+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

:O :D

Ohhoh mikä plussa-aalto!!!

Onnea ja halauksia Bla-Bla ja Viola myöskin!!!! Ihan hurja meno on tällä hetkellä tässä meidän ketjussa, tuo tosi paljon toivoa itellekin!

Sanmar, kyllä meki kohta ollaan vuorossa eiks je? Mulle sopis vaikka tässä kierrossa. :cool:

Amalia, eikös sullakin ollu kohta se lääkärinaika jo? Kiinnostuneena täällä kun meillä alkaa sitten samoihin aikoihin ne tutkinnat, mulla on kuun lopussa.

ON: ei näytä ovistikut vielä mitään erikoista, vaikka yleensä ovis on ollu kp14 tienoilla. No, nyt on menossa kp13 et ei täs ny niin kiire ole. Ja jouduin ottamaan viime vkolla kahteen otteeseen panadolia ja viel pari per päivä, se on aina siirtäny mun pvista. Mut mä vaan toivon et se ovisplussa tulis, ennemmin tai myöhemmin!

Jensar, älä vielä luovu toivosta!! Vaikka on varmasti vaikea uskoa ihmeeseen mutta elämä löytää aina keinot sanoo mun mies, voi hyvin olla että siirretty alkio on tarrannut/tarraa kiinni! HALIT.
 
Kiitos onnittelijoille :flower: Kyllä on nyt tosiaan melkoinen plussa-aalto tullut tähän meidän ketjuun! Hienoa =) Toivon tosi kovasti, että te kaikki muutkin tulette aallon mukana :heart:

Jensar: Voi itku :'( Tosi harmillista :hug: Nyt pidetään peukut pystyssä, että kyydissä oleva pikkuinen tarraa lujasti kiinni :heart:

Viola30: SUURET ONNITTELUT!!! :flower: Aivan ihania kuulumisia :heart: Ja nuo tekemäsi testit lupaavat tosi hyvää ;) Kyllä siellä nyt on varmasti pikkuinen tarrannut lujaa kiinni =)

Bla-bla: Voi jestas miten hienoa!!! =) Joo niitä testejähän kuuluukin tehdä ihan parin tunnin välein :whistle: Varsinkin jos niissä näkyy punaisia viivoja kaksin kappalein :D

Barbamama35: Olipa lupaavia ultra-kuulumisia :p Hienoa! Eiköhän se tärppi nyt käy tästä kierrosta ;) Mulla ois LA 15.3, jos tämä pieni pysyy kyydissä :heart: Meniskö sullakin LA maaliskuulle, jos tästä kierrosta tärppi käy?

).( Mä en uskalla tehdä digiä ennen kuin testiviiva tavallisessa testissä on ihan kirkuvan punainen. Haluan nähdä digissä suoraan tekstin "Raskaana 2-3 viikkoa". Mun molemmissa km-raskauksissa digi näytti edelleen viikolla 6 lukemaa 1-2 viikkoa :( No arvashan sen siitä, että kuin käy... Mutta siksi en halua tuota 1-2 viikkoa lukemaa nähdä digissä enää koskaan : / Pelkään ihan hirveästi, että en taaskaan saa korkeampia viikkoja digiin... Se on mulle tullu sellaseksi kynnysasiaksi, että pitää lukea digissä vähintään tuo 2-3 viikkoa ennen kun uskallan pitää itseäni raskautuneena ja siirtyä odottajien puolelle. Mutta ehkäpä sen on ihan normaalia km:n kokeneille, että pitää päästä sen kohdan yli missä edellisen kerran "tyssäsi" ennen kuin uskaltaa edes vähän hengähtää ja iloita... :)

Muoks! Eikös se muuten ole niin, että maaliskuussa syntyy Suomessa eniten lapsia Juhannuksesta johtuen? Eli siitä tää plussa-aalto nyt johtuu kun on moni vissiin tehnyt "juhannustaikoja" :D Mullakin oli ovis Juhannus-aattona :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen sen 29.6 haamun jälkeen tehnyt tähän päivään mennessä about 16 testiä ainakin :LOL:, käyttäny pois kaapissa lojuvat ja käyny ostamassa apteekissa vielä lisää... Pakko se on,ku ne viivat on niin ihanat näin alussa,kun ei oo pahemmin mitään kamalia oireita vielä tullut :D. TALK ABOUT TESTIHULLU.
 
Joo ymmärrän tuon pohdinnan SiSa. Mulle se "käännekohta" on vasta np-ultrassa. Ennen sitä olisin varmaan ihan pelko persiissä koko ajan. Jos tässä kierrossa tärppää, laskettu aika on ihan maalis-huhtikuun vaihteessa. Juuri ja juuri siis ehkä ehtisin samaan porukkaan, jos hyvin käy :D
 
Sisa ja Bla-bla Joko laitetaan plussanneisiin vai haamuiletteko vielä??????????? :D

Viola Mahottoman paljon onnea!!!!!! :heart:

Tervetuloa LepikonHeta, Hanspili ja Sanmar82!!!!! :wave:

Tyllerömamma Kylläpä vain se piinailijoiden osiokin on käytössä! =)
 
Ansku83: Annetaan ylihuomisen testin ratkaista, että laitetaanko plussanneisiin ;) Sillon on dpo 14 ja kierto virallisesti päättyy. Mä oon "vähän" hysteerinen näiden asioiden kanssa, kun pelottaa niin kovin :ashamed:
 
SiSa Voin hyvin kuvitella noiden km:ien jälkeen! Huomiseen siis odotamme! d:heart:b....muoks. Heh :D katos vaan ku hätäilin, siis ylihuomiseen odotamme INNOLLA!!! :D

MinyMom SYNTTÄRIONNITTELUT!!!!!!!!!!
 
Viimeksi muokattu:


keskiviikko 6.7.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Kauniina Päivänä Tuut....kp70/27-30................................
Paulette.....................kp55/26-30.........24v......3. lapsi.....yk3
Ansku83......................kp48/30-32.........27v.......1. lapsi......yk6
Seikkailija_Dora.............kp43/30............??v...........2. lapsi.....yk1
Tuuska.......................kp41/28...........25v.....3. lapsi......yk6
iloksi..........................kp38/31-33.......28v............1. lapsi.....yv5
Tyllerömamma............kp30/29-48..............25v........2. lapsi.....yk3
Hope-72....................kp31/??.............??v.............4. lapsi......yk1
xamora.......................kp29/28-30.........24v.......2. lapsi.......yk7
Bla-bla........................kp28/34.............34v...2. lapsi......yk14
SiSa78........................kp28/28.........32v...........2. lapsi......yk8km2
macy gray...................kp23/32-35........31v......2. lapsi.....yk19
Amalia Armas..............kp22/21-22..........30v........2. lapsi.......yk16
Jensar.........................kp22/35.........32v.....2. lapsi.....yk14/17ku1
Tiituliini........................kp21/28-30.........35v.........1. lapsi......yv2+
mmmia........................kp21/28-31.........19v.........1. lapsi.......yk3
LepikonHeta...............kp21/30-32..........31v.........3. lapsi.......yk1
InkeriIisakki...............kp19/32-37......23v..........3. lapsi........yk5
*Fiona*.....................kp18/??.............??v.............?. lapsi.........yk12
Midia...........................kp15/30-32........34v..........2. lapsi.......yk3
pikkumy......................kp15/28.............25v..........1. lapsi....yk10
Maisa77......................kp15/23...............??v.............3. lapsi.....yk3
rontti1.......................kp13/30-31.............27v............2. lapsi.....yk2
Zanca........................kp13/26-31........27v......1. lapsi.....yk11
Metku........................kp11/22-27........................3. lapsi.....yk3
vomppis..................kp10/28...........??v.............2. lapsi.....yk4
Sunflower11...............kp9/33........................3. lapsi....yk7
iltatähti-80.................kp8/25-28.........31v......4. lapsi.....yk7
Barbamama35............kp8/23-32........35v.........3./4. lapsi...yk11
unna84......................kp8/??.............26v.......2. lapsi.....yk2
Hanspili......................kp7/28-30..........30v.......1. lapsi.......yk5
kissendaal...................kp6/28-35.............25v.......2. lapsi....yk4
Sanmar82..............kp6/27-29..........29v..........1. lapsi.......yk13/1 km4
Pumpuli-81..................kp?/??...........??v.............?. lapsi......yk?
Tuulia81.....................kp?/??............30v............2. lapsi.....yk1



TAUOLLA

MinyMom...................kp?/27-28..........27v...........2. lapsi....yk14


TAUSTALLA
Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, Laurelle, Sinderella, nepari80, öttiskä, pänä



PIINAILIJAT

SiSa78.......................dpo12
macy gray..................dpo9-10
Tyllerömamma............dpo7


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu: Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74............23.6...kp34/27-32.....??v...2. lapsi...yk6
Emmuska10.......25.6...kp38/38-42....28v...2. lapsi...yk3
Viola30..............27.6...kp29/27...31v...2. lapsi....yk13/km yk11
PIKKUVIIKINKI....29.6....kp?/28-30...30v....4. lapsi...yk2

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun.............2.7....kp31/29-31...30v...3. lapsi...yk11


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT

SiSa78 :heart:
Bla-bla :heart:





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Merkkien selitykset ja kesäkuun pinkan linkki löytyvät etusivulta! :)


Plussarikasta heinäkuuta!
 
Joo, kierto jatkuu ja nii jatkuu negatki :stick: ....eihä sitä voinu olla Davidin testejä tilaamatta ku lähetyskuluineen vähä reipas 5 € 10 testiä :D ...ja sit piti heti testata tietty! Edellisestä vessa käynnistä ei kyl tainnu olla kuitenkaan hirveen kauaa...kyl tää kuumuus on hienoo ku ei enää edes muista millon on käyny vessassa! :LOL:
 
Ihan mahtista tulla "tähän porukkaan", kun plussatuulet on puhallellu! Toivottavasti se tarttuu ;) Ite innolla uudessa kierrossa ja ihanasti oma mieskin on nyt ovulaatiotesteistä innostunut :D Tänään 34vee kaveri harmitteli, että miten sais oman miehen lapsenteosta innostumaan. Mies kun ajattelee, että se tietysti nappaa heti ensimmäisestä! Jep jep.. Mietiskelin tässä että kuinkahan tässä malttaa odottaa ekan ovulaatiotestin tekemistä? Nyt kp7 eli onko kp12 eka päivä testille? Kierto on se 28-30pv.
 
Viimeksi muokattu:
Huoh! |O Öinen vaikerrus tähän väliin, sillä uni ei millään tule. Pitäisi saada nukuttua, mutta ei taaskaan meinaa onnistua. Hikoilen hillittömästi vaikka ei täällä oikeasti kuuma ole. Sama lämpötila kuin viikko sitten ja silloin oli ihan hyvä olla. Pöksyt on olleet koko päivän märkinä juurikin hikoilun ja melkeinpä lorisevan valkkarin vuoksi. Nippailut jatkuvat, joten testi huutelee kaapissa. Raskauteen en kyllä uskalla uskoa, mutta toive tietenkin on suuri. Saa nähdä uskallanko testailla perjantaina vai odottelenko vielä muutaman päivän. Lauantain juhlien takia pitäisi kyllä rohkaistua, mutta en kyllä haluaisi nähdä negaa enkä varsinkaan testiviivan katoamista.

On kai pakko yrittää unille. Lapsi herää viimeistään klo9, joten sen pitempään ei voi nukkua. Tänään torkuin klo11 asti. :ashamed: Onneksi lapsi oli ihan tyytyväisenä vieressä, kun ei nälkäisenä tarvinnut odotella. Huomenna on kuitenkin sen verran työteliäs päivä, että pötköttelyyn ei riitä aikaa. Taidan laittaa kellon soimaan ja mennä viileän suihkun kautta, jos sen myötä saisi päivän helpommin alkuun.
 
Öitä ihmiset!

Ansku Mä voin jatkaa haamuilua, kunnes toisin todistetaan. Tavallaan kauhean varma olo, että nyt olen sitten raskaana, mutta toisaalta niin kauhean pelokas ja varovainen fiilis. Saas nähdä kuinka käy. Mistä löysit noin edullisesti testejä?

mg Toivottavasti saat nyt unenpäästä kiinni. Ehkä kuumuus johtuu jostakin muusta. Toivotaan niin.

SiSa Me taidetaan mennä ihan samoissa päivissä. Mun LA olisi 15.3. hedelmöittymisajankohdan mukaan. Ja huomenna, tai siis tänään 7.7. kai dpo 13? Tai jotain...

Viola Isot onnittelut! :heart: Olipa mukavia uutisia sulta.

MinyMom sitkeä testaaminen palkitaan yleensä tossa ovisbongailussa. joskus niitä tikkuja vaan kuluu ja kuluu ja kuluu...

PIKKUVIIKINKI Aika läjä testejä :D Mä teen omistani vielä joskus taideteoksen. Kyllä niistä tikuista voisi vaikka leikkimökin rakentaa :whistle:

Jensar Jospa sinne pakastimeen ei mitään tarvittu. Toivon sydämeni pohjasta, että sun sisällä kasvaisi nyt yksi pieni :heart:

Barbamama Mahtavaa! Ja vielä ihan todellinen mahdollisuus tupliin! :flower: Tää pitelis ihan kauheesti peukkuja! Toivotaan et tämä olisi teillä nyt se kierto, mutta jos ei, niin hyvä jos pääsette hyppäämään inssien yli. Mä haluaisin myös niin, kun ei ole miehessä vikaa. Siis jos nyt mun viiva ei tummene tmv.

Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti! :flower:

).( Ei edelleenkään oireita, muuta kuin oireettomuus. Välillä koviakin kuukautiskivun tuntuisia kipuja, mutta ne menee ohi. Olen sormet ja varpaat ristissä, koko ajan. Laskeskelin, että ekasta lapsesta en edes aavistanut tässä vaiheessa, että voisin olla raskaana. Oireet tuli myöhemmin, joten ei kai niitä nytkään vielä tartte odottaa. Parina aamuna ollut huono olo, eikä ruoka maistu normaalisti. Se voi kyllä johtua lämmöstäkin ja pahoinvointiahan mulla on ollut jo puolitoista vuotta. Olen viikon töissä ja mulla on 4 raskaustestiä mukana. Taitaa riittää pariksi päiväksi :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PIKKUVIIKINKI
Ihanaa Sisa, Viola ja Bla-bla!! :heart: Kaikille hirmuisesti Onnea!! :heart: Ja toivotaan, että kaikkien kyytiläiset pysyvät nätisti mukana loppuun asti!

).( Ovis siirtyy burana kuurin takia. Blääh.
 
Kp 23/21-22

Lievät menkkaoireet alkoivat eilen, mutta mitään ei ainakaan vielä näy. Aika jännittävää. Näin pitkää kiertoa ei mulla ole aikoihin ollut. En kuitenkaan jaksa uskoa raskauteen. Tarvittaessa testaan vasta ensi viikolla.

MinyMom mulla olis se lääkäriaika ensi viikon perjantaina. Eli ihan pian. Toivottavasti meillä ja myös teillä asiat alkavat nyt sitten selvitä.
 
Bla-bla: Mulla olis LA hedelmöitysajankohdan mukaan 16.3, koska ovis oli päivän myöhässä tässä kierrossa. Eli mulla on ilmeisesti dpo:ita yks vähemmän kun sulla, eikö :confused: Vai ajattelinko jotenkin päin honkia :D Mutta neuvolahan laskee kuitenkin edellisistä menkoista, niin siks toi LA olis kuitenkin tuo 15.3 :) Kylläpä osuu nyt ihanasti, että meillä olis LA samana päivänä :heart: Sen täytyy tarkoittaa jotain hyvää, eikö? :D Sovitaan, että se meinaa sitä, että meidän pikkuiset pysyy kyydissä :rolleyes:

Ja laitathan kuvia niistä testeistä, kun teet :D :popcorn:

Amalia Armas: Onpa jännät paikat! Plussatuulia!!! :heart: Pitkäät meinaat malttaa ollaa testaamatta... Eikös sitä kohta jo voisi, kun tätikin on jo myöhässä :D

Ansku83: Onpa sulla tosiaan kummallinen kierto :O Toivottavasti se nyt päättyis hyvin, tai edes jotenkin! On varmasti tosi inhottavaa odotella tätiä, jos testit näyttää negaa :( Tsemppiä :hug:

MUOKS! Bla-bla: Mikä sun hedelmöitysajankohta oli?
 
Viimeksi muokattu:
Sisa Mullakin on tuon digitestin kanssa vähän samanlainen asenne, joten ymmärrän sua paremmin kuin hyvin. Mulla kanssa kahdessa plussassa digin viikot ei nousseet 1-2 pidemmälle (toinen päättyi rv6+2 ja toinen 5+0), yhdessä plussassa sain sen 2-3 ja yhdessä en testannut digillä ollenkaan. Eli jos saan joskus sen 3+ tuloksen, niin tirautan varmaan kunnon onnenitkut samantien :D Jotenkin siitä on tullut sellainen kynnys, että sitten uskaltaisi uskoa, että raskaudesta tulisikin jotain, vaikka eihän sekään mitään takaa. Vahvaa väriviivaa huomiseen testiin sulle :whistle:

MinyMom joo, sovitaan niin, että mekin ollaan plussausvuorossa ihan kohta ;)

Hanspili varmaan toi kp12 vois olla ihan hyvä aika aloittaa ovistestailu, kun kierto on sulla ton 28-30pv. Mulla kierto on yleensä 27-28 päivää ja sillon ovisplussa on tullu aina kp14-15. Mutta noihan on tietysti yksilöllisiä ja riippuu siitäkin, kuinka pitkä luteaalivaihe on. Mulla toi luteaalivaihe on aina kellontarkka 13 päivää.

Toi on kyllä kumma juttu, että miehet usein kuvittelee, että tärppi käy heti. Mä vauvakuumeilin varmaan pari vuotta enemmän ja vähemmän, ennekuin mies lopulta halusi alkaa yrittämään. No, sittenkun tässä on menny tätä aikaa ja tullu noita pettymyksiä, niin kolmannen km:n jälkeen mies tokaisi, että "Ois pitäny alkaa yrittämään aikasemmin". Voitte kuvitella, että tekikö mieli siinä vaiheessa käydä vähän väkivaltaiseksi! Enhän mä ollu kun sen parivuotta puhunu ja vihjaillu sille yrityksestä :D

MG ihanan lupaavan kuuloisia oireita sulla! PUUUUUH! Plussatuulia :whistle:

Ansku inhottava tollanen venyvä kierto! Toivottavasti päättyisi joko plussaan tai tätiin mah. pian! Mieluiten tietysti siihen plussaan ;)
 
Hui, miten paljon plussia tullut lisää =) Onnea bla-bla ja viola! Toivottavasti mahdollisimman moni meistä vielä tässä kuussa plussaisi :heart:

minymom ja hanspili taitavat olla samoissa oviksenbongailuhommissa kuin minäkin :) Mä alotan testaamaan ovista kp 10, kun kierto on n. 28 päivää. Tosin olen aika testaushullu kuten jo aiemmin oon kertonu :D Tänään sain tällasen Aijaa.com - 8285030.jpg ja on siis kp 11. Joten taitaa olla ovis ihan kohtapuolin tuloillaan:)

barbamama ja Jensar pidellään peukkuja!
 
vomppis: Jos toi on Pregcheckin ovistesti, niin ei ole vielä plussa... Mutta lähellä se varmasti on! =) Pregcheckit näyttää vahvoja viivoja ja plussan ollessa kyseessä testiviiva on ihan täsin yhtävahva kuin kontrolli (monilla jopa vahvempi, minulla myös). Peitonheilutusintoa! :p

Sanmar82: Miehet on kyllä kummallinen rotu! :D Mun mies kuvitteli alkuun, että raskaaksi voi tulla ihan missä vaiheessa kiertoa tahansa, jos ei vaan käytä ehkäisyä. Voi luoja :LOL:

mg: Lupaavalta kuulostaa! ;) Testikuvia siis odotelaan :D
 
Heippa kaikille !!

PLUSSANNUT ILMOITTAUTUU !!
Tänään juuri tein clearblue digitestin tuloksella raskaana sekä apteekin oman kahdella viivalla!!
Yritystä kauan takana ja tunne mieletön.. Lapsettomuustutkimuksiin oli aika varattuna elokuun alkuun mutta rakas ilmoitti tulostaan..

"Silitti hiljaa enkelin siipi,
kauneinta kaikista käytti.
Onnen ovesta sisään hiipi,
toiveet todeksi täytti."

Xamora + sintti n. rv 4+1
 
  • Tykkää
Reactions: Ansku83 ja SiSa78
Vomppis, mulle tuli tänään ihan samanmoinen viiva kuin sulla tuossa kuvassa. En taida ees linkittää kun on ihan samanlainen. Mä ajattelin tsekata illalla viel mikä on tilanne nyt kun on jo näin vahva, vaikka muuten olen tikuttanu kerran päivässä. Mä en nyt halua et se huippu vilahtaa ohi kun oon niin epävarma oviksesta tällä hetkellä! Tärppionnea sinne myös!!

Mites te plussanneet, onko teillä ollu samanlaista epätoivon/harmin tunnetta kuin mitä on puhuttu että aiemmissa kierroissa? Meinaan kun puhutaan stressin vaikutuksesta raskautumiseen, kun mulle tulee jo stressiä siitä et yrittää olla stressaamatta vaikka välillä tekis mieli vaipua oikein kunnon melankoliaan. Mä oon yleisesti ottaen oma hyväntuulinen itteni mutta sit tulee niitä hetkiä eikä oikeen ehdi koskaan eden itkemään tätä asiaa, vaikka kunnon itku voisi tehä varmaan ihan hyvääkin. Meillä esikkoa kun yritettiin yli vuosi, niin tärppi tuli kun oli lääkärinaika varattuna ja stressi pois kun meinasin et nyt hoituu asia. Mietin olisko tärppi tullu muutenki vai kuinka paljon stressi vaikuttaa. Vaikka kuka se olikaan kun kertoi ystävästään jolle lapsettomuushoidoissa oli sanottu että on turha syyllistyä ajatuksistaan kun raskautuminen on pelkkää biologiaa. Ihanan huojentava lause, mutta silti stressaan ja stressaan myös haittaako se stressaaminen, ymmärrättekö.. :confused:
 
xamora: ONNITTELUT!!! :flower:

MinyMom: Se olin minä kun kerroin siitä ystävästäni... :) Ja kysessä oli Felicitas lapsettomuusklinikan lääkäri. Taitaa tuo klinikka olla niitä Suomen parhaita..? Eli kyllä minä ainakin tuohon lääkärin sanaan luotan. En suostu uskomaan, että kukaan voisi ehkäistä raskautumista omilla ajatuksillaan. Meillä naisilla on vaan niin usein kova tarve keksiä selitys kaikelle ja (ikävä kyllä) myös syyllistää itseään vastoinkäymisistä... Mutta eriasia onkin sitten se, että stressaantuneena ei pidemmän päälle ole kenenkään mukava olla ja elää : / Eli sen puolesta kannattaa tietysti yrittää olla ajattelematta ja stressaamatta näitä vauva-asioita mahdollisimman vähän. Mutta en tiedä kuka siihen pystyy? En minä ainakaan :D Ja ehkä se monesti jopa helpottaa, että antaa itselleen luvan ajatella joskus vauva-asioita, eikä heti ole syyllistämässä itseänsä ajatuksistansa ;) Vaikka oltiin tässä kierrossa muka yritystauolla, niin kyllä mä silti kokoajan salaa toivoin sitä pientä ihmettä. Eli raskautumista ajattelematta en suinkaan tässä tärppikierrossakaan ollut. Enkä myöskään esikoisen kohdalla, jota puolitoistavuotta yritettiin. Itse uskon siihen, että on silkkaa tuuria ja sattumaa osuuko tärppi sellaiseen kiertoon missä vauva-asioita ajattelee vai ei...
 
Lugeista: Eiks ne nostata ruumiinlämpöä?? Ihmettelin kun oli eilen kauhea vilu, sehän on normaalissakin kierrossa ollut, mutta päivälläkin poskia kuumottaa ja lämmöt on 37.5. Tulipahan vaan mieleen...:popcorn:

Miehistä: Mun mies sanoi eilen ku paruin sille omaa pahaa oloa, että voidaanhan me kokeilla seuraavaks sitä hedelmöityshoitoa. Mä olin että NOOO sitähän tässä on koko aika tehty:mad: En sitte tiedä yrittiks se sanoa ICSI vai mitä mutta ärsyttävää kun ei se ole perillä asioista :stick:

Ajattelin nyt kun vointi alkaa pikkuisen kohenemaan että kyllä me yksi hoito tehdään vielä syksyllä ja jos siinäkin alkiot osoittautuu huonoiksi, pitää miettiä muita keinoja.:confused: Alkaa tuo yksi olemassaoleva lapsi tuntua entisestäänkin kultaakin kalliimmalta, kun sitä odottaessa ei koskaan tullut mieleen etteikö toista olisi mahdollista saada:heart: Niin ne vaan asiat muuttuu...

Onnea Xamora!!!!=)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä