+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Terve Zanca! Kiva että olet taas täällä.

Sisa78 Joo mä testasin tänään negan. Voisihan se vielä olla liian aikaista näkyä. Eli kyllä se 1% mussa vielä toivoo raskautta näistä kauheista kivuista huolimatta. 99% uskoo muuta ja latasi kaapin täyteen ovistestejä, kaivo clomit esille ja laskeskelee kalenterista päiviä. Onko sulla ollut luget käytössä kauan? Mulla ei ole niistä nyt mitään oireita. Ellei näitä mielialan vaihteluita lasketa.

).( Kipu säteilee selkään ja reisiin. Mahtavaa. Taidan laittaa kaurapussin selkään, vaikka näillä hiostavilla ilmoilla se ei silleen kauheesti houkuttelekaan.
 
Mut saa laittaa kanssa listalle!
Nyt taitaa olla kp13 / 23 ja yk3 ja kolmonen olisi haaveissa. Kierukka poistettiin toukokuun alussa ja sen jälkeen on kierto ollut 23 päivää, vaikka aina ennen oli 28! Nyt on huoli et josko kierto olis liian lyhyt :(
Ovista en ole vielä toistaseks ainakaan tikuttanut tai muutenkaan tunnistanut, ajattelin odotella ainakin syyskuulle ennen kuin otan tikut käyttöön!
Ei muuta kuin hedelmällistä heinäkuuta kaikille ;)
 
Bla-bla Dpo ois 23....tai sit ei eli ei kyl havaintoo kuitenkaa vaik tuol listassa onki dpo näkyvillä! Tää on tosi rasittavaa! :| Kp on kuitenki 46, ainut mikä on varma tässä kierrossa! :D

Barba ja SiSa Hetken oon jo itekki epäilly tuota ovuloimatonta kiertoa! Tai sit se greippimehun perhana on tosissaa siirtäny sen oviksen ties mihin tai miun tuurilla estäny sen kokonaa! Tuon jos oisin tienny ni en olis koko litkuun puuttunu! Ja tosiaan, negaa näytti testi myös eilen! Mie nyt viel täs hetken kattelen et mitä tapahtuu ja jos ei tapahu mitää ni vissii täytyy alkaa kyselee tk:sta et mitäs nyt? No verikokeetha ne varmaan ottaa, mut tuskin mitää sen ihmeempää vielä! Toisaalta en kyl haluis niitä ku jotenki vaan en halua kuulla sitä: "Tää testi näyttää negatiivistä!" Jonka jo itekki tiiän! :/ Se tuntuu jotenki liian lopulliselta taas! Turhaa mie kuitenkaa kiikutan sinne mitää virtsanäytettä jos ne siitä tekee sit vaan pelkästään sen r-testin! Jos se koti testillä näyttää negaa ni miks se niitte varmaa samoilla tikuilla näyttäis yhtää ihmeempiä tuloksia!? Jos sitä tuonne ens viikkoon vaikka oottais ja tekis sit viel yhen testin, jos ei oo mensut alkanu! On tää kans, ihan sama mikä hetki kierrosta ja miten se menee ni yhtä oottamista on! Ens ootat et mensut loppuu, sit oottaa ovista, sit oottaa plussaa, sit oottaa (jos ei plussa) taas niitä mensuja! :D

Mie yritän taas tänää myöhemmin päivitellä tuota listaa, ehkä jopa saan aikaseks sinne uudet kuvat! :D Mut nyt yövuorolainen painuu unille! Hauskaa päivää kaikille! =)
 
Minnarun!! Huh, ONNEA ja haleja!!! :heart:

Sunflower, toivottavasti sullaki yritys pian iloks muuttuis, niinkuin meillä kaikilla.. :hug:

Jensar, pitkää pinnaa sinne!!! :heart:

ON: mun ovisoireet senkun vähenee kierto kierrolta.. Tai oikeastaan vois sanoo et viime kierrossa ei ollu mitään ovisoireita enää. Ei kipuja ei limoja ei lämpöjä. Ja ennen oon sentää tunnistanu tikuttamattaki päivälleen sen noista merkeistä. Limatki on ollu järkyt mut nyt on kuivaa ku saharassa. Ei liene hyvä.. Pelottaa jo valmiiksi mitä lie kaikkea siellä lääkärissä voi selvitä.. Vaikka olis vaan joku hormonaalinen juttu niin saanko edes ottaa mitään hormooneja koska mulla on ollu veritulppa. Ja vaikka ovis oliski kadoksissa ni ei se voi olla ainoa syy, koska ennen ovuloin selkeesti eikä sillonkaa tullu tärppiä. Entäs kun mulla on kaksosanen kohtu, mitä jos ne sanoo et siinä syy, senk jatkatte yrittämistä. Tai mitä jos löytyy jotain mikä aiheuttaa nää mun vuotohäiriöt, jotka on jo kohta puol vuotta kestäneet, ei ihan. Tai tai tai... Mitä jos... jne.. Hullun hommaa tällanen, ei pitäisi miettiä liikaa mut mites oot miettimättä. :headwall:
 
Anskulle vielä, mä esikkoa yrittäessä (meni 13kk tärppiin) kokeilin greippimehua ja mulla se vähensi limoja ja pidensi kiertoa, et ties oisko ovis ollu sillon kadoksissa siitä syystä. Nyt en oo koittanu ollenkaan sitä, mutta täytyy sanoa et se valion mehu on super hyvää! Ja tosta verikokeen negavastauksesta, kun mä kävin valittamassa näitä vuotohäiriöitä yk9 tienoilla, otettiin joitakin erinäisiä verikokeita, ja myös HCG mutta en tienny et seki otettii. Menkat oli ollu jo enkä epäilly lainkaan raskautta ja silti se lääkäri soittoaikana toitotti: "ET OO RASKAANA" Joo tiedetään kyllä ei sitä tarvi alkaa perään soittelemaan.. :headwall: Mutta toivottavasti sä olet. Pitkällä on kierto ja niin päin pois mutta ihmeitähän kuulee! :)
 
Heippa! :wave:

Bla-bla: Mulla on nyt viides Luge-kierto. Ekassa ja tässä ei ollut oireita, mutta kaikkissa muissa oli. Kumma juttu :confused: Luulisi, että olis kaikissa tai ei ollenkaan... Ehkä me naiset ollaan vaan tässäkin asiassa niin ailahtelevaisia :LOL:

).( Mä testi-addiktina tein tietysti aamulla testin, vaikka oireita ei olekaan ja dpo:kin on vasta 10 :ashamed: Ainoa mitä vois oireeksi ajatella on hivenen täyden tuntuiset rinnat. Mutta ne ollu paljon täydemmän oloset ja aratkin muissa Luge-kierroissa... Usko ainakaan mihinkään pysyvään plussaan on aika kortilla, kun tässä yk 8 aikana on ollu kaksi keskenmenoa (yk 2 ja yk 4). Molemmat meni kyllä "onneksi" jo viikolla 6 kesken...

Näättekö tässä mitään? Onko väriä vai pelkkä viivanpaikka? Kuva on otettu testiajan lopuksi eli 5 min tekemisestä. Testi on Apteekin oma ja mä oon näkevinäni jotain haamujen esiäitiä siinä :xmas:

 
Onnea vielä Minnarunille, kyllähän tuo on selvääkin selvempi plussa!!

Ansku83: Mullakin ollut tuollaisia kiertoja, joskus on vaan ovis jäänyt tulematta ja joskus se on tullut monta viikkoa myöhässä, ikään kuin yksi kierto jäänyt välistä...:rolleyes:

Barbamama35: Mulla on testipäivä vasta 16.7 mutta itseni tuntien testaan varmaan jo viikkoa ennen;) haluisin tietää milloin Pregnyl ei enää näy virtsassa, joten taidan tehdä koetestin sitä ajatellen jo ens viikonloppuna. Jos näyttää negaa niin ehkä sitte seuraavan viikon alussa vois jo varovaisesti kokeilla jos mitään syytä on :p

Bla-Blalle vielä viimeiset tsempit loppukiertoon, jospa täti ei tuliskaan!!

SiSa78: Mun mielestä selkeä haamu, toivottavasti viiva vahvistuu!! Tuu kertomaan sitte vahvistuuko!:popcorn:

Minymom: Toivottavasti sun tilanne selviää ja tutkivat kunnolla missä mättää!!

ON: Vatsa vieläkin ihan älyttömän kipeä. Menin töihin kuitenkin. En tiedä johtuisko Lugeista mutta mulla on vatsa ihan ilmaa täynnä, aiheuttaa sekin ylimääräistä kipua tonne munasarjoihin. Ja sitte ku on juonu kauheesti, on rakko koko aika täynnä ja varsinkin yöllä niin että sattuu ihan ku se painaa munasarjoja. Vali vali;) Mulla välillä ihana tunne että jotain tapahtuu muka, menkkamaisia kipuja olevinaan ja välillä ihan mieli maassa kun muka turhaa kaikki ollu...huoh, monta päivää vielä odotettavana ja pelkään sitä testipäivää jo etukäteen. No huomenna saadaan tietää miten kävi lopuille kolmelle alkiolle.:p
 
SiSa: ONNEA :heart: Ei tuo mikään esiäiti ole vaan selvä haalea viiva! Eiköhän se siitä vahvistu, kun jo näin aikaisessa vaiheessa sait noinkin selvän viivan =) Oliko sulla siis noi tärppikierrot oireettomia ja muissa selvät luge-oireet? Jatka ihmeessä nyt niitä lugeja, kun kerran plussa tuli. Jospa siitäkin on apua, että pikkuinen pitäisi tiukasti kiinni loppuun asti! b=)d

Bla-bla: Miten kävi? Tuliko täti?

MinyMom: Kuulostaa kovin tutuilta nuo: "mut mitä sit jos..." pohdinnat. Olen taas pohdiskellut kaikenlaisia vaihtoehtoja mistä voi olla kysymys, kun viime kierto oli niin outo. Kun soitin lekurille ja sain uudet ohjeet, sain taas uutta pohdittavaa. Nyt mietityttää kovasti mitä siellä ultrassa mahtaa tällä kertaa näkyä, kun clomien määrä tuplattiin. Mies sanoi vaan rennosti, että eikö voitais vaan mennä sinne ja katsoa mikä on tilanne ja miettiä sitten. Enhän mä siihen pysty! Nää asiat on koko ajan mielessä ja jotenkin haluan varautua eri vaihtoehtoihin jo etukäteen. Kauhukuvina on mielessä mm. yrityskielto tälle kierrolle, jos munasoluja kehittyy liikaa tai toisaalta hoitojen vaihto, koska tästä ei ole mitään apua. Toivo elää kuitenkin, että nyt olisi kehittynyt kaksi hyvää munasolua ja sen riskin voimme ottaa, että tulee kaksoset. Olisi ainakin tuplamahdollisuudet, että edes toinen hedelmöittyy ja nappaa kiinni... Sekava olotila tosiaankin eli ymmärrän oikein hyvin mietteesi. Tsemppiä!
 
Kiitos kaikille tiirailijoille :wave: Voi kun tämä haamulainen olisi nyt vihdoin sellainen oikea ja PYSYVÄ plussa :rolleyes:

Barbamama35: Eka km oli täysin luomukierto ja toka sitten Luge-kierto. Molemmissa oli kyllä rinnat arat, mutta ei muita oireita. Mutta tosiaan, kaikkein voimakkaimmat oireet on ollu nega Luge-kierroissa. Omituista :confused: Toivottavasti tupla Clomit on tuottanut sulla yhen tai kaksi oikeen mehevää follia :p Ymmärrän hyvin, että ajatuksia pyörii päässä tuhatta ja sataa ennen sitä ultraa... Mutta jospa tuo odottavan piina palkittaisiin hyvillä folleilla ;)
 
Minnarun, onnea!

Sisa78
, kyllä tuo minunkin silmääni on ihan selvä plussaviiva, eikä mikään haamu. Tytöstäni tein vastaavanlaisia "haamuja" useamman ennen odotettua kuukautisten alkamispäivää ja vähän jälkeenkin, ennen kuin apteekin omalla tuli vähän vahvampi, mutta ei sekään mikään vahva viiva ollut. Uskallankin onnitella sinuakin! :D
 
Barbamama35 Ei alkanut kuukautiset vielä. Illalla kivut olivat vielä kauheat, mutta nyt ei enää tunnu mitään. Ja sellainen "aukinainen" olo alapäästä puuttuu. Yleensä on sellainen tietty tunne, kun kk on alkamassa. Voi jospa ne ei alkaisikaan vielä aikoihin, siis kuukausiin!

