ihan piti ottaa tuo ievaliinan käytäntö käyttöön että kirjottaa paperille, mitä haluaapi kommentoida, kun on niin paljon tekstiä ettei muista muuten jos ei pistä niitä vähän ylös
Mie oon kanssa yksi niistä joka on "kärsinyt" tuosta raskausaikaisesta unettomuudesta jo vissin viikolta 16
jotenka siksi täällä nyt tähän aikaan kirjottelen
onnea
TEILLE joilla on SIEDETTÄVÄ anoppi!!!
meillä anoppi soitteli että hoitelee siellä etelässä miesystävänsä lastenlasta samalla kun lomailee miesystävänsä luona, kuukauden. Meinasin tokassa siihen että aijaa...ajat monta sataa kilometriä hoitamaan vieraan lasta, kun et halua edes omia lastenlapsia hoitoon ottaa. Ei siinä että tarviskaan tai edes antasinkaan
taitaa olla tuo oma äiti ja sisko ainoot joille esikkoni ja tän uuden hoitoon annan jos pakkotilanne tulee..niistä ainaki tietää että ne hoitavat
SUOMALAINEN täällä myöskin jaloissa valtavat kovettumat kantapäissä.. ja halkeemat. Ei auta muu kuin joka ilta rasvata ja raspata
että seur.päivänä pystyy kävelemään normaalisti
Jaloille kertyy vissi sen verta tuota painetta että sen vuoksi kuivettuu ja halkeilee.. no eiköhän se paljolla rasvaamisella tokene
Niin joo ja hyvä että selvisit suppareista. mulle supisteluun auttaa tulikuuma suihku ja paljon vettä..niin ja lepo.Voi hyvinkin olla että keho reagoi kesähelteisiin supistelemalla.
MÖRÖTYKSELLE tsemppi :hug: tuon lastenhoidon asian miettimisen kanssa. Meillä esikko 2vuotta on ollut elämänsä aikana yhden yön ilman äitiä (silloinkin kuitenkin isänsä kanssa) kun makasin km.n takia sairaalassa, eli kertaakaan en oo raaskinu antaa sitä ns. vieraalle yöksi. Nytkin miehen kanssa sovittiin että hakee esikon samalla sitten kotiin hoidosta kun on saatu synnytykset hoidettua ja kun mies sairaalasta samana päivänä kotiutuu.
On mullakin hiukka pahamieli :'( siitä että joudun eroon moneksi yöksi mutta täytyy aatella niin että isi osaa hoitaa yhtä hyvin ku äitikin
ja toisella pienellä ei oo mitään hätää.
ainoeinari mulle määrättiin liikelaskut sen vuoksi kun vauvalla oli se napanuoraan kuristumisen mahd. Sillä tosiaan kuulemma saa tietää heti vauvan sen hetkisen tilan. Esim. jos istukka ei toimisi oikein tms. niin vauva reagoi siihen heti liikkeiden vähentymisellä.. on jännä että kukaan ei oo sulle nlassakaan sanonut että niitä ois aina silloin tällöin hyvä tehdä vaikka muuten olisikin kaikki kunnossa. Mulle sanottiin että siitä kun vauvan liikkeet vähenee on aikaa vajaa vuorokausi rynnätä sairaalaan, tarkistamaan että mikä siellä on vikana.
pörrö tuo rautamehuvalmiste on kyllä ainoa rautavalmiste mikä pysyy mulla sisällä oksentamatta. Sain juuri juotua kahden viikon annoksen loppuun ja nyt pietän pienen tauon ko seur. kerralla neuvolassa sitten katotaan onko nostanut verta tarpeeksi. Ajattelin sitten ainakin uusia kuurin kun la ja synnytys lähestyy sillä esikon syntymä sai aikaan sen että veri laski 80 , ilman sen kummempaa syytä..
Se mehu kannattaa juoda tosiaan jääkaappikylmänä, ja mie ajoitin sen ottamisen sillä tavalla että heti ku sen otin join päälle mehua ja siittä sitten vähän ajan päästä söin jotain ettei vain vatsa oo täysin tyhjä kun sitä ottaa..ei tuu se pahaolo sitten. Onhan se vähän maultaan kuin rautanauloja jois..mutta se ei oo sitten kanskaan aiheuttanut vatsalle kovettumista /löystymistä mitä mulle nuo tabletit tekevät.
:flower: :flower:
onnea sumppikselle ja gataalle rouviintumisen johdosta!!!! meille tulee 2 vuotta naimisissa oloa 22.7. ja rouvana olo on ollut ihan kivaa
sumppikselle vielä että mie kanssa uskon että mie täällä listoilla pyörin silti viimisten joukossa
sanoin miehellekkin että teen varmaan vauvan vasta hänen synttäripäiväkseen joita vietetään elokuun lopussa
kohdunsuullakaan kun ei ollut sitten tapahtunut ei mitään vaikka niin luulinkin :x
t-06 toivottavasti teillä neiti paranee pian :hug: on kamalaa kun lapset sairastuu ja itse pitäis saada kanssa levättyä mutta kun ei voi ku pitäis jaksaa paahtaa sata lasissa ja yrittää hoitaa sitä kipeää lasta.
tällasen rommaanin sitä pipsa nyt kirjoitteli...mukavaa perjantaita teille mammat..toivottavasti päivä olisi vähä turvotuksinen ja pömppömahainen kaikilla :hug:
pipsa ja tehotyttö rv 36!