+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

LepikonHeta
Pitäiskö minunkin ilmoittautua myös tänne :D

Elikäs 31wee olen, aiemmat lapset 99 ja 01 tytöt. Kolmas lapsi siis toiveissa, yk1 ja kierrosta menossa 19/30-32.

Ovistikkuilin, greippimehuilin, punaviinailin ja pupuilin "oppien mukaisesti". Ainakin yritystä oli riittävästi, ovis-tikkuun ei plussaksi tulkittavaa viivaa tullut. Kierukkahan minulla oli 7 vuotta joten ei ihme jos ei alussa olekaan normitoiminta.

Tosin mikäänhän ei estä näitä raskausoireita tunnustelemasta :p Mahassa muljuaa, tisut aristaa ja välillä alavatsa nippailee. Lonkka tullut kipeeksi jne. Täytyy ihan toppuutella omaa mielikuvitustaan :D

Onnea vaan kaikille plussaaville ja tsemppiä jokaiselle yritykseen :flower:
 
Ansku, viitteisitkö mulle heittää iäksi 27 ja yk 14 (mutta tauko-osiossa voisin pysyä kun ei tästä ovisteilusta ota selvää..)

Kiitos tsempityksistä! Eilen jo ajattelin että JEE! LIMAA! :D Mut ei. Ihan onnetonta meininkiä. Ihan outoa, kun ennen oli viis päivää todella selkeetä ja sitte lopuks vielä huipennukset :x Sori..

No ei täs auta ku ootella sinne lääkärille. Mä oon tikutellu nyt niin voinpa sit sanoo siellä mitä tikut näytti.

Lepikon Hetalle tervetuloa! :flower:

Niin ja Sisalle hurjasti onnea!!! Toivottavasti haamulainen on vahvistunut!

Barbamama, mä oon kans kyl ihan toivoton spekuloija.. Mieskinn ottaa aina niin rennosti (ihan hyvä että ees toinen meistä) mut vaikka mä kuinka yrittäisin otta miettimättä niin väkisinki miettii kaikkia vaihtoehtoja. Sitäpaitsi google on naisen pahin vihollinen kun raskautta yrittää... :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Heips! Täältä sivusta seuranneena voisin nyt itsekkin liittyä kirjoittelijoihin :) Mies ei pidä hyvänä ideana, koska stressaan kuulemma muutenkin jo liikaa ;) Hitto, mä en stressaa, pohdin vaan asioita ja miettimättäkään ei osaa olla! Ikää mulla on 30 ja ekaa lasta yritetään, yk5, kierto tällä hetkellä 6/28-30. Tilasin just ovistikkuja netistä vaikka vannottelin itelleni, että en moiseen ryhdy. Oviskipuja en enään tunne (pillereiden aikaan kyllä) ja muiden ovisoireiden tutkiskelu saa pään ihan pyörälle :confused: Pupuiltu on kyllä joka kierrossa tiuhaan, jotta on ihme kun ei vaan tärppää :( Osa kavereista vaan hokee, että ei saisi asiaa ajatella!? Kuka sellaiseen pystyy, kun toivoo enemmän ku mitään että saisi raskautua ja alkaa odottamaan nyytin syntymistä! Toivon kaikille odottamista odottaville plussatuulia :)
 
Onnea Minnarun ja Sisa!!!! Ihanaa :flower: :heart: Toivottavasti nyt saatiin pää auki ja plussia alkaa tämän kuun aikana tipahtelemaan reilusti =)

Mä olen kanssa himotestari ja testejä kuluu :whistle: Ny odotan innolla, ett huomenna alotan testaamaan ovista :) Jos edes siihen testiin sais plussan! Viime kierrossa keksin tehdä ovistestin aamuin-illoin... Onkohan mitää järkeä taas - testejä vaan kuluu hukkaan :/ Ei mulla oo se ovis nii nopeesti ohi menny, ett tarvis testata montaa kertaa päivässä... Miten muuten on - voiko olla, että ovista ei tuu, vaikka saisi sen plussan testiin joka kuukausi. Eikö se oo kuitenkin melko varmaa, että ovis on, jos on plussakin? Ei kai sellanen tilanne voi ainakaan kuukaudesta toiseen jatkua? Luin vaan jostain, että imetys vois joillakin estää oviksen... niin pähkäilin sitten tällästäkin... ja tietty googlettelin :)
 
Kiitos kaikille onnittelijoille :wave: Vielä en kuitenkaan itseäni yhden haamulaisen perusteella raskautuneena uskalla pitää... Mutta toivossa on hyvä elää =)

LepikonHeta: Tervetuloa joukkoon ihanaan :wave:

Maira: Huomenna dippaan taas aamupissasta :D Jännittää kyllä, että onko viiva vahvistunut :eek: Kyllä sen kahdessa päivässä mun mielestä pitäisi olla vahvistunut, jos on vahvistuakseen. Toivottavasti tää ei ole TAAS niitä sarjassamme "vääriä plussia"... Sit mä en kyllä ala enää mitään :kieh: Mutta toivotaan nyt oikeen kovasti, että tää olis nyt vihdoin sellainen oikea plussa :rolleyes: Mitä sulle kuuluu? Paljonko on viikkoja kertynyt? Mikä sun LA on?
 
^ Eiköhän se vahvistu, sen verran hyvältä vaikuttaa.. :heart:
Täytyy huomenna olla siis taas päivystämässä.. :D

Mä täällä odottelen perjantaita ja np-ultraa, tänään poksui 12+0.. :) La on 17.1.12 ja olo on normaali, onneks.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: SiSa78
Maira: Hyvältä kuulostaa :heart: Varmasti helpottavaa, kun nuo "kriittiset" 12 viikkoa on täynnä =) Mulla olis LA 15.3, JOS tästä mitään tulee...

Hanspili: Tervetuloa :wave: Täällä saa ihanaa vertaistukea, joka monesti on tosi tarpeen :heart: Eikä tätä vauvakuumetta mitenkään voi sulkea mielestä kokonaan pois... Tai mulle ainakin ois ollu sula mahdottumuus! Mutta mä olen lohduttautunut sillä, että mun kaverille sanottiin lapsettomuusklinikalla heti alkuunsa, että itseään on sitten ihan turha syyllistää ajatuksistansa, koska lapsen alulle saaminen on ihan puhdasta biologiaa. Eli mitkään stressit asian tiimoilta eivät kuulemma vaikuta raskautumiseen. Taitaa olla ihan vaan urbaani legenda ja sattumien summa tämä "älä ajattele asiaa, niin tulet raskaaksi" -fraasi ;) Ei kai kukaan sentään voi omilla ajatuksillaan ehkäistä raskautumista... Ja toisaalta kun ajattelee, niin miten ihmeessä kehitysmaissa nälänhädän keskellä naiset saavat liudan lapsia, jos kerran stressi ehkäisee? Taitaa meidän stressit täällä olla pientä siihen verrattuna. Joten ei muuta kun plussatuulia kovasti!!!

Vomppis: Oviksenmetsästysonnea sinne! :) Se on mukava harrastus :D Kerran päivässä testaamisen pitäisi kyllä riittää, jos muistaa testata aina samaan aikaan vuorokaudesta. Mä olen kyllä testannut kahdesti päivässä, mutta vasta siinä vaiheessa kun ovistesti näyttää ihan hitusen vaille plussaa. Siis kun näkee, että se plussa on ihan nurkan takana. Tein tässä kierrossakin niin, että kp 15 aamulla klo 10 ovistesti näytti mun silmään hyvin hyvin lähelle plussalta (tarkistin digillä, ei ollut plussa). Sitten tein kahdelta iltapäivällä uuden testin ja se oli jo ihan täysin plussa (varmistin vielä digillä). Eli mulla muuttui ovistesti neljässä tunnissa negasta plussaksi :)

Ovuloimattomattomat kierrot ovat kai aika harvinaisia terveillä hedelmällisessä iässä olevilla naisilla, mutta eivät mahdottomia. Pääsääntöisesti siis ovulaatio tapahtuu joka kuukausi, mutta imetys kyllä käsittääkseni sotkee asiaa... Ilmeisesti siis voi hyvinkin estää ovuloimasta. Sitä mä en sitten tiedä, että jos tulee plussa ovistikkuun, niin onko sellaisesta kierrossa suurempi todennäköisyys ovulaation tapahtumiseen kuin sellaisessa kierrossa, jossa plussaa ei tikkuun saa :confused: Maalaisjärjellä kuulostais loogiselta :D
 
Mulle vois päivittää kp7/?? ja yk2.
Menkat loppu eilen ja nyt on ollu vasemmalta puolelta alavatsa kipiä.. Varsinki ylösnoustessa vihlasee ja painaessaki kipua on : / Aiemmin ei oo tällasta ollu. Oisko ajatusta mikä vois olla??
Ai niin ja ONNEA plussanneille :flower:
 
Juu plussasin, olen aika ihmeissäni et kävi näin helposti vaikka olikin 2 keskenmenoa tossa keväällä, kun aina ennen siinä on mennyt se 6yk vähintään ja aina se 1-3 keskenmenoa. nyt vaan rukoilen että tää pysyy matkassa loppuun asti :).
 
Kiitos uudesta hienosta pinosta! :flower: Tiedot näyttäisi olevan oikein, mutta voisin ehkä liittyä myös piinailijoihin. Sinne voisi laittaa vaikka dpo8-9, sillä se on luultavasti aika osuva luku. Taisi se ovis siis olla viikko sitten viikonlopun tietämillä. Sellainen suunnilleen parin kolmen päivän mittainen kuiva kausi nimittäin kävi ja nyt taas on melkein koko ajan kosteaa. Lämpö on myös koholla, siinä 36.9 tienoilla. Juilintoja on niin muniksissa kuin kohdunkin seudulla, mutta enpä tässä uskalla kovin korkealle toiveineni leijailla. Lauantaina on testipäivä, sillä illalla on railakkaat juhlat. Täytyy tietää millaiset juomaeväät käyn kaupasta. :D

Mahtavasti on uusia kuumeilijoita tullut porukkaan. :) Tervetuloa ja plussatuulta!

Halit negatestaajille ja uuskiertolaisille! Plussatuulta piinailijoille!

On jälleen tämmöisiä suupiirteisiä minun kommenttini, kun en ole malttanut palstailla. Olen kuluttanut nyt koneella ihan liian paljon aikaa, joten en malta jäädä tarkemmin kommentoimaan. Tulin vain ilmoittautumaan ja pikaisesti vaihtamaan kuulumiset. Seuraavalla kerralla koitan muistaa käydä tässä pinossa ekana, niin ehdin paremmin perehtyä.
 
Oho...täällähän on taas plussia! onnittelut Sisa

Uusille tervetuloa!

Itse en ole noihin testeihin VIELÄ hurahtanut. Ovistestejä en ole käyttänyt ja raskaustestejä olen tehnyt vain kaksi kertaa ja molemmatkin menkkojen ollessa myöhässä ja kun olen muutenkin ollut varma raskaudesta. No toisella kerralla se varmuus ei pitänyt paikkaansa, kun lapsia on vain yksi :D Oon kyllä niin pakkomielteinen luonne, että jos alkaisin testejä tekemään niin loppua siitä ei tulisi....

ON. kp 21/21-22 täällä vietellään. Oon koko päivän oottanu menkkoja, mutta vielä ei ole mitään merkkejä moisesta. Huomenna siis varmaan alkaa. Mitään oireita ei ole suuntaan tai toiseen. Olen jopa ihmeellisen oireeton, yleensä ennen menkkoja vatsaa nippailee, rinnat on kipeät ja johonkin päin ilmestyy menkkafinni. Nyt ei ole edes tuota finniä, joka on aina vakio.
Pieni toivon kipinä siis vielä elää, mutta eiköhän sekin huomiseen mennessä sammu (pessimisti ei pety).
 
MG: sinulle myös niin mielettömästi toivoisin sitä raskautta :), kuulostaa hyviltä noi oireet ainakin ;), noin minullakin se raskausepäily heräs kun kohtua nippaili ja varsinkin kohdunsuuta... oikeastaan tiesin jo ennen testiä et olen raskaana, sillä oli vaan sellanen fiilis :).
AMALIA: mulle tuli kans finnejä ja olin aika peloissani et ne on ne menkkakukinnot, mutta ei se sitä sit ollukkaan, raskaus se kukitti kasvoni :D. super plussapuhurit tänne ja lisää sakkia maaliskuisiin odottajiin :heart:
 
Ai piinailijoiden lista on käytössä? Voisiko minutkin lisätä piinailijoihin: nyt dpo 6 (jos lasketaan niin, että ovisplussa on dpo -1), kp 30. Listalle voi myös laittaa, että ikää on 25v. Kiertojen pituudet olleet 29 - 48. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Himotestaaja vol.II
Aamulla testasin (taas. mikä idiootti mä olenkaan!) Davidin 25 herkällä testillä. Ja olin ensin näkevinäni jotakain hailua viivaa, mutta sitten en taas mitään. Mutta testi kun kuivahti, niin siinä näkyy viiva. Ja ainakin mä nään siinä vähän vaaleanpunaista (joo, mulla on sellaset lasit, joiden läpi katselen...) Nyt se näyttää enää harmaalta ja luin, että niihin voi tulla viiva kuivuttuaan, mutta silti!. Ihmiset hyvät, niin kauan kuin on toivoa, on elämää. Edelleenkään ei siis oireita. Ei mitään. Kuukautiskivut loppui, eikä edes rintoja arista. Mä NIIIIIIN toivon, ette uskokaan :ashamed:

Katsoin just, et mullahan ois viikkojakin vasta 3+5. Ei kai se edes VÄLTTÄMÄTTÄ vielä olisi plussa? Milloin yleensä plussataan, siis millä päivillä? Voi mä en kestä... itseäni siis.
 
Viimeksi muokattu:
bla-bla: mulla kävi samoin, kun oikein kieroon katoin dpo oisko ollu vasta joku5 ,ni viivan siinä näin, suurennuslasilla tosin ja sellasen kieroon katsotun viivan :LOL: ja sit taas testasin seuraavana päivänä ja hiukan jo näky,siis tosi hiukan ja sen jälkeen alko näkyy jo selkee haamu... et kuules, hyvin voi olla :). niin täällä toivon sitä.
muoks: mulla ei näkyny ekassa testissä ees vaalenpunasta vaan jotain valkoharmaan sekotusta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä