Heinämassut-07 vol.2

  • Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti
Ninniliina mihis kestosysteemeihin olet ihastunut, sulla kun on jo kokemusta? Mä olen nyt kahdet hahtuvat neulonut ekat isot, toiset vähän pienemmät ja nyt aion alottaa kolmansia jotka vois jopa sit olla jo vastasyntyneellekin sopivat ;) Vaikee tietää tarkaan minkä kokoset niitten pitäs olla kun esikoista odotan eikä oo yksiäkään vaippahousuja vielä hankittuna. Onko sulla kokemusta naruvaipoista sisävaipana, onko ne hankalia? Olis tosi edullisia tuolla Perhepuodissa, 3 kpl yht. 11 e. Kerrotko kokemuksia ummikolle?
 
Heissan kaikki!
En tänne oo päässy kirjottelemaan taaskaan pitkään aikaan, mut
nyt ois hetki aikaa hengähtääkkin. :)

Joku jutteli selkäkivuista ja mua kanssa on vaivannut toi selkä jo pari viikkoa. :/ ei oo todellakaan kiva ku koko ajan jomottaa eikä mikään tunnu auttavan siihen..

Ultrassa veikkasi poikaa :) ja kaikki siellä kunnossa :p

Pikkuinen potkiskelee paljon ja etenkin kun olen menossa nukkumaan :)

mutta vointeja kaikille muille :)

kirjottelen taas kunhan kerkeen :)


sammakko ja pikkunen 21+3
 
Haudi!!!

JA HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!!!!!!!

Kesä82 Kiitos tuhannesti vinkistä! Nyt ei tarvi olla aina sydän kurkussa kun painaa lähetä- nappia että mahtaako mennä vai ei ;)

Onpa hauskaa, että on muitakin Hämeenlinnassa synnyttäviä!! Tigru milloinka sinulla laskettuaika? Katsoin että Pauline viilettää lähes tasan pari viikkoa edellä.

Selkä vaivaa täälläkin. Ikinä ennen ei oo ollu mitään ongelmia, mutta tunnunkin keräävän kaikki mahdolliset raskauden ajan vaivat.. Ikävää kun saa herätä keskellä yötäkin, jos joku asento ei sovi. Ja töissä loppupäivä on aivan tuskaista! seisomatyö...

Nyt pitää mennä ottamaan jogurttia. Närästää niin vietävästi.

Vointeja kaikille!!
 
Ai niin, piti vielä kysyä liikkeiden tuntemisesta. Eli millä viikolla ootte ensimmäisessä raskaudessa tuntenut sikiön liikkeitä? Itse tunsin jo viikolla 17 ja siitä lähtien olen tuntenut päivittäin ainakin jotain. Niistä ei kyllä voinut erehtyä, olivat niin selkeitä potkuja. Täällä siis myös yksi jalkapalloilian kasvattaja :D Olen kuitenkin perin kyllästynyt epäuskoisella äänensävyllä sanottuihin komenntteihin, tyyliin "No onpa kyllä melko aikaisin." :kieh: Aivan kuin nyt valehtelisin asiasta!! Ja siksi haluaisinkin tietää, että mahtaako se olla niin hirveän kummallista tuntea potkuja niin aikaisin.
 
Mä tunsin ekat potkut jo 15+2. Ensin tuli ihan hiljattain, mutta nyt ei enää oikein naurata, kun potkuttelee keskellä yötä enimmäkseen ja mun uni häiriintyy. :D

Mun oikea lonkka sano naks tänään ja olipas vaikea päästä ylös sohvalta. Piti soittaa isälle, että tuutko nostamaan. :LOL: Onneksi porukat asuu seinän takana. Mutta vähän hävetti. :ashamed:

Ensi viikolla taas neuvola. On se hyvä, kun mä nyt käyn kahen viikon välein. Saa sinne purkaa huolet ja surut. Saan myös kelan paperit ja oysin paperit ja ajan synnytysvalmennukseen. Mutta en mä tiiä meenkö, kun mä oon yksin... :'(


Viipi&Vilperi 21+2
 
Äsvee mä taidan olla juniori.. ikää on 21vee..

voi että mulla on tehokas päivä ollu! Oon tehny vaikka ja mitä ja nyt tulin just uimasta posket punaisena..selkä meinaa irtisanoa itsensä mutta ku on niin onnellisen vauhdikas olotila niin sitä ei edes huomaa!! ;)
 
tigru
Iltaa vielä siskot!
Täälläkin käytiin uimassa mut mun "uiminen" oli esikon 1-v uitattamista, eli selkähän siinä vain kärsi.

ANNABELLA mun LA on 2.7. Mulla myös niitä selkä kipuja, ei vielä kovin pahoja. nukun öisin tyyny jalkojen välissä ( tai niin pitkään kun se pysyy) auttaa nukahtamaan ja helpottaa. Isomman mahan kanssa mulla on ollu tyyny lisäks mahan alla ja selän takana! mut niin on saanu nukuttuu. onhan niitä keräilty keskellä yötä :)

Liikkeet tunsin rv15, viikon 20 jälkeen voimistuivat ja pari viimeistä viikkoa oon tuntenu liikkeet päivittäin. kyllähän ne toisen raskauden aikana tuntee helpommin.

niin ja mulla on ikää kans 29...

mut nyt idolssia katsomaan

hyviä ja rauhallisia öitä!
 
Hei vaan ja hyvää naisten päivää!

Ekaks omaa napaa kun on tossa lähimpänä ;) Mies kävi tänään töiden takia isommalla paikkakunnalla ja sieltä sitten soitti ennen kuin lähti kotiin että "oon nyt henkalla ja maukalla, mikä se pienin koko oli niissä bodeissa, ostan täältä kietasumallisia sairaalaan mukaan" :D :heart:
Ai kun herttasta! Välillä on tullut tunne, että ei jaksa olla kiinnostunut tästä uudesta tulokkaasta niin paljon kuin aikoinaan esikoisesta, kun "onhan se jo nähty ja koettu kertaalleen". Mutta tais innostusta tulla lisää, kun kuuli että pikku juniori tulossa :LOL:

Ja ihan btw, tosiaan voi suositella tuollaisia kietaisumallisia bodeja ottamaan sairaalaan; helpompi pukea pienelle joka ei ole moiseen hommaan tottunut sekä jotenkin ovat mukavempia ajatellen sitä napanuoran tynkää. Näin ainakin itse totesimme esikoisen kohdalla.

annabella: täälläkin ahdistaa! Et siis tod. ole yksin :wave: :)

Vauvelihaave: Täälläkin ostellaan huutiksesta :wave: Tosin kanavana meillä on nyt eBay. Aikoinaan myin paljon tuolla Huuto.netissä, ja voi olla että taas siihen innostun. Mielestäni ei vain ole yhtä toimiva ja selkeä kuin esim juuri eBay tai vaikka ruotsissa oleva Tradera.

Mutteri: Kiitoksia onnitteluista :) Ja varohan nyt sen issiaksen kanssa!! Kyllä kehtaat saikkua hakea jos tuntuu että ei kestä, eihän se ole hyvä hoidokeillekaan jos ei täti pääsekään joku kerta kävelemään... :/ :hug: Itse toivon että issias tajuaa pysytellä taka-alalla kun 2 viikon kuluttua alkaa kuukauden työharjottelu päiväkodissa, enkä millään halua olla poissa sieltä. Mutta jos ei selkä kestä, niin minkääs teet...

Me ollaan vähän mietitty jos käytäisiin ruotsissa ultrassa vielä, kun siellä kuitenkin pitää käydä. Maksaa siellä yksityisellä n. 70 ? ja siihen kuuluu CD mukaan... Vaikka sukupuoli jo selviskin. Saas nähdä.

Ja ONNEA ihan kaikille ultrassa käyneille ja hyviä uutisia saaneille!! :flower: :flower: Alkaa olla niin monta, että ei meinaa mukana pysyä :)

Ja kiitoksia onniteluista :D Isukki on täällä innoissaan, kun saa vähän tasa-arvoa perheeseen :LOL:

Iästä: 26 vuotta täytin tammikuussa. Esikoisen sain kun olin juuri 23 täyttänyt.

Liikkeistä: Esikoisesta tuntuivat viikolla 16 ja tällä kertaa selkeät potkut viikolla 14.

Vaan nyt Idolsia kahtoomaan! ;)

Mari ja sykerö 20+5

*muoks* profiiliissa uusin ultrakuva! <br><br>
 
apina
Moikka! :wave:

Huhhuh, onpas ollut kiirettä tänään. \|O Ensimmäisenä toisista rattaista rengas puhki ja sitten äkkiä toisten rattaiden kanssa liikenteeseen niin eihän siellä päässyt pikkurenkailla eteenpäin kun 10cm loskaa :( No sitten meni selkänojan säätö rikki ja pojan piti kävellä loppumatka. No rahat ei tullutkaan niinku odoteltiin ja poika on kiukutellut aamusta asti. Yölläkään ei saatu kunnolla nukuttua kun jätkä valvotti silloinkin.. \|O

No joo, vali vali, mutta onneks rahat tuli ja nyt on väriaine päässä, huomenna kampaajalle leikkuuttamaan. =)

Maanantaina olis sit se rakenneultra.
Niin ja ikäähän mulla on nyt viikon verran ollu 22 =)
Nyt pitääki mennä pesee toi aine pois......

apina19+4
 
Vauvelihaave ootpas paljon joutunut muuttamaan... Meillä on itse asiassa se tilanne, että viimeksikin kun muutettiin olin raskaana :D Sillon piti vielä tehdä remppaa enemmän; pintaremppaa tosin vaan, mutta kumminkin. Välillä otin päikkäreitä täällä ihan paljaalla lattialla maalipurkkien keskellä ja jatkoin sitten seinien rapsuttamista. Hullun hommaa... tai jotain... :whistle:

Marzu kuin se onkin niin, että kaikki haaverit sattuu aina samana päivänä. Meillä on ollu oikeen "päänhakkaus-päivä" tänään. Poika putosi portaista, sohvalta ja kaatuili useempaan otteeseen muuten vaan... Portaissa putosi nyt ensimmäisen kerran ja näyttää pelottavan tuo kulkeminen niissä nyt - vaikka osaa kyllä mennä tosi näppärästi, kunhan on varovainen.

Vilma76 Ite aloitin kestovaippailun harsoilla ja kuorina meillä oli parit Bumpyn pul-kuoret ja Ruskovillan villiksiä. Lisäksi oli kasa sellasia perintönä saatuja AIO-vaippoja, joitten nimeä en muista, mutta niitä ei enää tehdä. Tyhmänä ostin niitä Pikku-Piian halppisharsoja, mutta eihän niistä ole oikeesti mihinkään: onneksi nyttemmin sentään toimivat ihan hyvin taskuvaippojen täytteenä. Poika oli alusta alkaen kova pissaamaan, joten pelkän harson imukyky ei kyllä riittänyt, vaan piti laittaa heti lisäimu. Niitä meillä onkin vaikka mistä materiaaleista: hamppu on kyllä tosi tehokas nesteenimijä.
Kun harsot ei oikeen enää riittäneet, kokeilin Wonderoosin yhden koon taskuvaippaa ja se tuntu ihan hyvältä systeemiltä ja pelittikin mainiosti tuohon yhden vuoden huitteille. Nyt vaan tuntuu käyvän niin, että esim. rattaissa kun samalle kohdalle tulee paljon painoa, vaippa päästää siitä kohden läpi. :/
Nyt meillä on kyllä edelleen tuo Wonderoos yövaippana: jos tulee koko yön pissat siihen (eli poika ei herää potalle) niin tuloksena on märkä yökkäri. :( Päiväunilla käytetään CuddleBunsin sisävaippoja + hahtuvavilliksiä. Sama varustus myös ulkoillessa. Sisällä hereillä ollessa poika ei ole oikeastaan olen enää pitkään aikaan käyttänyt vaippaa, vaan hän on innokas pottailija. Toinen syy siirtyä noihin sisävaippoihin oli se, että Wonderooshan on pintakuiva ja kun kerran pottailu sujui niin hyvin, halusin alkaa käyttää pojalla vaippoja, joista tuntee kun sinne on pissannut.
Nyt uuden tulokkaan kanssa satsaan kunnollisiin harsoihin ja ostan/pyydän äitiäni tekemään parit hyvät hahtuvavillikset. Ne Ruskovillatkin kun kerran tuntu huonommilta kun noi ite tehdyt hahtuvat. Nauhavaippoja en ole kokeillut, mutta harkinnassa on...
Tulipahan sepustus :D Yv:täkin voit laittaa, jos tulee jotain mieleen. Ja tuolta "kerhot" osiosta löytyy myös Kestovaippakerho.
 
