+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Bla-bla: Paljon punaväriä huomiseen testaukseen! Ja sitten vaan kuvaa tänne, niin voidaan tiirata kaikki yhdessä silmämme kieroiksi :D :popcorn: Ja joo, ne vaaleanpunaiset lasit taitaa itse kullakin olla päässä :whistle:
 
Täällä sama homma kun bla-bla..

Kp 29/29 tänään ja tein testin .. Ja alkuun ihan nega.Siis viivanpaikka näkyi .. Odottelin... Rupesin noin 15 min päästä uudelleen tiirailemaan sitä.Mitä kauemmin sitä katsoin niin olin näkevinäni siinä jotain super super super haalean punaista..
 
Kiitos tervetulotoivotuksista! :) Nyt kp 21 eilen rusehtava verinen vuoto jota tulee siis ihan vähän, tänään oli hiukan punaisempaa mut edelleen tosi vähän. Eilen myös menkkamaista kipua. Saa nähä alkaako menkat jo nyt. Yleensä mulla alkaa jo samana päivänä vuoto runsaana kun jää paperiinkin. Tulipa sekava vuodatus :D
 
Tässä eilisen ja tämän päivän testit. Sitä edellisenä päivänähän tein sen Predictorin herkän testin, johon sain harmaan viivan.

Mä ainakin näen jo punaista! Ihan noin kuvainnollisestikin. On tämä niin piinaavaa.

 
Bla-bla Kyllä minäkin nään jo haamulaisen tuossa alemmassa.. :heart: Oi kuinka jännää!! :D
Hirmuisesti toivon viivan vahvistumista!


SiSa Mars raportoimaan.. ;) :D :heart:

Ja MG:llekkin toivoisin kovasti plussaa, hyvältä kyllä kuulostais tuon perusteella.. :D
 
Bla-bla: Ihan selvästi punaista näkyy! :cool: JEE!!! =) Eiköhän tuo tuosta vahvistu :heart:

).( Tässä tän aamun testi. Eli Apteekin oma ja dpo 12 :) Oisin toivonu hieman vahvempaa viivaa, mutta kai tuo kuitenkin vähän on vahvistunut... Missähän vaan kaikki oireet on :confused: Rinnat on hieman "täyden" oloiset ja ehkä aavistuksen aristavat, mutta ei niitä kipeiksi asti saa, vaikka kuinka puristelis :D

 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Sisalle ja Bla-blalle, molemmilla ihan selkeät plussat, Bla-Bla:n toisessa oli mun mielestä punastakin. testaapa uudestaan huomenna tai ylihuomenna!! Sisan plussa oli ihan selvä viiva!=)

Xamoralle myös viivan vahvistumista!!:p

ON: Ajattelin varovaisesti uskaltautua testaamaan ensi sunnuntaina, silloin on reilu viikko siirrosta ja punktiosta 10 päivää. Eilen tarkistin ettei pregnyl enää näkynyt:ashamed: Tai tosi haalea haamu tuli joka varmaan häviää parissa päivässä. Tänään saadaan tietää jäikö pakkaseen mitään, alkioita on viljelty ainakin 5 päivää. Jännittää ihan pirusti ja välillä pelottaa miten romahdan jos ei alkio kiinnitykään. Niin lähellä mutta niin kaukana!!:stick:

Tervetuloa uusille!:wave:
 
Vieläkö mahtuu mukaan? :wave:

Olen seurannut teidän keskusteluja sivusilmällä jo usemman kuukauden, mutta en vain ole saanut aikaiseksi liittyä mukaan. Nyt kuitenkin ryhdistäydyin :D Olen roikkunut noin vuoden täälä Kaksplussan sivuilla, mutta kirjoitellut tähän asti lähinnä tuolla Keskenmenon jälkeen kuumeilevissa.

