Heippa taas pitkästä aikaa
Täällähän on tosi monet käyneet jo toisessa neuvolassa
mulla toinen on vasta 13.2, jolloin viikkoja jo 17+. Neukkatäti kyllä sano, että toisessa raskaudessa eivät seuraile niin usein, jos ei mitään hälyyttävää ilmene...
tosta napakorusta. mulla on kanssa ja pois otin heti raskauden alussa. Esikon kanssa otin heti np-ultran jälkeen ja hyvin sain sen vielä läpi, kun synnäriltä kotiuduin. en uskalla ottaa riskejä sen kanssa, koska siihen jää tosi ruma arpi, jos lähtee kasvamaan ulospäin.
Meille tuota ikäeroa tulee 1v6kk-1v7kk riippuu vähän missä vaiheessa päättää tämä pikkanen syntyä. Itse kyllä epäilen, että yli paukkuu tosta la:sta ja reippaasti niinkun veljensäkkin (10pv) ,mutta saa nyt nähdä.
äitiyspakkauksen meinasin aluksi ottaa tälle kakkosellekkin, mutta nyt olen alkanut hieman epäröimään, kun en oikein ollut tyytyväinen vaattaiden laatuun -06 pakkauksessa. Meillä kahtiin potkareihin on ilmestynyt reikiä pojan käytössä ja mun mielestä vauvan vaatteiden pitäisi kyllä vähän enemmän kestää. Varsinkin kun meillä noita vaatteita on muutenkin ihan tuhottomasti, eli niitä ei edes kovin montaa kertaa ehtinyt päällä pitää :/
jos siihen rahaan päädyn, niin tuplarattaisiin se laitetaan meilläkin..
Jotain muutakin piti vielä kirjotella, mutta poika tuntuu hyppivän tuola pinniksessä niin, että tulee kohta pohjasta läpi. Päikkärit siis tältäpäivältä nukuttu... :wave:
Nelly ja iitu 14+5
P.s uusille tervetuloa mukaan :wave: