HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

  • Viestiketjun aloittaja RouvaSumppisuu
  • Ensimmäinen viesti
=) On niin hyvä mieli vaikka jouduttiin luopumaan meidän "silmäterästä", moottoripyörästä, mutta saatiin se hyvään hintaan kaupaksi viikon myynnin jälkeen ja äsken maksoin kaikki laskut, kevään rästit ja lainat pois :eek: Omituinen olo :D mutta ah, niin hyvä!!

Huomenna päästään shoppailemaan kaikki vielä vauvaltakin puuttuva, turvaistuin, patjja, jotain kivaa lakanaa ja sideharsoja.

Jakselkaahan ja kasvakaa :p palataan asiaan jälleen myöhemmin. Oli vaan p akko hehkuttaa jonnekin - jollekin :D
 
Hei. Krissielle tiedoksi, kun ilmeisesti olette ko. yrityksestä rattaat tilanneet....me tilattiin myös 2kk sitten eikä ole vieläkään niitä lukuisista kyselyistä huolimatta saatu. Sen takia olin myös kiinnostunut teidän tilaustilanteesta.
Eli jos ette ole rattaita vielä saaneet, niin tuskin tulette koskaan saamaankaan. Minä en enää odottanut vaan tein reklamaation luottokuntaan. He hoitivat kaupan peruutuksen jne puolestamme, sillä yrityksestä ei vastata puhelimeen. Olen lukenut vastaavista tapauksista suomessa ja englannissa nyt myös muilta. :$ Luottokunnan toiminta oli äärimmäisen nopeaa. Mukavaa kesää silti, ja toivottavasti ei tule ko. ongelmia teille!
 
'Heippa kaikki mammat ja masuasukit!
Täällä on onneksi ollut vähän viileämpi päivä kuin eilen ja oon saanut jotain aikaiseksikin.

Ompelin uuteen kotiin parit verhot, ja pakkasin viimeiset tavarat. Sunnuntaina saan heittää hyvästit itä-suomelle vähäksi aikaa. Mies tulee huomenna hakemaan mut kotiin..onpa outoa sanoa sitä asuntoa kodiksi, kun oon koko kevään asunut vanhempien luona harjoittelun ja töiden takia. Ensi viikolla alkaa sitten kodin laitto ja yhteiselämään totuttelu.
Me ei siis olla mun miehen kanssa asuttu yhdessä koskaan. Viime syksynä kyllä asustin sen luona harjoittelun ajan(2kk) mutta se on ihan eri asia olla toisen luona "vieraana" kuin oikeasti asua yhdessä.
Apua... :x mun jännittää enemmän meidän yhteiselon alku kuin vauvan tulo. Eipähän me olla seurusteltukaan kuin viime kesästä, kaikki on vielä ihan alussa.
Noh, ehditään kesä harjoitella, ennen kuin vauva tulee.

Mä heräsin viime yönä siihen kun toinen käsi oli niin puutunut ja turvoksissa ettei sormet liikkunut :eek: Olis pitänyt antaa niiden suolakurkkujen olla. Mutta kun tekee mieli jotain niin sitähän on pakko saada.

Huoh..nyt voisi mennä päiväunille.
 
hemppis1: Kiitos tiedosta! Just tänään pistin sinne sähköpostitse kyselyn, kun ei ole vaunuista edelleenkään kuulunut mitään. Täytyypi seuraavaksi kai meidänkin ottaa luottokuntaan yhteyttä. Tässähän alkaa muutenkin loppua aika kohta kesken, kun laskettu aika senkun lähestyy eikä vaunuja kuulu. Tosi kurja juttu! Kiitos tosiaan, kun kerroit, niin ei turhaan enää odotella.

Krissie
 
Hemppikselle vielä, että meinaatteko hommata nuo phil&tedit nyt jostain muualta vai kokonaan ihan muut menopelit? Otan mielelläni vinkkejä vastaan, jos jostain nuo samaiset rattaat hommaatte. Jos ne Suomesta kalliilla hinnalla ostaa, niin mielellään ostaisin jostain ihan "fyysisestä" kaupasta enkä netistä. Saisipahan sitten varmana ne, eikä kävisi yhtä hassusti kuin tuon brittinettikaupan kanssa :whistle: Vähän kyllä ketuttaa, että tuli oltua sinisilmäinen ja odotettua kiltisti niitä rattaita sieltä näinkin pitkään..

Krissie
 
aik
t-06: todella kurjia uutisia teillä. Toivottavasti tyttö voi jo paremmin.

Onnea tuoreille aviovaimoille ja kaikille muillekin hyvien uutisten kanssa (synttärit, valmistumiset, jne.). En pysy kaikessa oikein perässäkään... ;)

Minulla oli tänään neuvola. Kaikki oli todella hyvin.
Painoa oli tullut (ihmeekseni) vain 50 g kahdessa viikossa?! Nyt siis yhteensä n. + 7 kg
sf 33,5 cm
hb 130 (obsidan siis tehoaa appelsiinien kanssa)
pissa puhdas
verenpaine 107/66
oma syke 79

Kovasti tuuraaja TH painotti liikelaskentaa. Olin hieman ihmeissäni, sillä ei siitä kuutisen vuotta sitten (eka raskaudessa) otettu niin huomioon. Onkohan tämäkin taas jokin hetken oikku, kuten tuolloin ruokavalion tarkkailu, josta nyt en ole saanut minkäänlaista ohjeistusta täällä Kuopiossa...? Tämä TH sanoi, että puolen tunnin sisällä tulisi havaita kymmenen liikettä, kun makaa kyljellään. Jos ei tunnu, niin herätetään vauva voimakkaasti ja koetetaan uudestaan.

No, oikein hyviä vointeja teille. Minä nautin helteestä (kun tuota turvotustakaan ei ole).
Tänään sorruin hyvillä mielin valmis pitsaan ja karkkeihin :)
Lisäksi tänään on ensimmäinen äitiyslomapäiväni! Jippii!!

aik 34+6
 
öööh..
Näistä liikelaskuista kyselisin, kun mulle ei ole neuvolassa puhuttu mistään tuollaisista.
Pitääkö vauvan muka liikkua joka tunti siis 20 kertaa jotta kaikki on hyvin?
Mulla ainakin vauva "nukkuu" kun oon itse liikkeessä, ja sitten illalla sänkyyn mentäessä herää riehumaan tai jos muuten vaan on paikoillaan niin ilmoittaa olemassa olostaan.
Pitääkö nyt huolestua kun vauva voi monta tuntia olla ihan hiljaa päivisin? :eek:
 
Oikein paljon onnea naimiisin menijöille! :flower: :flower: Vaikuttaisi onneksi olevan oikein mukavat kelit juhlien pitoon =)

Ja mörötykselle onnea yhteiselon alkuun! Toivotaan että vauveli ei ihan heti päätä tupsahtaa teidän seuraks, että ehditte edes vähän aikaa tottua asumaan saman katon olla :D

Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeellisempää. Aamulla pyörähdin neuvolalääkärin luona, joka teki ylimääräsen tarkistuksen, mutta kaikki oli onneksi ennallaan. Paikat on kyllä hyvinkin pehmeinä, mutta edelleen kiinni ja kaulaa on hyvin jäljellä. Totes kyllä että vauva tosiaan on aika alhaalla, mutta ei kuitenkaan vaikuttaisi siis ihan heti olevan tulossa. Vaikka oma olo alkaa olemaan jo sitä luokkaa, että mun puolesta sais tulla vaikka heti! Tai no ehkä ens viikolla, että ehdin saada kaiken valmiiks :D

On niin toivoton olo kun tuntuu ettei musta ole enää mihinkään. Tänäänkin siivottiin ja vaikka mies imuroi, moppas ja kanto matot, niin siltikin olin aivan poikki ja vähän yritti supistellakin hommien jälkeen. Pitäisi vaan muistaa että vähänenkin kumartelu on liikaa.

Jaahas, mutta pitänee mennä kun poitsun nukkumaan meneminen on taas yhtä hulinaa. Miten ihmeessä saadaan 2-v rauhottumaan sänkyyn?!?!?

Änkkäpöö ja Toivoilona 34+2
 
aik
Hei mörötys!
Käsittääkseni liikelaskuja tehdään vain, jos vauvan liikkeet tuntuvat äidistä vähentyneen.
Meidän vauvalla on jo jonkinlainen rytmi: raivoaa illalla ja on päivät lähes mykkänä (etenkin, jos olen liikkeellä). Eli ei siis huolta, ilmeisesti myöskään siellä teillä. Jostain luin, että vauvahan voi ottaa jopa 20-40 min torkkuja, joten...
Itse en ajatellut hermostua moisesta, jos joka ilta liikkeitä tuntuu.

aik 34+
 
mörötykselle: Siina kun Suomessa liikkeita pitaisi laskea kymmenen puolessa tunnissa niin taalla Briteissa riittaa se kymmenen paivassa! En minakaan itse liikekannalla ollessa tunne liikkeita juuri ollenkaan ja jos on oikein hektinen paiva niin vasta illalla rauhoittuessani tunnen taas myllerrysta :heart: Toisekseen nyttemmin oikeita potkuja ei juuri tunne, taitaa olla vahan ahdasta jo, mutta se on sitten sellaista mukavaa hiplaamista tai sitten kyljen kaantoa, joka toisinaan voi tehda aika kipeaakin.

Tanaan kaytiin taas ultrassa. Poikittain siella makoiltiin tanaan ja kasvussa otettu kiinni sen verran etta mennaan prikuulleen keskikayralla. Painoarvio 2300g ja arvioitu paino la:na 3700g. Sellainen koko tuntuu minusta hurjalta kun nama poijaat meilla on ollut niin pienia kirppuja syntyessaan - vaan eivatpa ole enaa =)

Raskausmyrkytys se vaan aikoo taas tulla :( Paineet hyppii aivan hulluissa lukemissa valilla 176/115 oli korkein tanaan ja paivasairaalassa makoiluksi meni tama paiva. Paine laski taas riskirajan alle ja kayralla vauva voi hyvin. pissassa on proteiineja mutta ei halyyttavasti. Toistaiseksi mittailen paineita kotona ja juoksen joko omalla laakarilla tai sairaalassa verikokeissa ja pissaa tikuuttamassa. Eihan tama yllatyksena tullut mutta silti stressaa. Talla viikolla laakari oli sita mielta etta kauaa ei lahdeta tallaiseen verenpaine-vuoristorataan. Valaytti jo etta jos 35 viikolle paastais niin arvioidaan kaynnistysta, hui! Voihan se olla etta tilanne rauhoittuu ja paasen nauttimaan raskaudesta ja naista kaamean turvonneista jaloista ja kipeasta lantiosta viela ihan koko rahan edesta :kieh:

Viikonloppuja, mukavia sellaisia, kaikille!

musikka ja pumpero 33+
 
Hurjan paljon onnea kaikille jotka astuvat avioon huomenna!!

Onnittelut myös valmistuneille ja olikohan mörötys, joka muuttaa uuteen asuntoon lähiaikoina!
Elikkä onnittelut uuteen tupaan :flower:

Minullekaan ei ole liikelaskuista puhuttu neuvolassa mitään. kuulun myös niihin, joilla saattaa päivä olla tosi hiljaista masussa, mutta illalla sitten alkaa tuntumaan liikkeet enemmän. Potkuja en niinkään tunne, sellaista muljahtelua lähinnä. Hikka tuntuu kanssa päivittäin ja se kun pieni ilmeisesti pyllyllään junkaa masua vasten:)

Tänään kävin ostamassa ekat imetysliivit. Lindexiltä löyty tosi hyvät: halvat ja mukavat päällä, ei purista eikä kiristä. Yhtä kokoa isommat otin kun normaalisti. Saa nähdä kinnaako päällä jos/kun maito alkaa nousemaan. Tässäkin asiassa kun oon ihan amatööri vielä kun ei ole aiempaa kokemusta.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!
Tämä mamma lähtee nyt lukemaan lehtiä ja kieriskelemään itsesäälissä kun ukko on taas juhlimassa... on vaan niin yksinäinen olo taas..

tannuli rv 33
 
Vauvan liikkeistä..Tää meidän poika reagoi musiikkiin ja kun syön. Rakastaa ruokaa ja musiikkia?
Tänään olen syönnyt vain kolme särkylääkettä, johtuu kai kun sain istua aurinkotuolissa rannalla ja nauttia auringosta ja katsella hulppeita veneitä. Kotona kun täytyy hommailla ja kuskailla lapsia niin kipua ja särkyä on enemmän. Muutamia supistuksiakin vaan tuli, melko kivuttomia ja harvakseltaan.
Itse olin rannalla hellemekko päällä, mutta oli siellä useempi nainen ihan bikinisillään vaikka olivat raskaana aika viimeisillään.
 
Huomenia!
Tuli sit humppastuu eilinen päivä.Kaupungissa päivällä ja iltapuoleen kotosalla siivoten...
Ukko jo sanoi et nyt rauhotu ja enhän mie uskonu :( .Iski joku kumma siivoushulluus.Ja se sit kostautu.Heräsin 4 aikaan mahottomaan jalakasärkyyn.Nyt ei kuitenkaan turvotusta,mutta vasen jalaka perskannikasta varpaanpäihin on tulessa.Nyt se issias tul miule takasin :ashamed: .Tyhmästä piästä kärsii koko ruumis,ihan kirjaimellisesti!

suomalainen:Meijän masupoika aloittaa kans meuhkaamisen ,kun rupeen syömään!Kuullostaakohan mitenkin hassulta masusta käsin kuunneltuna,kun äippä ahtaa ihteensä sapuskaa :LOL:

mörötys:Onnea uuteen kotiin ja yhteiselämän alkuun :flower:

musikka:Toivottavasti paineet asettuu eikä tarviis vielä pikkuisen syntyä :hug:

Nyt mie lähen vetäseen vielä kupillisen sumppia,ei kärsi paikallaan pitkään istuksia...

Ievaliina ja pikkumies 36+2
 
Huomenta!

Ievaliina se on taas aamuvirkkuna ;) Vaikka kukapa sitä näin kauniina kesäaamuna osaisi nukkuakaan. Kahvimuki kädessä tein äsken pihalla kierroksen koiran ja kissan kanssa ja linnut liversi niin ihanasti. Kauhee ikävä poikaa jo kotiin.. ja viikko pitäis vielä ikävöidä :/

Täällä oli käynyt kurjasti Krissiellä ja hemppiksellä vaunostosten kanssa, tosi kurja juttu. Mä pelkäsin ihan samaa kun tilasin Saksasta, mutta ne tuli kyllä 2 vkossa kotiovelle ja ihan ehjänä. Mutta kyllä pelotti jotta saako muuta kun visalaskun käteensä.

Mulle ei myöskään ole kukaan neuvolassa sanallakaan puhunut mistään liikelaskuista ja nyt vasta synnärin luennolla niistä puhuttiin. Esikoista odottaessa ei myöskään siitä tiennyt.

Nyt päiväksi koiranäyttelyyn aurinkoa ottamaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vilma-Annika
 
heippis !

jotenkin tää aamu on ollu semonen että on meinannu pinna palaa ihan totaalisesti |O |O ensimäisenä aamulla kun tulee alakertaan ni pitäs olla "heti valmis kaikeen " huoh ja ei paljoo toi seksi kiinnosta :/ :/ ja siihen pääle viel tyttöjen rutinat kun ei vaateet kelpaa...

mutta nyt hoitelee asioita ..kiitos kun sain purkautuu :ashamed: :ashamed:

bambiino ja pömppis rv 35+4
 
Heippa mammat ja massut!

Kesäkuun ensimmäinen viikko mennyt niin vauhdilla, että en ole ehtinyt lukemaan/kirjoittelemaan. Vielä 6 päivää töitä, sitten alkaa äitiysloma. Mulla on tällä
hetkellä lähes kaikki vaivat historiaa ja välillä mietinkin menenkö jo vähän liian lujaa.
Töissäkin jo toppuuttelevat, mutta tuntuu niin hyvältä ettei enää supistele
(*koputtaa puuta*).

Onnea täältäkin uusille rouville!!! :flower: :flower: Ja mukavaa viikonloppua kaikille!

Jemima

 
Heissan paksukaiset! =)

ja onnea tuoreille rouville! ja mörötykselle onnea uuteen kotiin! ainiin,
Ievaliinalle myöskin myöhästyneet synttärionnittelut!

meillä täällä tyttö jo pikkasen on parenemaan päin, vaikka syöminen ja juominen on tosi olematonta vielä ja limaa yskii harva se hetki.

itse kävin eilen neuvolassa ja kaikki ihan ok. eli
rr: 128/75
Hb: 126 (rautajuomaa jo pitkän aikaa lipittänyt, sitä ennen obsidania)
pissa puhdas
painoa edelliseen kertaan -100g (yhteensä n. +7kg)
tarjonta edelleen pt
kohdunpohjan korkeus: 31

seuraava neuvola onkin jo ensi viikon torstaina. ja siitä viikon päästä on TYKS:ssa synnytystapa-arvio. alkaa pikkuhiljaa jänskättämään tuleva, eipä ole montaa viikkoa jäljellä enää!


t-06 tasan 35

 
Auringon säteet hiuksianne kesän aamuna sädehtikööt , morsiammen tietä valaistakoot :flower:

Tulin äsken saunasta ja ai, että teki hyvää. Rusina möyri navan takana saunan lauteilla istuessa ja kysyinkin ääneen tuleeko pojasta yhtä kova saunahullu, kuin miustakin =) Toivottavasti. Yksi elämän herkuista on yksinkertaisesti sauna. Vielä, kun jaksaisi mennä tekemään koivun oksista vastan. Kuulkaas ladyt, sen taidan tehdäkin ensi viikolla (mettään vaan vastaa tekemään!) =) Vasta antaa niin ihanan tuoksun saunaan ja rento olo seuraa kotiin asti.

Aurinko on paistanut tänään kauniisti ja lämpimästi, tosin aamulla oli vielä hurjan viileä. Siitä se kuitenkin otti ja alkoi lämpenemään iltaa kohti. Parvekkeella tuli luettua ja otettua solenia ennen saunaan menoa ja nyt sitten onkin niin raukea olo :p Kohta pitäisi alkaa tekemään ruokaa, mutta taidan vielä nauttia hetken ja olla vaan.

: oli pitkästä aikaan varsinaisen rasittava, onhan tuota joutunut nousemaan ylös harvasen tunti yössä jo monen monta kuukautta. Kuitenkin viime yönä nousin varmasti joka ainoa tunti ja aamulla silmät tuntuikin olevan täynnä hiekkaa. Totuttava tuohonkin vaan paree on :/ Kyljellääkään ei tunnu hyvältä nukkua, lonkkiin koskee ja oikeaan nivuseen alkoi koskea NIIN NIIN paljon, että heitti ihan ylös ja kylmän hien otsalle. Tiedä mikä se oli, mutta pahaa teki :( Saas nähdä miten ensi yö menee.

Vaunuista: Rattaat saadaan miehen vanhemmilta. Minun avokin ja hänen pikkusiskolla on ikäeroa 16-vuotta (Avokki 25v ja hänen pikkusisko 9v) ja tietysti ne rattaat on säilytetty........(Ns Anoppi tuntuu säilyttäneen kaikki lapsensa vauva aikaiset jutut) Ihana asiahan se on, tottakai. Ja auttaahan tuo rahallisesti hurjan paljon ja haluavat he sponssata vaunujen hankkimisessakin. Kuitenkin kakesta huolimatta mie näytän happamalta :/ Vaunuja pitäisikin mennä katsomaan ensi viikolla, sitä odotellessa =)

Smilex: Teillä sitten myytiin moottoripyörä, täälläkin se on edessä! Avokki vielä tämän kesän huristelee sillä ja sitten onkin myynnin aika. Ja minähän sain tästä ehkä pahimmat katseet tässä yksi ilta, kun asia tuli esille. Minä en missään vaiheessa ole sanonut, että pyörä pitäisi laittaa myyntiin ja kuitenkin saan osakseni "tämä on sinun vikasi" viboja. Noh, kaikenlaista hässäkkää tässä on muutenkin ollut.

Mamit kertokaas: Mitä olette ajatelleet pistää vauvalle päälle, kun sairaalasta kotiin aiotte suunnata uutta ja jännittävää elämää aloittamaan? Tietysti pitää ottaa huomioon minkänlainen sää vallitsee silloin, mutta jos osuu tällainen kaunis päivä?

Haleja kaikille!

Brigantia & Rusina (rv 34+4)
 
Heipä hei kaikille!

Ja onnittelut valmistuneille, naineille ym. joilla on aihetta juhlaan! :)
Me oltiin miehen kanssa eilen äippäpolilla synnytystapa -ja kokoarvioinnissa. Painoarvio tällä hetkellä oli 2,7-3kg. On kyllä tuntunutkin siltä, että isompi tästä pojusta tulee kuin esikoisesta, se kun paino syntyessään vain 3030g. Mutta kuulemma ihan keskikäyrillä mennään koon suhteen. Hätäsektio-arpi on kuulemma yvin arpeutunu "sisältä", että alakautte synnyttäminen onnistuu. Eli nyt sitten odotellaan, koska pikku-herra on valmis tulemaan meidän luokse.. =)

Ihania ilmoja on ollu koko viikon. Mahtavinta on, ettei tarvi pukea paljon mitään, kun menee pihalle, saa lähteä kärrytteleenkin esikon kanssa suorilta tein, kun vaan laittaa kengät jalkaan. Käveltyä onki tullut paljon. Ja eilen illalla vielä istuttelin kukkapenkkiin kukkia ja lisäilin multaa. Kyllä sitte oli sellanen olokin, kun siitä nousi, että kyykittyä tuli vähän liikaakin. Öisin on onneksi ollut viileetä, kun tuuletan yleensä sen jälkeen pari tuntia, kun esikko on jo omas kämpäs nukkumas. On sitte kivempi nukkua, kun on raitis ilma. Vaikka yleensä siinä viiden aikaan heräilee kuitenkin vessaan ja sitten ei meinaa uni tulla tuntiin, ja 8n jälkeen, kun esikko herää, väsyttäis vielä vaikka kuinka.. |O

Brigantia kyseli kotiintulovaatteisgta. Mulla on varattuna pojulle body ja puolipotkarit/kokopotkarit ja sitten joko fleecehaalari tai paksumpaa kangasta oleva haalari. Meidän autossa ei ole ilmastointia, eli toivottavasti ei ihan 30 astetta olis kuitenkaan...

Mutta nyt herätteleen esikkoa pihalta, nukkuis siellä varmaan koko yön, jos ei menis herätteleen.. =)


Hyviä vointeja kaikille isomassuille!

Tv. Toukomamma ja Poju 36+1
 
Möh!


Just tuossa laittelin vauvalle vaaleanpunaisen collegepuvun valmiiksi sairaalasta kotiutumista varten. Lisäksi kalsarit, äippäpakkauksen pupukuva paita ja hihaton collegemekko. kaikkeahan ei oo pakko tunkee päälle ja jos kylmä on niin ei haittaa ko eilen tuli ostettua maxi-coxi kaukalo ja siihen tuli kaupanpäällisiksi makuupussi. Poijan vaatekerta on vielä hakusessa.

Aamulla tosiaan molemmilla iski paniikki, kun kävin tapani mukaan vauva-sivuston rakauslaskurilla. Siellä sanottiin, että vauva on valmis syntymään nyt. Ei mulla mitään kassia oo pakattuna, eikä toiveita mietittynä, saati tavaroita paikoillaan vauvan tulla. Kolmatta iltaa jo supisteleekin niin makiasti, että...
Mies oli päivän aikana myös miettiny, että meillä nopein tapa jos kiire tulee, on tilata taxi... se on puolessa minuutissa tuossa edessä ja sairaalaan on hyvällä lykyllä matkaa 6 minuuttia.

Onko jolalin muullakin vauvan jalat alaspäin, vaikka raivotarjonnassa onkin?

T: pörrö ja vauva rv. 37
 
täällä taas herätty neljän aikaan :whistle:
ennen sitä vielä ravattu kolmesti vessassa |O

ei niitä liikkeitä täällä tarvitse kuin kymmenen tunnissa saada ja niin oli 20v sitten kun esikkoa odotin :heart:
eikä myöskään koko päivää.

mulla kun on tosi huonosti tuntunut tässä odotuksessa noi liikkeet,niin tosi hankala saada ku vasta illalla tai yöllä noita laskuja.
taitaa tulla yökukkuja :eek:

olipa kiva kun saatiin siivottua koko koti eilen rauhassa kun pikku-neiti oli siellä mummulassa yötä :D

sit käytiin neiti ja grillaattiin ja syötiin hyvin :p

seksistäkin oli vähän puhe,mut olin niin väsy et mies sano et rupea vaan nukuu :LOL:

meillä yleensä mies nukuttaa neitin,tutti ja nukku-nalle kainaloon,sit omaan sänkyn joka midän sängyn vieressä.
joskus nukahtaaa heti ja toisinan vie 20min

hyvää pyhää kaikille :hug:

senttu ja lotta rv36+2
 
kotiintulovaatteista niin mä oon pakannu pitkähihasen (+ lyhythihasen) bodyn, ½ potkarit ja pipon, en usko että heinäkuussa enempi tarvii. ja pienen fleece peiton.

liikkeiden laskemisesta
niin tunnin aikana pitäisi tulla 10 liikettä silloin kun vauva aktiivisemmillaan, siis ei joka tunti vuorokauden ympäri ;)

öisin ei mene kovin hyvin... taas valvottu yö takanapäin :(

sitä vielä oon miettiny että jatketaanko kirjoittelua täällä vai suljetussa yhteisössä (msn) kun vauvat syntyneet? täällä kun käy aika moni lukemassa vaikkei ite kirjotakaan... tuntuisi ehkä kivemmalta kirjoittaa suljetussa paikassa sitten enemoi yksityiskohtasia asioita... mitä mieltä te muut ootte?

nyt perunamuussia tekemään kun esikoinen ja isi meni puistoon!

korvapuusti + pikkupulla rv 36+2
 

Yhteistyössä