Shannon1
Ikää 21vuotta.. Heinäkuussa 22v. Mutta nyt syömään. Uunissa tulossa uuniperunoita ja siihen naminami smetanatäytettä ja herkkusieniä pekonilla ja pippurituorejuustolla höystettynä, voih mikä tuoksu! :p =) Ai niin, ja mieskin toi mulle kaksi kimppua tulppaaneita tänään, ne oli kyllä niin ihania ja täysi yllätys mulle :flower: :flower: :heart: :heart:
 
apina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 21:36 hapsiainen84 kirjoitti:
Pikasesti oma napa asiaa

mulla on huomenna rakenneultra..jänskä..jänskä..
oon hävittäny ne laput missä oli ohjeita.
eli saako syyvä ihan normaalisti ennen sinne menoa ja täytyykö olla täysi virtsrakko?
Eiks sen kuuluis olla tyhjä? Mut ainakin esikoisesta passitettiin vessaan kun oli liian täys virtsarakko ettei nähny kunnolla tai jotain... Mutta en tiedä jos oot sellasta jostain ohjeista lukenu..?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 21:48 apina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 21:36 hapsiainen84 kirjoitti:
Pikasesti oma napa asiaa

mulla on huomenna rakenneultra..jänskä..jänskä..
oon hävittäny ne laput missä oli ohjeita.
eli saako syyvä ihan normaalisti ennen sinne menoa ja täytyykö olla täysi virtsrakko?
Eiks sen kuuluis olla tyhjä? Mut ainakin esikoisesta passitettiin vessaan kun oli liian täys virtsarakko ettei nähny kunnolla tai jotain... Mutta en tiedä jos oot sellasta jostain ohjeista lukenu..?
Miulla taas on semmonen mielikuva, että ei sais käydä just ennen pissalla, kun ultra tehdään mahan päältä. Np-ultrassa, jos se tehdään alakautta, taas pitäs olla tyhjä.

Mutta asihan on sikäli helppo hoitaa, että siinä ilmottautuessaan kysäsee kummin sen täytyy olla. Ja sitte vaan menee veskiin, jos pitikin olla tyhjä. ;)
 
Alakautta tehtävässä ultrassa tyhjä, mahan päältä taas täysi virtsarakko. Mutta kuten kesä82 sanoi, niin helpostihan tuo sitten järjestyy :D (vaik näin se kyllä on... uso vaan... ;) )

Ikäni unhotin ilmoittaa: 27 vielä toistaiseksi, saapa nähdä ehdinkö täyttää 28 ennenkun Tiitiäinen syntyy. Omat synttärit on 21.7. nimittäin. Ja muksun on muuten paree olla syntymättä samana päivänä \|O Muuten kukaan ei enää muista lahjoa mua... :saint:
 
IHANAA NAISTENPÄIVÄN ILTAA YSTIT :heart:

Kuinkas monen mies ryhtyi ritariksi ja toi kukkia (vai miten siinä mainoksessa kehotettiin)? :LOL: Shannon1 (vai muistankohan nyt väärin...) taisi ainakin olla onnekas ja sai oikein KAKSI kimppua!

Neuvolakuulumisia Kaikki oli muuten ok, mutta ne sydänäänet edelleen... :'( Terkkari kysyi oikein että saako käydä muutkin th:t kuuntelemaan, että ovatko vastaavaa kuulleet. Ei siellä enää ollut muita töissä kuin lastenneuvolan th, se mun kummitätini, mutta kuuntelivat ja ihmettelivät niitä sitten yhdessä. Toivoin niin että se sivuääni olisi muuttunut normaaliksi, mutta kun ei niin ei. Ja se meidän th sanoi, että jos ihan rehellinen on, niin ei ole vielä ikinä kuullut näillä viikoilla niin epätasaisia ääniä, ja on varmaan sitä työtä tehnyt n. 20 vuotta! Noh, ensi keskiviikkona sitten polille sinne seurantaan. Th sanoi, että todennäköisesti lähettävät meidät sitten tuonne Kuopion yliopistolliseen, jos ovat vielä silloin epätasaiset. Tai sitten mennään käymään yksityisellä.

Muuten kaikki siis kunnossa: hemppari 135, pissatesti ok, sf-mitta otettiin nyt ekan kerran ja oli 20cm eli kai normaali? Tuossa Vau-kirjan Odotuskirjassa tosin luki, että tällä viikolla normi sf on 16-18cm, mutta norm. käyrällä ainakin näytti tuossa kortissa kulkevan.
Ja se, mistä olen erityisen tyytyväinen, niin paino oli noussut vain 100g siitä kun viimeksi mitattiin neuvolassa 5vko sitten :D

Fiksu vauva meillä, kun käyttää äitinsä "vararavintoa". Oon vaan yrittänyt syödä terveellisesti, mutta välillä on tullut pikkuisen herkuteltuakin :whistle: Mutta kaipa se on sallittua ;)

Seuraavan neuvola-ajan sain jo parin viikon päähän, silloin saan ne Kelan laput niin pääsee pakkausta ja päivärahaa hakemaan. Samalla varataan aika myös sokerirasitustestiin. Niin ja sekin selvisi, että meillä ne esitietolomakkeet palautetaan sairaalaan vasta synnytystapa-arviointi ultran yhteydessä (olikohan viikolla 37) eli ei niitä vielä saatu! Mietinpä vain, että entä jos esim. syntyisi keskosena, eikös silloin juuri olisi tarpeellisia ne tiedot mitä siinä kysytään? Tai ainakin nimet, jos hätäkaste tehdään...

Niin ja perhevalmennus alkaa meillä huhtikuussa. Sen yhteydessä päästään tutustumaan synnytyssaliin ja osastolle ihan kahdestaan miehen kanssa. Mä kun pelkäsin että mennään sinne koko valmennusporukan kanssa yhtä aikaa, ja ajattelin jo etten sitten varmasti kehtaa kysyä kaikkein tyhmimpiä kysymyksiäni kaikkien kuullen :LOL:

Millaisia on ne harjoitus supistukset? Meinaan kun eilen illalla meni yhtäkkiä koko maha ihan kovaksi ja sillein kummasti "kivisti". Ei mitenkään älyttömän kovaa sattunut, mutta hieman ilkeältä kuitenkin tuntui. Muutaman kerran illan aikana toistui samanlaista. Mietin vaan että niitäkö se oli, vai mitä?

Mutteri Ota ystävä hyvä vaan sairaslomaa, jos et meinaa jaksaa. Ei siinä ole mitään häpeämistä, eikä sun tarvii yrittää edes tehdä nyt muuta kuin minkä jaksat. Ihan varmasti myös hoitolapsien perheet asian ymmärtävät ja toivovat vauvan ja sinun parasta, niin kuin viimeksikin. Koska voihan olla, että jos et tarpeeksi ajoissa jää lepäämään, niin sitten vaivat äityvät yhä pahemmiksi ja joudut kuitenkin jäämään saikulle. Joten ennalta ehkäisy on hyvä keino =) Voimia sulle ja iso :hug:

esikoinen Meidän vauva myös puskee välillä tuohon ihan eteen, useimmiten navasta pikkiriikkisen vasempaan alaviistoon. Pökkii aina takaisin, kun silittelen ja vähän painan vastaukseksi ja samalla juttelen (kai se jo kuulee?).

Minä myös olen surffaillut tuolla www.vauvatar.fi sivuilla ja kaikkea kivaa sieltäkin löytyy :whistle: Mulla vielä kiusauksena se, että kun myymälä on Varkaudessa, eli tuossa aika lähellä 50km päässä ja mies käy Varkaudessa töissä, niin on kiusaus pyytää häntä sieltä tuomaan jos minkäkinmoista härveliä... Pinnasänkyä nyt ainakin sieltä katselin. Toinen vaihtoehto olisi sellainen Hobby Hallin pinnis, ja senhän saisi osamaksullakin niin sopisi paremmin opiskelijan budjettiin.

Hani, Sammakko ja muut ultrassa/neuvolassa käyneet Onnea hyvistä uutisista :flower:

Äsvee Täällä kirjoittelee 22-vuotias, täytin juuri helmikuussa. Vuosimallia -85 ollaan molemmat minä sekä mies. Mies vaan ei varmaan ehdi vielä täyttää 22 ennen vauvan syntymää, kun on elokuussa synttärit.

annabella Mä tunsin ensimmäiset todella selvät liikkeet tasan rv 18, mutta sitä ennen olin tuntenut jo ainakin pari viikkoa satunnaisesti niitä "perhosen hipaisuja" joista epäilin että onkohan tää nyt sitä. Ja näin jälkeen päin sen tiedän, että sitähän se oli, sitä itseänsä :D

Viipi Voimia sulle :hug:
Luulisin, että valmennus on kaiken kaikkiaan hyvä kokemus, vaikka sinne yksin menisikin. Voihan olla, että siellä on myös muita yksin odottavia äitejä tai muuten vain yksin meneviä naisia. Kaikki miehethän eivät välttämättä halua osallistua synnytykseen tai pääse valmennukseen. Ja luulisi, että valmennuksen pitäjällä olisi kokemusta ja ymmärrystä, ettei sitten kokoajan vain esim. puhu ikään kuin KAIKKI valmennukseen osallistuvat olisivat siellä puolison kanssa. On tosi ikävää, jos joku siellä kokee itsensä ulkopuoliseksi ja eriarvoiseksi vain siksi, että osallistuu yksin.

Ymmärrän kyllä, jos päädyt ratkaisuun olla menemättä valmennus ryhmään, mutta oletko tiedustellut neuvolasta siinä tapauksessa muuta ratkaisua? Meillä ainakin th tänään sanoi, että voi varata meille sitten pidemmän ajan kun tulemme muuten neuvolaan tutkimuksiin ja pitää siinä yhteydessä valmennuksen asioita. Me ei joka kerta päästä valmennukseen yhdessä, kun ovat aina kerran viikossa illalla ja mun mies on joka toinen viikko iltavuorossa. Toivottavasti onnistuu teidänkin neuvolassa, ettet vain jäisi paitsi arvokkaista tiedoista ja muista valmennuksen jutuista!

Allunmamma Onpa sulla herttainen mies, ihan pisti hymyilyttämään =) Niin se vauva vaan saa isonkin miehen herkistymään ja näyttämään pehmo puolensa. Miehet kun tunnetusti niin paljon tykkäävät tuosta vaatekaupoissa käymisestä :LOL:
Se oli myös tosi hellyttävää, kun mun mies oli koulutuksessa työnsä puolesta kaukana toisella paikkakunnalla just sen jälkeen kun oltiin tehty plussatesti. Sitten kun tuli viikonlopuksi kotiin, niin toi mun tuliaisten lisäksi vauvalle sekä vaaleanpunaiset että vaaleansiniset pienen pienet sukat :heart:

Muuten, tuossa sun profiilissa ainakin mulle näkyi vielä se masukuva, pikkuista poikaa ei näkynyt missään =)

Ninniliina Juu tosiaan noita muuttoja on joutunut tekemään, ja noista muuten unohtui vielä 2 muuttoa laskuista, kun viime syksynä mulla oli vähän aikaa asunto opiskelupaikkakunnalla, jossa miehen kanssa asusteltiin viikot. Siksipä ei yhtään jaksa kiinnostaa, että taas pitäisi pakata ja purkaa ja järjestää... Mielummin yritän tiivistää tässä pikku kodissa tavaroita niin, että mahdutaan vauvan kanssa alkuun kolmestaan. Jos sitten seuraavan kerran kun muutetaan, niin olisi jo sellainen pysyvä koti, joka olisi se "unelma-asunto", että sinne jäätäisiin hamaan vanhuuteen asti :attn:

hapsiainen84 Mulle ei ainakaan sanottu mitään erityisohjeita tuonne rakenneultraan menosta ei syömisestä eikä vessassa käymisestä. Ja tyhjä rakko mulla ainakin oli, kun juuri ennen ultraa kävin veskissä. Luulisi ettei ole siis väliä, kun eivät maininneet asiasta...

Huh, tulipahan taas tekstiä, eikä silti vielä kaikille muista vastata :ashamed:

Vauvelihaave & Pikkuinen 21+5
 
Vauvelihaave kiitos sanoistasi :hug: Kyllä mä oon aatellu, että menen, kun mun muistin mukaan mun th pitää sen. No ens viikolla saan senkin tietää... Ja äiti tuossa ehotti, että menisin isän kanssa, kun isä ois tulossa synnärille mukaan, mutta en mä tiiä. Oishan se kiva, että isä ois mukana, mutta jos mä menisin yksin... Mutta toisaalta ois kiva, jos ois sellainen ihminen kehen luottaa, mutta eipä niitäkään paljon ole. :'(
Ex ois synnärille tulossa, mutta en mä sitä päästä. Ei tuu onnistumaan.
 
Jajoska
Äsvee, et taida olla seniori, mulla ikää jo 43 v. Tosin en tunne itseäni tuon ikäiseksi.

Viipi, mene ihmeessä valmennukseen. Itse kävin esikoisella, toisella makailin pillereitä napsien enkä saanut mennä. Muilla ei enää tuntunut tarpeelliselta. Silloin ainakin oli yksinäisiä naisia, toisaalta siellä tapaa muitakin odottajia.

Täytyy lähteä töihin.
 

Yhteistyössä