Heinämassut-07 vol.2

  • Viestiketjun aloittaja jenmo
  • Ensimmäinen viesti
Jenmo85, seuraavaksi on 2 viikon päästä lääkärille aika. Silloin tehdään päätökset näytteen ottamisesta (joka tiettävästi oteteaan heti jos siihen päädytään).

Kuntsikka, Klexanea olen alkuraskauden ajan opttanut ja aloitan tänään (kun rv 24 alkoi) ja jatkan siihen asti kunnes lääkäri toisin määrää. Varmaan siirryn marevaniin synnytyksen jälkeen. Itselläni on ollut endometrioosileikkauksen yhteydessä tukos vasemmassa pohkeessa.
 
Suklaa on vihannes! Suklaa tehdään kaakaopuun pavuista. Papu on
vihannes.Sokeri tehdään sokeriruosta tai sokerijuurikkaasta. Kumpikin on
kasvi ja kuuluu vihannesten alaluokkaan. Siispä suklaa on vihannes! Jos mennään vielä pidemmälle, suklaalevyt sisältävät maitoa eli ne ovat maitotuotteita eli siis terveellisiä. Kaikki suklaapäällysteiset rusinat, kirsikat, banaanit yms. ovat hedelmiä, joten niitä voi syödä niin paljon kuinhaluaa...
Pidä myös mielessä että englanniksi "stressed" väärinpäin on "desserts",
joten jälkiruoat ovat stressin vasta-aine.


Tässä sähköpostitse tulluttua "fakta"(???) tietoutta Mutterille ja muille suklaansyönnistä omantunnontuskia saaneille :D ;)

Mä en kauheasti tässä koneella voi nykyjään olla kun maha alkaa kipuilemaan. Tietysti asiaa voisi auttaa jos olisi kunnollinen tuoli, eikä tämä mikä lienee "ei-minnekään-muualle-mahtunut-ylijäämätuoli".

Pidetään aiaifi peukkuja, että kaikki olisi kuitenkin ihan hyvin :hug:

Mutterille vielä myös :hug: Ite oon kanssa joutunu noita muksuja sirkushommissa toisinaan paikkailemaan (mulla ei kyllä ole mitään ea-koulutusta) mutta ihan eri asia on kun oma lapsi loukkaa. Siinä on tosi vaikea pysyä rauhallisena.

Kiva kattella masukuvia =) Mä just tajusin, että munsta ei ole otettu vielä yhden yhtä mahakuvaa :eek: :eek: Sikälikin harmittaa, että mitä jos tää onkin mun viiminen vauvamaha, eikä siitä oo edes kuvia... :/


Ninniliina+Tiitiäinen rv25
 
Tervehdys kaikille!

Meni kelpo tovi lukiessa noita edeltävää 5-6 sivua, joita en ollut aiemmin nähnytkään. Työnantajan piikkiin tieysti vielä... :ashamed:

Täällä vointi melko hyvä, hemoglobiini tosin oli pudonnut ja on nyt 91. Myös kohdunpohjan korkeutta mitattiin ja huiteli vähän ylärajan yläpuolella. Että norsua tässä kai sitten odotellaan... Itse kun olen huikeat 160 senttiä pitkä, eikä mieskään paljon pidempi. Ihmiset kyselee jatkuvasti, että miten voin olla vielä työssä...

Kummeista oli kyselyä - meillä on 2 kummia ollut selvillä jo raskauden alusta ja kaksi muutakin on kysytty jo tässä matkan varrella. Eli valmiina ollaan sen suhteen. Siksikin on oltu aikaisessa, että kummeista tuntuu olevan mukava osallistua myös odotusaikaan jollain tavalla. Meidän kummeista kaksi ei kuulu kirkkoon, joten virallisesti tulokas saa kaksi kummia, mutta muuten neljä.

Laitoin kela-paperit menemään työnantajalle, kun ta:lle äitiyslomasta pitää ilmoittaa 2 kk ennen äitiysloman alkua eli minun papereiden täytyy olla perillä viimeistään 13.4. Kelaanhan niitä ei tarvis viedä ennenkuin vasta kuukausi myöhemmin. Eli minun ei tarvitse jäädä panttaamaan tuota hakemusta, kun työnantaja päättää, milloin se laitetaan eteenpäin.

Tosin kun lähetin sen palkanlaskentaan Helsinkiin perjantaina, niin koko kuori tuli minulle takaisin eilen. Olivat vahingossa laittaneet sen uudelleen postiin, kun piti toimittaa palkanlaskijalle :headwall: Eli tänään se on sitten ilmeisesti kulkeutunut lopulta palkanlaskijalle takaisin ja ehtinee Kelaan ensi viikoksi.

