heipsan!!!
Lumi-marjalle ja ensikertalaiselle suuret voima :hug: mennään päivä kerrallaan ja toivotaan parasta.
Liikkeistä en tunne kyllä ainakaan mitään selviä vielä.Terkka neuvolas sano,ettei kyllä periaattees voikkaan vielä tuntea
no niitä odotellessa
Synnyttämisestä...no hieman myös täälä mietityttää...poitsu synty 1.36 min.vesien menosta ja vedet meni ihan spontaanisti kotona yöllä!!!rv tuolloin 36+4, et jos samoilla ajoilla mennään niin kiire tulee!ja meillä ku lapsenvahdin tuloki kestää ainakin sen tunnin,jännitystä elämään!!!
mut itte synnytys ei sinänsä jännitä,ekasta jäi aivan ihanat muistot
meillä esikko jää heti hoidosta pois ku jään kotia!on kummimki vielä niin pieni (to täyttää vuoden) niin ei kaipaa silleen kaveria.Uskoisin,et äiti kelpaa leikki kamuksi
Elizatuli täs vaan mieleen ku teilläki syntyny etuajas muksu,niin onko sulle puhuttu mitään tästä tulevasta synnytyksestä ja sen mahd.ennen aikaisuudesta?ku mulle on neuvolan terkka ja kätilö ultraukses jo uhkaillu,et joutuisin mahd. prenalle jo kesäkuus...oon sanonu,etten tuu
no ei,jos tilanne sitä vaatii niin tietenki.Ja isännys sano,et toukokuus laitetaan jo kaikki valmiiksi
toivottavasti pahoinvointi loppuu pian ,teillä joilla sitä vielä on!nyt pitäis ruveta olemaan jo sitä Ihanaa keskiraskautta!!
Oma olo ok.eka viikko töissä takana ja oli se vaan raskasta...tottunu kotona menemään niin omaan tahtiin ja nyt piti kellon kans kulkea...Ens viikonloppuna poitsun synttärit niin koko viikon saapi siivoilla.Isännyksellä vielä iltavuoro niin väsy varmasti on iltasin :/ no eikö se tästä ku vauhtiin pääsee!
Nii joo ja
mammajumpasta ollu puhetta,en käy,käyn ihan normaalis aerobicis ja hyvin oon jaksanu.
tulipas pitkä!
nasuliini ja masukki 14