Huomenia jälleen!
Hienoa
Nasuliini että kaikki on kunnossa! Takuulla säikäyttää tuollaiset..
Toukomammalle tsemppiä tuloksien odotteluun!!
Ja
Lumi-Marjalle isot :hug: ja voimia ultraan!
Kukas se siellä surkuttelikaan 2kg:n
painonnousuaan? Älä kuules murehdi!! Ammattitaidoton lääkäri on ollut sulla kyllä, kun moisesta motkottaa! Mulla ainakin neuvolassa on katsottu sitä viikottaista painonnousua, eikä tuijotettu kokonaislukua. Mä itse sitten hoidan
sen stressaamisen.. :ashamed: Eli mulle oli painoa kertynyt viime neuvolasa rv 15+2 jo 5,5kg!! Että älä huoli vielä yhtään! Mullekaan ei tuosta sanottu, kun ei ole viikossa tullut liikaa, joten unohda typerän lääkärin kommentit! :hug:
Verenpaineet on mullakin melkoisen matalat. Viimeksi taisi olla 113/56, ja sen kyllä huomaa. Mistään ei pidä nousta liian nopeasti, kun alkaa huipata ja vetää mustaksi silmissä. Saunassa ei oo varaa kauaa löylyssä istua, kun tulee huono olo ja huippaa kunnolla.. Mut mun paineet on aina olleet matalat myös normaalisti, joskus on aiemmissa raskauksissa ollut koholla, mut hetken istuttua taas normaalit; sitä mittauspainetta..
Liikkeitä on alkanut tuntua täälläkin ihan päivittäin jo. Nostaa väkisinkin hymyn huulille, kun pikkuinen tuolla muksuttelee. =) Kanssaihmiset saattaa hiukan ihmetellä, kun kuljeksin ympäriinsä virnistellen..
Parhaiten liikkeet tuntuu, kun röhnöttää sohvalla puoliks istuen puoliks selällään. Mieskin ihmetteli yks ilta, et joko ne tuntuu nyt?! Ei kyllä isille asti vielä, mut itse tunnen ne selvästi jo. Koneella istuessakin tuntuu monesti alavatsalla tökkimistä. :heart: Kyllä se vaan helpottaa mieltä!
Eipä täällä sitten sen erikoisempia taida taaskaan olla, pitipähän tulla näpyttelemään pinolle täytettä!
Räpätäti+papunen rv tasan 16