Meidän pikku-Kelassa asiat hoituu vikkelään, joten odottelen päätöstä äitiyspakkauksesta jo ensi viikon lopulle. Asiaa saattaa tosin kohdallani auttaa se, että äitini on paikallistoimiston johtaja ja itsekin olen ollut siellä töissä vielä muutama vuosi sitten - kunnes äidistä tuli sinne johtaja...

Ei siitä oikeesti mitään apua ole. Pikemminkin päinvastoin. Kukaan ei oikein halua hoitaa tuttujensa asioita, joten sitäkin tietysti pallotellaan pitkin poikin ennenkuin tehdään päätös...

Mitäs vielä sitten... Joanna H:lla oli hauskoja kuvia, joita kävin uteliaisuuttani katsomassa. Ja Mutteri: ei kyllä uskoisi sinua kohta 4 lapsen äidiksi - noin nuori ja siro tyttö!

Hyviä vointeja kaikille ja tervetulotoivotukset uusille! Ninniliinakohan se oli sairauslomalla? Toivottavasti olo paranee - lepäile nyt kunnolla!

anika ja papu 24+6 (luulisin, hukkasin neuvolakortin :ashamed: )
 
aiaifi paljon jaksuja, koita kestää :hug: *pitää peukkuja, et kaikki ok*

Ja oma pullisteleva napa;
Kauan kesti, tänään menin kouluun ekaa kertaa saikun jälkeen, kesken päivän pois, soitto neuvolaan ja taas saikulle. Huomenna päivystysaika lääkärille, et se jatkaa sitä sairaslomaa ja kattoo paikat. 2vkon päästä neuvolalääkäri, joka katsoo jatkaako nyt alkavaa sairaslomaa. Eli taas pitää olla paljon levossa seuraavat 2vkoa :/
Olihan ne hurjat koulutunnit, supistelin tunneilla ja sitten kun sain passituksen kotiin, niin alkoi koko lantio taas olla kuin tulessa :eek: Nyt pelottaa ens yö, et mitä jos taas iskee ne samat kivut ku sillon kolmisen viikkoa sitten minkä takia/jälkeen sitten tulikin sairasloma ja lepomääräys.

Että sitä pitääkin sitten olla näin heikkoa tekoa :'( \|O

Saa nähdä mitä mies sanoo, kun töistä kotiin tulee ja pääsen iloisesti kertomaan, etten mene kouluun seuraavankaan 2vkon aikana ja et edelleen on lepomääräys päällä. Ei kai se sinänsä mitään, mut sitten mä alan miettiä miten epäreilua on sitä kohtaan, etten voi tehdä kotona niin paljon kuin ennen, varsinkin nytkin kun sillä alkoi uusi työ maanantaina ja se on ihan väsy-parka kun se kotiutuu.

Vaan mä lähden tonne sängyn puolelle lepäämään, sattuu taas niin pirusti istua tässä. Pakko jaksaa tehdä ruokaakin tuossa myöhemmin, sais edes jotain ylläriä miehelle kun ois ruoka valmiina odottamassa.

Muistakaa syödä paljon suklaamunia :wave:

-Mie&Jäbä 25+4-
 
Hello kaikki heinämassut =o) Masut kasvaa vaan. Joku tuossa sanoi, ettei oo yhtään masukuvaa. No, ei ole mullakaan. Kai sitä vois itselle jokusen ottaa, mutta päivänvaloa ne ei kestä, kun niissä on niin paljon muutakin, kuin vauvamasua :LOL:

Millaisia lakimittoja teillä muilla on ollut ja millä viikolla? Vähän huolestuttaa, kun meillä oli rv22+5 lakimitta 56 mm. Vaikuttaa aika pieneltä, ei siitä mitään sanottu, mutta kun jotain mittoja netistä olen löytänyt, niin niihin verrattuna on vähän pieni. Tosin aika vähän siitä löytyi mitään tietoa. Olis edes jotain, mihin vertais.

Jaksuja kaikille, joilla saikkua ja muuta vaivaa ja Aiaifille :flower: luultavasti kaikki on hyvin, mutta aina sitä saa olla huolissaan, milloin mistäkin. Kai sitä jatkuu ainakin seuraavat 18 vuotta ;)
 
Iltaa siskot!
Ilmottaudun pitkästä aikaa :wave:

Täällä masu on kovilla kun tuntuu venyvän koko ajan enemmän ja enemmän. Iltaisin edelleen nitä suppareita, ei kivuliaita.
pikku-pomppis liikkuu kovasti ja omat kyljet ovat kipeinä potkuista \|O
mut on se ihana kuunnella pikkuisen liikkeitä.

AIAIFI kyllä teitä koetellaan, kaikka on varmasti hyvin :hug:

COTHAI ikävää että et pääse kouluun, eskon että on turhauttavaa makoilla päivät, mutta se on parasta lapselle.

PAINOSTA oli puhe, mull alähtöpaino oli 63kg ja nyt ollaan jo yli 70kg! Hyvin on täälläkin ruoka maistunut :p

Huomenna on nl-lääkäri joten kirjoittelen sitten lisää

Moikkis :wave:
 
Aiaifi, :hug: Jaksamisia. Toivotaan että kaikki on kuitenkin kunnossa.

Painosta.. Mulla tullu n.2 kiloa lähtöpainoon. Mulla tuota painoa oli jo ennen raskautta reippaasti ylimääräistä, joten tuo 2 kiloa on mulle tosi loistava. :)

Mulla vaihteeks taas selkä vaivaa.. 10 tuntii tuli tänäänkin koulussa oltua. Onneks enää vähän reilu kuukaus ja pääsee sitten lomalle.

Mulle syntyi tänään serkkupoika :heart: Ootan innolla jo että millon pääsee pikkasta kattoo.

Ekat raskausarvet on sitten ilmestynyt.. huomasin tänään.. ei kiva.

Lotta rv 25+0
 
Ilmottautuu että on viel hengessä mukana...


Eilen siivoilin ja paikat niin kipeet että hirvittää siis nuo nivuset ja häpyluu... Tuntuu välillä että repiää paikat....

Muuten ihan kivasti mennyt. Herneellä on välillä vähän rauhallisempia päiviä ja sit taas toisaalta mennään kuin pien väkkärä kun sille päälle satutaan....

Lauantaina pitäis lähtee isännän kanssa risteilylle. Toivottavasti esikko ei vaan sairastu, kovasti pärskii ja on vähän tukkoinen...

Painoa tullut nyt noin 11-12 kiloa lisää riippuu vähän että ottaako lukeman aamulla vai illalla....

Kelan paperit vein maanantaina...

Siis mä en todellakan muista koska oon viimeks kirjoittanut elikkä saattaa olla samoja juttuja, anteeksi vaan :ashamed: :ashamed:

Ja eikun liikenteeseen

Tä&Herne 26+3
 
:LOL: Olin viime yönä Idolssissa! :D Lauloin karsinnoissa Hämä-hämähäkki ja Asko Kallonen sanoi että "rohkea veto" ja olin jatkossa! Teatteriviikonloppu olikin sitte Ruotsissa, sinne mentiin lentämällä. Sitte heräsin. :\|

Me lähdetään nyt kohta pääsiäiseksi minun kotiin taas, isä täyttää 50v, siellä käy sitten vieraita useampana päivänä. Niin, että palailen luultavasti tiistaina! :wave: Kuulemisiin!
 
Kävin neuvolassa ja ei ollu pissassa sokeria. :) Siinä samalla valitin näistä liitoskivuista, kun eilen en meinannu päästä liikkeelle ollenkaan. :p Menee hermot, mutta ihana palkinto on tiedossa näistä säryistä ja kivuista. :heart: Käski ottaa panadolia noihin kipuihin ja jos pahenee, niin sitten pitää mennä synnärille. Kiva olla pääsiäinen yksin kotona. :'(

Viipi&Vilperi 25+2
 
Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa!

Uusille tervetulotoivotus!

Olikos sa aiaifi jonka vaavilta löyty jotain... Sulle iso :hug: ja paljon jaksuja eteenpäin. Toivotaan parasta!!!

Pakkauksesta sen verran et meinaan ottaa sen tältäkin muksulta. On sit jokaiselle oma muistolaatikko isompana. En ole vielä saanu edes kelan papruja, joten koetan pitkittää silleen et saisin uuden pakkauksen. Vanhasta saadaan varmaan vaatteita mutenkin.

Painostakin täällä oli puhe. Mulle on tullu n. 7kg lisää, mutta vähemmälläkin olis pärjätty... On tota omaa makkaraa sen verran... :p :snotty:
Neuvola on vasta ens viikolla ja siellä sovitaan sokerirasitus ja annetaan kelan paperit. Olen ollu molemissa aiemmissa raskauksissakin testissä, joten kai tääkin mennen jo rutiinilla...

Kummeja me ei olla vielä päätetty... Ehkä mun isoveli ja yksi ystäväpariskunta... Täytys miettii.
Meistä tuli kummeja pienella pojalle viime viikonloppuna. On niin ihana nyytti että rupes jo toivomaan omaa vaavia syliin. onneks toi aika menee äkkiä...
Ja kaveripiiriin on sit vauvoja tiedossa. Yks ystävä sai tytön vajaa viikko sitte ja toisen kuulumisia oottelen kuumeissesti (on jo yliajalla) ;)
Ei meidän vaavilta sit kavereita puutu...

Soitteli toi isäntäkin äsken että sais hakee sen sois sairaalasta. Oli menny tk-lääkäriin eilen ja sieltä tuli lähete suoraan kirurgiselle. Oli pahasti tulehtunu paise ja se piti leikata. Nyt ei saa ajaa lääkkeiden takia ja saikkuukin sai kaks viikkoo... Voi tätä elämää...

Mut auringonpaistetta jokaiselle ja munarikasta pääsiästä!!!

Mä ja nirppu 23+5
 
En nyt jaks aenempää, mutta siis neuvola kuulumiset:

Painoa tullut 12 kiloa.. hemppa hyvä, verenpaine hyvä. Kohdunsuu alkanut pehmetä, yhtään ei sais alkaa nyt supistella, jottei ala aueta.. ja joihinki labra kokeisiin mut laittoi..

Heidi ja tyllerö 25+5
 
:wave: takapuoli puutuu ku lukee näin monta sivua tekstiä, ku ei oo vähään aikaan viittiny avata konetta!
Mä oon alkanu näkeen kans vauva-unia melkeimpä joka yö =) onneks ei ole ollu painajaisia!
Mulla on vasta ihan tässä lähiaikoina alkanu rinnat kasvamaan! Just ja just mahtuu kuppeihin, mutta rintojen alle jää punainen rantu! :/ Kiristää ikävästi!
Ja myös esimaitoa tulee heti jos vähänkin jää puristuksiin!
Ens viikolla olis sit se ihana sokerirasitus :(
aiaifi :hug: toivottavsti kaikki on kuitenkin hyvin!
Moi taas!<br><br>
 
aiaifi Kovasti paljon voimia teille tuossa tilanteessa ja monta kertaa :hug: :hug: :hug:
Toivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin!

Kaikki uudet : TERVETULOA palstailemaan! Joku oli Savonlinnasta, vai siitä läheltä, mutta kuitenkin synnyttämään menossa SKS:aan =) Sinne minäkin!

Me käytiin maanantaina KYS:ssa siellä lisätutkimuksissa vauvan sydämen takia. Oli kyllä aivan upea kokemus!! Ihan kätilö ja ihana lääkäri, todellakin tuntui että heillä oli aikaa ja kiinnostusta paneutua juuri meidän asiaan. Joskus kun noista lääkärikäynneistä on jäänyt vähän ikävämpi tunne, että äkkiä vaan pihalle ja seuraava sisään, kun on sellaista kiirettä ja huisketta. Mutta siis tehtiin se ultra vielä kaiken lisäksi 4D laitteella, suosittelen lämpimästi kaikille, jos vaan mahdollista mennä (vaikka aika kallistahan se yksityisellä on...). Voi vauva oli niin kaunis, isänsä ja äitinsä mielestä maailman kaunein lapsi, tottakai :heart: :D
Hänellä näkyi olevan isänsä leuka ja äitinsä nenä =) Ja oli kyllä todella niin ihanan näköistä, kun polskutteli siellä menemään! Painoarvio oli 857g ja nyt hän oli kääntynyt vaihteeksi pää ylös ja jalat alas asentoon. Tosi liikkuvainen edelleen, ei meinannut sen vertaa rauhoittua, että sai otettua kasvokuvan. Peitti aina kasvonsa ja vei vielä varpaatkin naamalle :LOL:

Lääkäri tutki myös kaikki muutkin rakenteet sydämen lisäksi, vaikka sydän kontrolli olikin. KAIKKI VAIKUTTI OLEVAN KUNNOSSA; IHANAA!! 10 varvasta ja 10 sormeakin saatiin nyt laskettua, niitä kun ei viimeksi onnistuttu näkemään kun piti koko ajan käsiä nyrkissä.


On taas niin pitkä aika, kun ehdin viimeksi käydä täällä, ja nyt kun luin kaikki sivut, en enää muista mistä kaikesta täällä oli puhuttu :ashamed:

Mutta ainakin kummeista ja hankinnoista oli kyselty...

Me ollaan päätetty kaksi kummia, joita pyydetään vauvalle. Toinen on mun pikkusisko, toinen miehen isosisko. Mun siskoa ollaan jo kysyttykin, ja luvannut on =) Oikeastaan kysyttiin häntä jo ennen kuin edes vauva oli masuun ehtinyt! Heidän lisäkseen olis tarkoitus pyytää ainakin 2 muuta kummia, joita on kyllä jo mietittykin, mutta ei vielä mitään lopullista päätöstä tehty. Ehkä kuitenkin 4 kummia pyydetään yhteensä.

Me ollaan hankittu vauvalle jo paljon kaikenlaista sekä uutena, käytettynä että lainaan. Meillä on jo esim. pinnasänky (+tykötarpeet: verhotanko, verho, pinnasuoja, keinutassut), babysitteri, imetystyyny, kantoliina, hoitopöytä, hoitoalusta, turvakaukalo, hoitolaukku, itkuhälytin, rintapumppu, sideharsoja, pyyhkeitä, lakanoita, leluja ja vaatteita jne. jne. jne. Kylpyamme (sellainen missä on myös hoitopöytä) saadaan myös lainaan sitten vähän myöhemmin. Eipä oikeastaan taida puuttua enää mitään muuta kuin se vauva :LOL: Ja sit vaunut ja pinnikseen patja ja jotain muuta pientä, kuten tutit, pullot, rasvat, soittorasia/mobile ja AURINKOLASIT! Mä oon sellanen, et teen aina listoja asioista, kun oon niin huonomuistinen...ja esim. tähän "mitä pitää hankkia" oon kirjottanu just tollaset asiat niinku arskat, pullotuttiharja jne... :ashamed:

Vaatteitakin on tullut ostettua itekin uutena edelleen, vaikka saatu lainaksi melkein 10 muovikassillista... :snotty: Ehkä pitäis vähän rajoittaa, mut toisaalta odotettiin tätä vauvaa aika kauan, ja nyt on niin ihanaa valmistella hänelle kaikenlaista, kun on vauva vihdoin tulossa. Ja yleensä noita vauvan juttuja ostellessa ajattelen myös siltä kantilta, että toivottavasti saadaan joskus enemmänkin lapsia, että säilyy sinne...

Ja mä oon innostunut myös ompelee vauvalle kaikenlaista. Tänään kävin ostaa kangasvärejä, et tuunaan vaatteita...myös serveteistä (söpöistä lapsiaiheisista) meinasin laittaa johonki bodyyn tms. kuvia.


Mä kävin tiistai aamuna sokerirasitustestissä, ja tänään sain tuloksen. Neuvolan th ei ollut paikalla, mutta kysyin sit tk:n ajanvarauksesta ja sen tätin mielestä ainakin arvot olivat ihan normaalit. Pitää nyt vielä neuvolasta varmistaa sitten pääsiäisen jälkeen, että ovatko varmasti riittävän hyvät arvot, kun en tiedä miten tarkkaan niitä raskaana ollessa seurataan?

Harjoittelussakin mennyt nyt ihan kivasti, kun olen nyt tän huhtikuun vanhusten päiväkeskuksessa eikä siellä ole niin rankkaa kuin mitä siellä kotihoidossa oli. Mutta esim. tänään, kun meillä oli siellä ehtoollishartaus jonne tuli myös vanhainkodin asukkaat, joita meidän pitä käydä sinne, niin kyllä heti tuli selkä toooooosi kipeeksi ja tunsi taas nostaneensa, kun niitä huonokuntoisimpia nostelin pyörätuoliin ja sitten taas takaisin viedessä sänkyyn pyörätuolista. Onneksi nyt on pääsiäis loma, niin saa levätä! Maanantaina mennään Haminaan miehen mummon luo käymään, mutta muuten kai tässä ihan lähimaisemissa pyöritään...

Nyt en tosiaan muista enempää mistä täällä oli puhuttu, ja anteeksi kun tuli vaan omia kuulumisia :ashamed: Yritän taas alkaa käydä täällä useammin, niin ei tule näin pitkiä viestejä...

Ainiin, pakko vielä kertoa, kun sain tänään ihanan yllätyksen, kun tulin harkasta kotiin! Rakkaani oli tuonut mulle ihanan pitkän punaisen ruusun :heart: Meillä on sunnuntaina ensimmäinen hääpäivä, vuosi sitten mentiin naimisiin, niin yksi ruusu vuodesta B)

Ihanaa pääsiäistä kaikille mammoille ja pikkuisille masu-pupuille!


Vauvelihaave & Pikkuinen 25+5
 
Ekaksi: TERVETULOA UUSILLE! :wave:

Vauvelihaave: Onnea hääpäivän johdosta! :heart:
Ja tottakai Super isot onnittelut hyvistä ultrauutisista!! :hug: IHANAA!

aiaifi: :hug: :hug: :hug: Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin!

Sitten tasapuolisesti SUUURI :hug: kaikille sitä tarvitseville!

Luin taas monta sivua läpi kun en ole nettiin päässyt, eikä meinaa mitään jäädä päähän... :ashamed:

Maanantaina kävin neuvolassa, ja kaikki hyvin. Painoa tullut n. 9 kg. Esikoisen kanssa tuli kokonaisuudessaan n. 20 kg joista 17 jäi synnärille. Terkka epäilikin että saattaa olla nestettä. Turvotusta ei tosin pahemmin oo ollu...
Neuvolalääkäri olisi ens kuun alussa. Mulla oli toissa sunnuntaina kovia supistuksia, jos nousin vaikka vain seisomaan niin alkoivat. Ja tekivät ihan kipeää. Nyt sitten jos tulee samanlaisia, niin pitää soittaa neuvolaan.

Mullakin se sokerirasitus edessä parin viikon päästä. Ja toukokuun 9. alkaa mulla kesäloma :D Ihanaa, kun pääsee esikoisen kanssa viettämän yhteistä aikaa ihan kunnolla ennen kuin vauveli syntyy.

Huomenna lähdetään Ruotsiin käymään. Haetaan tavaraa ja katsotaan mitä talolle pitäisi tehdä ennen myyntiä.

Siinä tärkeimmät.

Mukavaa pääsiäistä kaikille!

Mari ja sykerö 24+5
 
\|O \|O \|O \|O \|O Neiti oli tuupannu melkeen täyden vessapaperirullan pesukoneeseen ja huomasin sen "hieman" liian myöhään...nyt on pesukone tukossa,ei tyhjennä vesiä :/ argh...äitin mies tulee huomenna sitä tyhjenteleen sitte...harjotussuppareita tullu kiitettävästi tän illan aikana...täällä ei sen kummempaa, huoh :whistle:

paalina
 
Onpas tänne tullut tekstiä :D

Täällä odotus sujuu hyvin, harjoitus supistuksia on tullut muutama ja vauveli on melkoisen vilkas tapaus tuntuu että välillä se on koko päivän hereillä ja potkii ja myllää :whistle:

Alkuraskaudessa mulla kun putosi paino -2kg niin ne on nyt saatu takaisin :whistle: plus sitten siihen vielä kilo eli 3kg on tullut painoa tähän asti rv25 huomenna täynnä. Mutta ennen odotusta olikin 10kg ylimääräistä, joten ei ihan niin paljon tarvis tulla painoa lisää kuin esikoisesta ja kakkosesta tuli (18kg) :whistle:

Kummeja on yksi tähän mennessä valittuna ja vaunut, kaukalo, sitteri, vaatetta ja matkasänky löytyy ja siihen laitan aluksi äp laatikon jottei sänky tuntuisi niin isolta.
 
Kiitos Allunmamma =) Me "juhlitaan" tuota hääpäivää (ja elämää yleensä) sitten viikon päästä. Meillä on varattu sama luksusmökki (siellä iiiihana poreamme muun muassa) lauantaista sunnuntaihin, jossa oltiin vuosi sitten häiden jälkeen viettämässä "kuherruskuukautta"! Eipä olisi silloin uskonut (vaikka kovat vauva haaveet olikin molemmilla), että vuoden päästä sitä ollaan vieläkin onnellisempia kuin silloin!!

Laitoin profiiliin kuvan vauvasta. Saatiin maanantaina mukaan 2 kasvokuvaa Pikkuisesta, dvd:lle eivät valitettavasti anna KYS:ssa tallentaa, vaikka oli oma levy mukana. Perustelivat sitä sillä, että "jos kaikki ei olisikaan kunnossa, niin dvd olisi ikävä muisto". Mutta ihana muisto ainakin jäi, mieliin tallennettuna =) <br><br>
 

Yhteistyössä