Meillä siis ehkäisy heitetty nurkkaan marraskuussa 2009 ja esikoinen toiveissa. Sen jälkeen saldona 4 alkuraskauden keskenmenoa, joista viimeisin oli kesäkuun alussa noin 5+0 viikolla. Eli oli melkeinpä kemialliseksi laskettava. Noiden keskenmenojen takia ollaan käyty miehen kanssa tutkimuksissa julkisella, johon vihdoin huhtikussa päästiin 4kk jonottamisen jälkeen. Mitään vikaa ei kuitenkaan löytynyt. Kummallakin kromosomit ok, mulla hyytymistekijät, hormoniarvot ja kohtu kunnossa. Mitään apuja ei saatu edes "varmuuden vuoksi", kun niistä ei kuulemma mitään hyötyä ole, jos ei mitään vikaakaan ole löytynyt. Toivottelivat vain hyvää onnea jatkossa ja olivat positiivisella mielellä onnistumisen suhteen. Kun vain jaksaisi itsekin pitää sitä positiivista mieltä yllä... Ilmaisen alkuraskauden ultran sentään lupasivat, jos ja toivottavasti kun seuraavan kerran raskaudun :)

Tässä tietoja listaa varten:
kp 6/27-29...29v....1.lapsi.....yk13/1....km4 Noita yrityskiertoja laskeskelin siis olevan tuon 13, kun keskenmenojen takia tullut taukoja. Vuosissahan tässä babyprojektissa mennään jo pitkällä, kun syksyllä tulee 2v täyteen.

Bla-Bla minunkin silmään tuossa alemmassa näkyy selkeä haamulainen! Viivan vahvistumista :whistle:

Sisa kyllä tuo sun viiva on selkeästi jo vahvistunut! Toivottavasti nyt on kunnon vahva ja kestävä plussa kyseessä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jensar: Kiitos :) Hirmuisesti tsemppiä sulle! Täällä on sormet ja varpaat ristissä, että alkio kiinnittyy ja loputkin alkiot pääsisivät pakkaseen :heart: Tulethan kertomaan sitten kun kuulet uutisia! Ja testikuvia sitten sunnuntaina (tai milloin testaat) tänne hulluille tiirailtavaksi :p :D

Sanmar82: Lämpimästi tervetuloa tänne joukkoon ihanaan :wave: Ja kiitos testin tiirailusta ja kommentista =) Mullakin on kaksi keskenmenoa tässä tämän yk 8 aikana ollut (yk 2 ja yk 4) eli kamala pelko perseessä, että tämä on taas niitä katoavia plussia... Teillä on kyllä ollut ihan kamalan huonoa tuuria matkassa jos keskenmenoja on jo neljä ihan ilman mitään syytä :'( Toivottavasti ne ovat nyt taakse jäänyttä elämää :hug: Plussatuulia!!! :heart:
 
Sanmar: Tervetuloa! Muistankin sut tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevista =) Toivottavasti saatte vihdoin sen pysyvän plussan! b=)d

Bla-bla: ONNEA :flower: IHANAA :heart: Näen molemmissa haamulaisen, mutta alemmassa se on vahvempi. Testaa tosiaan uudestaan to/pe niin varmasti on jo vahvempi viiva =)

SiSa: Onnea viivan vahvistumisesta! :hug: Koska meinaat uskaltaa sen CB:n viikkotestin?

Jensar: Minäkin odottelen kuumeisesti uutisia miten teidän alkioiden kanssa kävi. Tulethan heti kertomaan, kun tiedät. Voimia piinapäivien odotteluun!

Omaa napaa...

Käytiin tänään lapsettomuuslekurilla ja ultrassa. Saatiin hyviä uutisia =) Siellä olisi ihan viittä vaille valmiina kaksi follia (muistaakseni 19mm ja 17,5mm) ja vasta kp 8! Tällä kertaa on siis kaksosten mahdollisuus. Ovulaation pitäisi tulla muutaman päivän kuluessa. Arvelinkin niin oireiden perusteella. Eilen oli jo ihan menkkaolo ja tänään on ollut kipuilua molemmissa muniksissa. Se ultrauskin teki kipeää vaikkei yleensä tunnu missään. Voi kumpa nyt tärppäisi edes toinen!

Samalla puhuttiin jatkosta. Lääkäri oli sitä mieltä, että skipataan inseminaatio, koska siitä ei olisi meidän tilanteessa juurikaan hyötyä (siittiöissä ei ole vikaa). Sen sijaan siirrytään syksyllä suoraan ivf hoitoihin, jos siihen mennessä ei plussaa tule. Lääkäri laittoi lähetteen kunnalliselle puolelle, jotta päästään halvemmalla. Kunnallisella asioiden etenemiseen menee vähän enemmän aikaa, mutta tässä vaiheessa ei ole hengen hätä. Nyt on kuitenkin jo saatu apuja ja toivottavasti tärppää ennen kuin se ivf aika on.

Paineet helpottivat nyt tosi paljon. Lähdettiin sieltä molemmat hymy huulilla. =) Tilanne näyttää nyt hyvältä ja jatkosuunnitelmakin on valmiina. Saatiin taas uutta toivoa, että jossain vaiheessa onnistutaan =) Voi kumpa pääsisin nyt hyppäämään teidän kanssasisarten matkaan sinne odottajien puolelle...
 
Bla-bla, minnarun ja Sisa78, suuret onnittelut!!!

Lomilta kuulumisia ilmoittelen (ei oo muuten nettiä, kaupungissa tulin käymään)..

PLUSSA tuli jo viime viikon maanantaina, oon testaillut 6-7 kertaa ja digillä saanut kaikki mahdolliset vaihtoehdot, 1-2 vkoa, 2-3 vkoa ja eilen 3+. Niin ja kaksi Davidin testiäkin tehnyt ja viivat tummenee. Huomenna ultra, pelottaa kamalasti onko siella mitaan oikeassa paikassa.

Jensar, pikaisesti luin ketjun läpi, herra isä, minkälainen kokemus sulla ollut! Toivottavasti jotain saadaan pakkaseenkin, tsemppiä! Ja vielä enemmän toiveita sinne päin, että pääsisit tuohon maaliskuun ketjuun (niin kun vähän uumoilin joku aika sitten, muistatko?) :)

Ja barbamamalle onnittelut hienoista uutisista. Tiedän tunteen, kun toivo taas palaa.

Aivan mieletöntä että niin moni meistä pitkämatkalaisista plussaa samaan aikaan, onhan tätä jo tahkottu. Meillä keskenmenon pelko on niin suuri, ettei miehen kanssa edes puhuta koko asiasta, ollaan kun sitä ei oiskaan ja odotetaan päivien kulumista (ja joka ikistä vessakertaa, kun tuntuu et hulahtaa. En luota tähän yhtään.

Ja niin, mulla siis eka clomikierto ja luget.

Mutta nyt pitää mennä, ihanaa kesän jatkoa!

Viola 5+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PIKKUVIIKINKI
Barbamama35: Hyvältä kuulostaa!!:p Kyllä se tärppi voi nyt hyvinkin tulla, ja voitte rentoutua muutenkin enemmän nyt kun on jatko selvillä:whistle:

Viola30: JEEEEE!!!:p Mulla oli ihan tunne että teillä on nyt tärpännyt:wave: Toivottavasti kaikki olis vihdoinkin kunnossa siellä ultrassa, kaikki kuulostaa olevan upealla tolalla ainakin tässä vaiheessa...

Sanmarille toivotan pikaista plussaa ja pysyvää sellaista!!:hug:

Varsinainen plussausaalto tässä kuussa, voi kumpa pääsis liittymään joukkoon:p Itseasiassa Violan plussahan on kesäkuun plussa!!:whistle:

ON: Ei oo vieläkään tietoa alkioista, odotan kuumeisesti että mies saa soitettua sinne. Loppulaskukin putkahti postiluukusta, klinikan veloitus koko laakista oli 1650€ ja siihen lääkkeet reilu 500€ päälle....Aika pitkälti summa johon oltiin varauduttukin.

muoks.me ei saatu yhtään alkiota pakkaseen, harmillista. Muutenkin tulee tunne että ei oo sit kaikki varmaan kyytiläiselläkään ok. Ni tietääpähän jo varovaisesti varautua tulevaan...:(
 
Viimeksi muokattu:
Taidan kohta olla yksin täällä ketjussa, kun plussia näyttää ropisevan! Toivottavasti Jensarilla ja Barbamamallakin pian :D

Sanmarille tervetuloa! Uskon, että keskenmenot on tosi kipeitä kokemuksia... mutta olen täälläkin kertonut tuttavastani joka juuri neljän keskenmenon jälkeen on nyt onnellisesti raskaana.

Täällä on kp 22/21-22 eikä merkkejä mihinkään suuntaan havaittavissa.
 
Jensar: Voi ei! :hug: Nyt peukutetaan kovasti, että ette niitä muita tarvitsekaan! b=)d Koita jaksaa olla positiivisin mielin vaikka kierron loppu onkin raastavan piinallista. Jos vain pystyt mitenkään, keksi jotain kivaa tekemistä niin paljon, ettet ehdi ajatella liikaa tätä vauva-asiaa. Huomaan, että mulla on ainakin ihan liikaa aikaa nyt kesälomalla ja se ajatus pyörii koko ajan mielessä...

Viola: ONNEA :flower: Miten ihania uutisia! =) :heart: Mä arvasin myös! Mietin jo ihan samaa kuin Amalia. Nyt olisi ihan superihanaa päästä teidän kanssa samaan odottajaporukkaan, kun ollaan käyty niin paljon näitä samoja juttuja läpi yritysvaiheessa.

Oletteko muuten kaikki: Viola, Minnarun, Bla-bla ja SiSa saman kuukauden porukassa? Onko kaikilla laskettu aika maaliskuussa? Vetäkääs nyt meitä muitakin pitkään yrittäneitä perässä! :D
 
anonymi himotestaaja ilmottautuu taas. Siis kuka on sanonut että testejä tehtäisi vain kerran vuorokaudessa? Mä tein uuden testin 2h olleesta päiväpissasta Ja ihan selvä punasta väriä sisältävä viiva tuli heti. Toiveet on katossa. Tulenmyöhemmin kommentoimaan muiddn juttuja. Puhelimella hankala kirjoittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: SiSa78
Kiitos paljon zempeistä ja tervetulotoivotuksista Sisa, Sunflower, Barbamama, Jensar ja Amalia Armas =)

Sisa pahoittelut keskenmenoistasi :hug: Niitä ei kyllä toivoisi kenellekään. Ja tuo pelko niiden jälkeen on inhottavaa, kun ei voi samalla tavalla nauttia uudesta plussasta. Paljon zemppiä ja kärsivällisyyttä sulle alkuraskauteen (ja tietysti pidemmällekin)!

Jensar :hug: voihan harmituksen harmitus, kun ette saaneet pakkaseen mitään. Toivotaan kuitenkin kovasti, että kyytiläisellä on kaikki erinomaisesti ja olisi tarrannut tiukasti kiinni!

Barbamama minäkin muistan sut, kun kirjoittelit tuolla Km:n jälkeen kuumeilevissa :wave: hienolta kuulostaa, että jo kp8 oli pari isoa follia kasvamassa! Ja tuo, että on suunnitelmia tulevaan, auttaa aina jaksamaan paremmin. Ainakin ite oon luonteeltani sellainen, että aina pitää olla joku varasuunnitelma, tyyliin "jos tämä ei onnistu, niin onhan sitten vielä sekin mahdollisuus". Peukutan sille, ettei teiän tarvitsisi kuitenkaan kääntyä IVF-suunnitelman puoleen, vaan saisitte plussan jo ennen sitä! Plussatuulia :whistle:

Amalia Armas kiitos, kun kerroit tuosta kaveristasi. Kyllä se aina luo uskoa, kun kuulee muidenkin onnistuneen. Todettiinko kaverillasi mitään syitä keskenmenoihin?

ONNEA Viola30 :flower:

Jonkinlainen taianomainen plussa-aalto kyllä tuntuu olevan menossa niin täälä palstoilla kuin "oikeassa" elämässäkin kavereilla. Monta tutuksi tullutta nimimerkkiä on täälä netissä plussanut nyt ihan kuukauden-parin sisään ja varsinkin usea pidempään yrittänyt! Ehkä aurinko ja lämpö on herättänyt kaikkien uinuvat sukusolut talvihorroksestaan :D Saisi kestää pitkään tälläinen plussausonni! Voi kunpa kerkeisi tuohon aaltoon vielä itsekin mukaan...
 

Yhteistyössä