olla miehen esimiehen allekirjoitus. Mies kyseli niitä kelasta ja sille oli sanottu et sit kun lapsi on syntynyt, kun eihän sitä loman alkua voi ennakkoon ilmoittaa.

Esikoisen syntymän aikaan paperit vietiin ennakkoon ja sit mies vaan sopi työnantajan kans millon on lomalla, mut nyt mä en tiiä millon noi pitäis viedä. Tässä ei kuitenkaan ole enää kuin 6viikkoa vauvan syntymään niin khota tulee noiden lappujen kans kiire. :'(
Siis ilmoitusvelvollisuus isyyslomasta on työnantajalle 2kk ennen oletettua isyysloman alkua. Mies on aina vaan sanallisesti sanonut esimiehelleen ajankohdan, milloin näillänäkymin on jäämässä isyyslomalle ja kertonut suunnitellun pituuden sille vapaalle.
Me on aina haettu isyysloma jälkikäteen, jolloin tietää päivätkin oikein. Eihän niitä voi etukäteen edes tietää?? Eli kun isyysloma on pidetty, niin palkkikseen on lähetetty ilmoitus isyyslomasta ja Kelalle isyysrahahakemus.
En kyllä tiedä ketään kuka olisi etukäteen isyysrahaa hakenut. Koska tosiaan eihän sitä ajankohtaa etukäteen tiedä.
 
Tänään käytiin ultrassa. Se oli nyt vika kerta. Painoa tällä kaverilla on 2.770kg ja syntymäpainoksi arvio 3,7kg! :eek: Pituutta arvioi nyt olevan n.41cm. vauvan pää on alaspäin (onneksi, pelkäsin jo että ei käänny, ois olllu niin mun tuuria :headwall: ) ja paikat on vielä kiinni. lapsivettä on jo vähäsen ja samoin istukassa kalkkia. nämä tarkoitti sitä että kohta hän sieltä tulee ulos :) sit multa löydettiin takaseinästä lisäistukka! :eek: olin ihan järkyttynyt ja peloissani, mutta sanoi että niitä välilä ilmenee. on ollut alusta asti, mutta kukaan ultraajista ei ole nähnyt mitään! tää tätikin huomas vasta nyt kun oltiin tokaa kertaa sen luona. kyseltiin että olisiko mahdollisesti ollut kaksoset tulossa, mutta sanoi että kyllä yhdenkin vauvan odottajilla tällästä ilmenee. eli ei oikein osannu sanoa mahdollisista kaksosista. mä aloin jo kauhulla miettii että sieltä tulee ulos tää yks kaveri ja sit joku 5sentin mittanen muumioitunut sikiö.. mielikuvitus alkoi laukkaaman... oletteko te kuulleet tälläsestä lisäistukasta koskaan aikasemmin?
 
Onnittelut ensinnäkin kaikille synttärisankareille ja valmistuneille! Ja esikoinenko se oli joka oli tädiksi tullut. Onnea :flower:

Nää sivut on kyllä ihan oudot, mutta ehkä näihin tottuu.

Täällä turvotus on aivan kamalaa.. jalatkin on ku puupökkelöt. Painoo tulee lisää hirveellä vauhdilla. en uskalla enää kyllä vaakaan. pelottaa vaan et sokereitten kaa on jotain häikkää.

Mahanympäryksestä oli puhetta... täällä on huikeat 120cm :ashamed: :ashamed:

Tunnen itteni ihan norsuksi. Ei kestä kattoo itteään peilistä kun on naamakin niin turvonnut. Kiva lähtee sinne ylppäreihin huomenna. Ei siellä varmaan kehtaa mitään herkkuja ees maistella, kun tulee huono omatunto ja paisuu vaan lisää... :/

Shannon, Mie en oo koskaan kuullukaan tuollasesta että vois olla lisäistukka :eek:

aurinkoinen kyseli hoitopöydän sijoittamisesta. Meillä ei tuollasta ongelmaa oo kun ei oo ku yks huone :) Mutta luulis että kätevintä ois kun hoitopöytä on aika lähellä. Jos makuuhuoneet on lähekkäin niin ei kai sillä sitten merkitystä..tai en tiiä.. kun ei oo kuitenkaan kokemusta :)

Pitää varmaan mennä nukkumaan kun pitää aamulla mennä jo aikasin auttaa niitten ylppäreiden järjestelyissä.

Lotta rv 33+2
 

Yhteistyössä