Mä ajattelin tossa noista clomeista, että kun nyt heinäkuussa ei ole ultraa niiden jälkeen, niin mitäs jos siellä on useampi munarakkula. Mutta sitten taas ajattelin, että näillä "tsäänsseillä" ihan sama, vaikka olisi 10, tuskin ne hedelmöittyisi ja kiinnittyisi. Eli siis vaikka menisin ultraan varmuuden vuoksi ja siellä olisi esim. kolme rakkulaa ja saisi yhdyntäkiellon, niin tuskin sitä noudattaisin.

SiSa78 Aivan mahtavaa :LOL: Elämä voi yllättää! Kyllä toi mun silmiin on selvä plussa. Onko sua ohjeistettu noiden lugejen kanssa, että jatkat varhaisultraan, jos on plussa. Mulle sanottiin niin, ja annostus oli ensin 600mg ja nyt 300mg.

Jensar Kiitti tsempityksistä. Ymmärrän hyvin ton, että testaa "ennen aikoja". Niin mäkin olen tehnyt. Mulla ois testipäivä vasta 10.7., mutta onhan mun saatava vähän vihiä, että onko miinus vai plussa.

).( Joo mä lupasin, etten enää ikinä tee herkkiä testejä, mutta mun jalat vei mut apteekkiin eilen ja kädet otti hyllyltä predictorin herkän testin. Ei ollut fiksu veto. Tein aamulla testin ja sain selvän viivanpaikan. Siinä siis ei ole väriä. Alan muuuten olla jo aika hyvä purkamaan ja kokoamaan noita kasettitestejä. Kun ensin purkaa ja sitten ei tiedä että, missä kohtaa se viiva edes pitäisi näkyä, niin sitten kokoaa sen uudestaan. Voitte lähettää valkotakkiset hakemaan mut. ;)
 
Bla-bla: Ei uskalla valkotakkisia soittaa paikalle, kun joutuis täällä moni muukin (minä itse mukaan lukien) samaan kyytiin :LOL: Toi himotestaaminen aivan liian aikasin ja testien purkaminen kuulostaa ihan liian tutulta :ashamed: Mutta plussa sulla on ihan hyvin vielä mahdollinen ;) Plussatuulia ja punaväriä seuraavaan testaukseen! =)

Mulla on oikeesti annostus Lugeissa 400mg/päivä, mutta vähensin itse tässä kierrossa annostuksen 300mg/päivä. Ihan vaan siitä syystä, että saisin reseptin riittämään yhden kierron pidempään (kesän yli) ja ajattelin mennä vasta sitten elokuussa gynelle katsomaan tilannetta ja mahdollisesti uusimaan reseptiä. Minkätakia sulla muuten laskettiin tota annostusta? Sovitaanko, että tämä 300mg/päivä annostus on hyväonninen ;)
 
SiSa: Näin maalaisjärjellä voisikohan nuo oireet / oireettomuus johtua siitä, että plussakierroissa keltarauhashormoni on tullut tarpeeseen ja muissa kierroissa taas aiheuttanut tarpeettomana niitä sivuoireita? Kummallista tosiaan. Koska teet uuden testin?

Bla-bla: Peukutuksia, että sinäkin plussaisit! b=)d Jospa se oli kohdun kasvukipuilua? Mä ajattelin ihan samoin viime kierrossa, kun ei ollut ultraa ollenkaan. Nyt taas hiukan hirvittää tuo annostuksen tuplaus. Ei mekään varmaan kolmesta jätettäis yritystä, mutta eri asia on, jos siellä on vaikka 8 tms... :LOL: Noiden testien kanssa olen tullut minäkin seinähulluksi :LOL: En olisi uskonut silloin yrityksen alkuaikoina, että vielä jossain vaiheessa availen testejä ja tiirailen niitä eri kulmista ja eri valossa... Voi elämän kevät! :xmas:
 
Bla-Bla: :LOL: Mä oon tehny niin että oon säästänyt jonku samanmerkkisen ovis- tai raskaustestiliuskan ja verrannu siihen jos siinä vertailukappaleessa on jotain viivantynkää...Enpä oo tullu ajatelleeksi tuota takaisinkokoamista, kiitos vinkistä;) Mulla oli parhaimmillaan parin kierron ovistestit ja raskaustestit (myös blancot ja viivanpaikat) tallessa tulevaa varten, voi jeesus:rolleyes:
 
Sisa78: toi on niin viiva... ONNEA ja paljon tarrasukkia....

Mie tänään kävin hoitajalla ihmettelemässä virtsatietulehdus oireita vaihteeks stiksi puhdas mut viljelyn laittoi miun pyynnöstä sillä useasti on käyny niin ettei stiksi näytä mitään, en ottanu vielä kuuria haluan viljelyn vastauksen oireet pysyy kurissa levolla ja karpalomehulla
 
Barbamama35: Kuulostaa loogiselta tuo analyysi maalaisjärjellä. Voisi hyvinkin olla noin :) Mulle on annettu ohjeeksi käyttää Lugeja positiiviseen tai negatiiviseen raskaustestiin saakka. Eli kierron loppuu, koska eihän sitä oikeesti kuuluisi testata kun aikaisintaan tädin ollessa myöhässä. Mä kysyin vielä erikseen lääkäriltä, että lopetetaanko Luget tosiaankin kierron loputtua myös positiivisen raskautestin ollessa kyseessä. Lääkäri vastasi, että kyllä, koska ei ole mitään näyttöä siitä, että Lugeista olisi enää sen jälkeen mitään hyötyä. Kummastuttaa vain siksi, että kun niin monille muille on annettu ohjeeksi käyttää Lugeja varhaisultraan saakka. Miksihän nuo lääkäreiden ohjeet poikkeaa noin paljon toisistaan ja voikohan olla jotain haittaa, jos käyttää Lugeja vastoin lääkärin ohjeita varhaisultraan saakka :confused:
 
rontti1 ja Minnarun: Kiitos teillekin tiirailusta =) Kai siinä sitten ihan oikea haamuviiva on :D Hitsi :cool:

).( Meinasin YRITTÄÄ olla testaamatta vielä huomenna :D Fiksumpaa olis testata kahden päivän välein... Ja mun hysteerisyydellä r-testejä kuluu paljon! Mä en nimittäin luota tähän hommaan vielä aikoihin pätkän vertaa, kun on noita huonoja kokemuksia : / Sitten mä uskallan hieman hengittää, jos digi näyttää "Raskaana 2-3" tädin ollessa myöhässä. Ja varhaisultran jälkeen voisi jopa sitten huokaista. Mulla on nimittäin kauhu sitä digin "Raskaana 1-2" tekstiä kohtaan, koska molemmissa km-raskauksissa digi näytti aina vaan tuota lukemaa, vaikka viikkoja oli melkein kuusi kasassa... Eli en tee digiä ennen kuin olen ihan varma, että se näyttää viikkoja enemmän kuin 1-2. Hitsi kun ei meinaa uskaltaa olla yhtään iloinen, kun pelkään niin kovasti, että tämäkin otetaan meiltä pois... Mutta kyllä mä vähän "salaa itseltäni" olen iloinen ja toivon NIIN, että tämä kestää :heart:
 
SiSa: En usko, että siitä mitään haittaa on. Olen lukenut jostain, että niitä pitäisi käyttää np-ultraan asti. Mä jatkaisin ainakin, jos vielä lugeja riittää reseptissä. Soita sinne lääkärille ja selitä, että sulla on jo ollut muutama keskenmeno ja haluat mennä nyt varman päälle. Eiköhän hänkin sitten jatkoa suosittele. Annos kannattaa vielä varmistaa kuitenkin.
 
SiSa Ooooh....ihanaa!! Selkeesti on punaväriä havaittavissa!!! :D :heart: Vauvaliimaa ja tarrasukkia mahoton määrä että saat nyytin syliin asti!! :heart:

MinyMom Aivan, ei se mehu huonon makusta ollu, mut jos se tällästä tekee ni saa kyllä olla koko mehu! :D Kyl tää on yhtä tavan venttaamista... =)

Jensar Joo, alan tässä tosissaan epäillä et nyt on käynyt just niin et ne vaan jää välistä syystä tai toisesta! Voihan se tietty olla et jotain tekemistä tuolla vaihtelevalla työrytmilläki on, mut tiiä häntä! :)
 
Ansku83: entä jos r-testi vaan ei näytä raskaushormoonei??tarkoitan et joillaki on negaa toisen merkkiset näyttäny ja yks merkki näyttää plussaa???? käy verest ottaa ni tiedät varmasti :wave:
ja oikeen paljo onnea ja tarrasukkia plussanneille :heart::heart: en taasen muista ketkä oli :)
Tiituliini kp 19/28-30
(pitää töihi palata...tuli siks vähä lyhyt)
 
Tiituliini Toisaalta en oikein jaksa uskoa siihen, mut eihän sitä koskaan tiedä kuitenkaan! =) Tosin on miulla yks kaveri jolle ei kotitestit näyttäny mitään ainakaan 2 ekassa raskaudessa! Veritestillä oli todettu raskaus (nro. 2) alkaneeksi ja viikkoja mitä lie 8 ehkä...aateltiin et testaa huvikseen näyttääkö mitään, apteekin testi oli ja puhdas nega vaikka varmasti oli raskaana! Olin sitten kyseisen poitsun synnytyksessä mukana ja sain vielä toisen kunnian ryhtyä sylikummiksi hänelle! Poitsu täyttää nyt elokuussa 6 vuotta! :heart: Ihana napero! =)

Jos jatkais sit tuota päivittämistä... :D
 


maanantai 4.7.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
Kauniina Päivänä Tuut....kp68/27-30................................
Paulette.....................kp53/26-30.........24v......3. lapsi.....yk3
Ansku83......................kp46/30-32.........27v.......1. lapsi......yk6
Seikkailija_Dora.............kp41/30............??v...........2. lapsi.....yk1
Tuuska.......................kp39/28...........25v.....3. lapsi......yk6
unna84......................kp37/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Viola30....................kp36/27..........31v......2. lapsi....yk13/km yk11
iloksi..........................kp36/31-33.......28v............1. lapsi.....yv5
Tyllerömamma............kp30/??..............??v........2. lapsi.....yk3
Hope-72....................kp29/??.............??v.............4. lapsi......yk1
xamora.......................kp27/28-30.........24v.......2. lapsi.......yk7
Bla-bla........................kp26/34.............34v...2. lapsi......yk14
SiSa78........................kp26/28.........32v...........2. lapsi......yk8km2
Amalia Armas..............kp21/21-22..........30v........2. lapsi.......yk16
macy gray...................kp21/32-35........31v......2. lapsi.....yk19
Jensar.........................kp20/35.........32v.....2. lapsi.....yk14/17ku1
Tiituliini........................kp19/28-30.........35v.........1. lapsi......yv2+
mmmia........................kp19/28-31.........19v.........1. lapsi.......yk3
InkeriIisakki...............kp17/32-37......23v..........3. lapsi........yk5
*Fiona*.....................kp16/??.............??v.............?. lapsi.........yk12
Midia...........................kp13/30-32........34v..........2. lapsi.......yk3
pikkumy......................kp13/28.............25v..........1. lapsi....yk10
Maisa77......................kp13/23...............??v.............3. lapsi.....yk3
rontti1.......................kp11/30-31.............27v............2. lapsi.....yk2
Zanca........................kp11/26-31........27v......1. lapsi.....yk11
Metku........................kp9/22-27........................3. lapsi.....yk3
vomppis..................kp8/28...........??v.............2. lapsi.....yk4
iltatähti-80.................kp6/25-28.........31v......4. lapsi.....yk7
Barbamama35............kp6/23-32........35v.........3./4. lapsi...yk11
kissendaal...................kp4/28-35.............25v.......2. lapsi....yk4
Pumpuli-81..................kp?/??...........??v.............?. lapsi......yk?
Tuulia81.....................kp?/??............30v............2. lapsi.....yk1



TAUOLLA

Sunflower11...............kp?/31-33........................3. lapsi....yk7
MinyMom...................kp?/27-28..........26v...........2. lapsi....yk13


TAUSTALLA
Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, Laurelle, Sinderella, nepari80, öttiskä, pänä



PIINAILIJAT

SiSa78.......................dpo10


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu: Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74............23.6...kp34/27-32.....??v...2. lapsi...yk6
Emmuska10.......25.6...kp38/38-42....28v...2. lapsi...yk3
PIKKUVIIKINKI....29.6....kp?/28-30...30v....4. lapsi...yk2

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun.............2.7....kp31/29-31...30v...3. lapsi...yk11


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83


Merkkien selitykset ja kesäkuun pinkan linkki löytyvät etusivulta! :)


Plussarikasta heinäkuuta!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä