+++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

Ansku: Mulla on ainakin liittynyt alkuraskauksiin tuollainen vetinen kirkas runsas vuoto. Se on siis hyvä merkki =) Mä veikkaisin, että se on alkanut kiinnittymisen jälkeen. Oireethan alkaa vasta kiinnittymisen jälkeen. Laskepa n. 1 - 1,5 viikkoa taaksepäin siitä vuodon alkamisesta. Olisko silloin voinut olla ovis ja pupuilua sopivaan aikaan? Oletko merkannut tuntemuksiasi jonnekin ylös?

Amalia Armas: Peukkuja! b=)d

SiSa: On se vahvistunut. Älä hätäile! Dpo 14 on aika aikaista vielä =) Testaa seuraavan kerran vasta dpo 16 tai 17 niin pitäisi jo näkyä paremmin viivan vahvistuminen. Sitten saisit jo varmaan sillä CB testilläkin toivottuja tekstejä ;)

Sanmar: Juu luget aloitetaan 3 päivää ovisplussan jälkeen ja jatketaan ainakin sinne testaamiseen saakka. Jos testiin tulee plussa, kannattaa jatkaa rv12 asti, jos on keskenmenojen vaaraa. Se tukee siis keltarauhasen toimintaa koko alkuraskauden ajan. Jos taas tulee nega, luget voi lopettaa ja vuoto tulee yleensä vasta sen jälkeen. Mulle määrättiin luget "varmuuden vuoksi" vaikka ne arvot olivat ok. Selkeästi ainakin pitivät vuodon poissa siihen asti, kunnes lopetin niiden käytön. Jotain vaikutusta niillä siis on.

Mulle voi päivittää dpo 1-2. En ole ihan varma oliko ovis ke vai to. Molempina päivinä kipuili muniksissa ihan kunnolla ja ke aamulla ultrassa tilanne oli siis ihan viittä vaille... Nyt on taas aika normiolo eli ohi taitaa olla tältä kierrolta. Nyt alkaa hirmuiset jännäilyt :popcorn:
 
Barbamama En kyl oo sen ihmeemmi merkannu ylös, mut jussin jälkeisellä viikolla tuli ekan kerra olo et alkaa mensut, vaan eipä alkanukkaa ja sitä on kestäny nyt siitä asti sit ajoittain! Ja tuosta viime lauantaista 1-1,5 viikkoahan osuu sinne juhannuksen alusviikolle-juhannuspäivälle ja sillon on kyl peittoja heiluteltu! :D Eiiii...koht on taas toiveet niin katossa ku voi olla! Tarttee vissii vähä rauhottua! :D Mut siltikin testi edelleen niin puhdas nega ku voi vaan olla! :| Jos ovis ois joskus sillon ollu, ni dpo olis nyt jotai 13-17! Et eiks täs jo pitäis jotai ruveta sit kumminki testissä näkymää... : /
 
Ansku83: Kiva kun oot mua miettiny. :) :hug:

Kaikki oli mallikkaasti ultrassa. :heart: Aivan valloittava vilkas tyyppi sieltä löytyi, saatiin jopa yksi ultrakuva missä vilpertti ikäänkuin näyttää meille peukkua. :D

Olette monet olleet mielessä, toivon niin kovasti että tulisitte pian perässä tuonne odotus-puolelle. :hug:
Tulen ilmoittamaan kun teen sinne uuden pinon "2010-eteenpäin-haaveilleet-plussanneet-odottajat". :D :flower:
 
Lisey Hienoa, että kaikki on hyvin ja kiva, että muistat vielä meitä ;)

Ansku Onpas sulla nyt ihmeellinen kierto. Toivotaan, toivotaan!

AmaliaArmas Peukutukset täältäkin!

Barbamama Kipua molemmilla puolilla :D Hehee. :popcorn:

MinyMom d=)b

Sisa Sun viivahan on jo hyvin tumma! Ei mulla ollut noin tummaa!

mg Toivoa siis vielä on! Uutta testiä kehiin!

Sanmar Mulla oli eka clomikierto, käytin irrotuspiikkiä, kun juhannus sattui sotkemaan muuten ovista ja nyt käytössä luget. Inssi voidaan tehdä ihan luonnolliseenkin kiertoon. Mäkin olisin jo edellisessä kierrossa voinut sitä kokeilla, mutta aikataulut ei sopinut siihen.

Tyllerömamma Tsemppiä uuteen kiertoon!

).( Nyt mulla ei ole enää yhtään testiä jäljellä, tein jo ne kaikki. Noh, olin työvuorossa ja oli kuuma, join ainakin 3l vuoron aikana. Tämän jälkeen onkin järkevää tehdä testi 2h rakossa olleesta pissasta. Tulos haalea plussa. Että voi toistaa tyhmyytensä, niin tein uuden testin 3h päästä, tulos vähän tummempi haalea viiva. Tämän jälkeen nesteitä en nauttinut ja 4h kuluttua viimeinen testi kehiin, joka oli digitesti, tulos raskaana 1-2. Vaikka siis periaatteessa oli jo dpo15, eli se olisi voinut jo olla 2-3... Myönnän, olen hätähousu, hermoheikko jne. Positiivista tossa digitestissä oli, että se teksti raskaana ilmestyi siihen yhtä nopeasti, kuin voi kuvitella pissan ehtineen testialueelle. Viikkoja se sitten arpoikin vähän pidempään. Muina oireina lievää kuvotusta, hyvin lievää rintojen arkuutta. Mitä tästä opimme? Emme mitään. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Kirjoittelin äsken pitkät pätkät, mutta onnistuin hävittämään sen...

Onnea xamora!

Minymom onnea ovisplussasta! Tän päivän ovistikkusaldo on tämä Aijaa.com - 8292363.jpg - tämä siis muutama minuutti testin tekemisestä ja sitten tämä Aijaa.com - 8292364.jpg - noin 20 min testin tekemisestä. Kävin tuossa välissä nukuttamassa tytön... En oo varma onko tuo plussa vai pitäisikö vielä huomenna testata? Illalla ei oikeen voi tehdä testiä - yritin eilen ja mä juon niin paljon vettä hellepäivinä että pissa oli parin tunnin juomattaolonkin jälkeen ihan kirkasta eikä siitä tullu kun haalee viiva ovistestiin, vaikka aamulla oli suht vahva viiva ja tänää aamusta samoin. No pupuillaan ahkerasti tänää illalla nii ei voi kovin pieleen mennä =) Ja voishan sitä huomenna varmistella ;)

Jonkun mies tahtoi tyttöä... En löytänyt viestiä, mutta muistan lukeneeni vai oliko toisessa ketjussa - kuitenkin just luin jostain (ja oon aiemminkin lukenu), että jos harrastaa joka päivä seksiä niin mahdollisuus tyttöön olisi suurempi! Tästä johtuu kait myös sanonta, että vain suuret rakastajat saavat tyttöjä. Poikasiittiöt kehittyvät hitaammin ja niitä ei ehdi kehittyä niin paljon, jos harrastaa seksiä usein - oisko tuo suhde ollu joku 53-47 tyttöjen hyväksi jos seksiä harrastaa päivittäin tai useamman kerran päivässä :) Oisko ollu vauva- tai meidän perhe- lehti? Normistihan poikia syntyy hieman tyttöjä enemmän.

Eikun hellepäivän viettoon - ukkosia odotellessa :)
 
vomppis: Mä oon huomannu ton saman, että Pregcheckin ovistestien viivat tummuu aika paljon testiajan jälkeen... Mutta ne ei ole silti ollu plussia (ainakaan mulla, kun olen digillä tarkistanu). Pregcheckit pitää mun kokemuksen mukaan tulkita aina testiajalla, koska ne voivat myöhemmin antaa harhaanjohtavia tuloksia : / Tai no oikeastaan kaikki testithän pitäisi aina tulkita vain ja ainoastaa testiajalla (ikinähän en tietenkään ole kaivellut r-testejä roskiksesta tiirailtavaksi :whistle: :D) Kandee testata vielä huomenna, koska saatat saada huomenna vielä tummemman viivan ;)
 
vomppis Kun tein sillon ennen juhannusta sen viimesen ovistikun tuolta kaapista lojumasta pois, ni siitä tuli ihan samanlaine ku tuo siun mikä on n. 20 min testin tekemisestä! Tummui tuolleen toisesta reunasta vaan! o_O Vitti tää miu kroppa elää ihan omaa elämää! :D

Tänään päivällä vessassa käydessä tuli pyyhkiessä paperiin hieman rusehtavaa verta! Ja hieman myös sen jälkeen suojaan! Nyt sen jälkee ei sit oo tullukkaa mitää! Melkee kerkesin jo pitää bileet et nyt ne alkaa vihdoin! Ei sit... :|
 
Huomenta :wave:

).( Ei ota epävarmuus täällä loppuakseen : / Eilen illalla/yöllä tuli heiluteltua peittoja ja sen seurauksena tuliki sitten ihan kirkasta verta kunnolla :'( Se loppui kyllä heti ja tänä aamuna tuli enää pari rusehtavaa tippaa pyyhkiessä. Mutta ei silti varmaan hyvä merkki :(

No tästä pelästyneenä tein sitten aamupissasta tietenkin testin. Sen suhteen vaikuttaisi ainakin toistaiseksi hyvälle :) Kuva on otettu testiajalla eli Apteekin oman tekemisestä 5 min. Ja tänään siis dpo 16.




Muoks. Huomasin muuten, että tummuu aika paljon noissa Apteekin omissa tuo testiviiva testiajan jälkeen... Puoli tuntia testin tekemisen jälkeen testiviiva oli jo aika lähelle kontrolliviivan vahvuutta :p
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Sisa, tuo voi olla ihan normaaliakin! Mulla molemmissa raskauksissa on ollut vuotoja. Ekasta seksin jälkeen just tuli verta ja kakkosesta vuodin ihan kunnolla.
Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin tämän odotuksesi kanssa. Ainakin viivat vahvistuneet ja tuo 2-3 :)
 
LepikonHeta
Huomenet ja onnittelut plussanneille :flower: ja tsemppiä plussaaville =)

Yhden kierron ajan testejä tuijottaneena välillä miettii miten niitä lapsia on ennen saatu tehtyä kun ei ollut ovistestejä ;) Täällä kaapissa vielä muutama Davidin testi, muutoin ajattelin testimerkkiä vaihtaa. Paljon on palautetta ollut Davidin testeistä ettei niissä tahdo testiviiva tummentua, vaikka olisi ollut ovulaatio. Joten nyt kanssasisaret, hyvä ja luotettava ovulaatiotesti mainontaan...

ON: kp25 ja saisi jo täti tulla käymään. Todella piinaviikot nämä kierron puolivälin jälkeiset viikot :mad: Onneksi seuraavaan kuukauteen sopii niin paljon tekemistä, että odottelu ja peukaloiden pyörittely saa jäädä.
 
Sunflower11
Sisa, kaiketi ne limakalvot on niin herkillä!
Mulla raskauksissa aina sen neuvolalääkärin tutkimisen + synnytystapa-arvion jälkeen ruvennut vuotamaan verta ja alkuraskauksissa sitten seksin jälkeen.
Kakkosesta oli runsasta vuotoa 3+ joita luulin menkoiksi, mut epäilivät kyseessä olevan A) joko kaksosraskaus tai B) kun istukka oli kohdunsuun edessä.
Tsempit ja tarrasukkia!
 
Sunflower11: Toivottavasti ois vaan tota limakalvojen herkkyyttä... :) Sehän se tässä vaan, että mulla ei tämmöstä esikoisesta ollut, mutta km-raskauksissa kylläkin, niin arvata saattaa mitä päässä pyörii :stick:

LepikonHeta: Pregcheck on musta paras. Näyttää kunnolliset vahvat viivat! =)
 
Onnea SiSa! :heart: Joko nyt lakkaisit pikkuhiljaa testaamasta.. ;) Ja siirtyisit tonne toiselle puolelle?
Kyllä sä nyt niin raskaana olet kun vaan olla voi, nyt ei voi enää muuta tehdä kuin toivoa että pieni jaksaa pysyä kyydissä loppuun saakka.. d:)b
Noi alkuraskauden vuodot ja vuodot seksin jälkeen tuntuu olevan ihan kamalan yleisiä eikä merkitse mitään, joten sinuna en olis huolissani, sen sijaan seksiä kyllä välttäisin nyt jokusen viikon, ihan vaan varmuuden vuoks..

Tsemppiä kaikille muille, toivottavasti te tuutte sankoin joukoin tuonne toiselle puolelle! :heart:
 
Sisa: Mulla tuli ekassa raskaudessa kanssa alkuraskaudessa muutaman kerran verta ja tietysti itkin, että nyt se menee kesken... Mutta niinkuin muutkin sanoneet niin tuntuu olevan hirmu yleistä ja kaikki on kuitenkin hyvin! Niinkuin sullakin :heart:

ON: ovisplussa oli eilinen - tänä aamuna jo himmeämpi viiva. Vähän ihmetyttää, kun ei ole mitään ovisoireita, mutta näin muistaakseni myös esikoisesta. Nyt vaan muutamassa kierrossa ollut limoja ja kipuja niin tää ihmetyttää. Ehkä tää ois sitten tärppikierto! Toivossa on hyvä elää : /
 
Maira: Kiitos rohkaisusta :kiss: Ehkäpä minä YRITÄN uskaltaa hipsiä sinne odotuspuolelle, jos tuo vuoto ei nyt enää ala uudestaan... Huolestuttaa ja pelottaa vaan niin pirusti tommonen :ashamed: Joo ja siitä voi olla ihan varma, että selibaatti alko nyt! :kieh:

Haluan kiittää teitä kaikkia ihania naisia tässä pinossa! :flower: Teidän tukenne on ollut korvaamatonta ja toivon täydestä sydämestäni teille kaikille pikaisia plussia :heart:

MUOKS! vomppis: Onnittelut ovisplussasta! Ja peitonheilutusintoa :D Mä veikkaan, että sulla olis ollu se vahvin viiva eilen iltapäivällä/illalla ;) Mulla meni tässä plussakierrossa just noin, että aamulla oli aivan samanlainen viiva kun sulla (eli ehkä ihan aavistuksen testiviiva kontrollia haaleampi) ja sit iltapäivällä testiviiva olikin jo kontrollia tummempi! =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maira
SiSa: Rohkaisua täältäkin. Ajattele positiivisia puolia. Se toivomasi teksti tuli CB testiin! :D Lisäksi tuossa apteekin omassa on jo tosi vahva viiva vaikka on vasta dpo 16. Oikein hyvältä näyttää =)

Ansku: Mikäs sun tilanne on? Tuliko täti?

Amalia Armas: Vieläkö olet malttanut olla testaamatta?

Bla-bla: Juu molemmilla puolilla kipuili. Ei olekaan ennen ollut noin kipeänä. Pupuillessakin teki kipeää molempiin muniksiin. Toivottavasti se on hyvä merkki.... jännää :popcorn:

Omaa napaa... Luget aloitettu. Toiveet liian korkealla... :stick: Nyt siis vain tylsää odottelua viikon verran ja sitten voipi jo kuvitella ensimmäisiä oireita :LOL:
 
SiSa78: Toi vaan vahvistaa mun aikomuksia siitä jos ikinä enää tuun raskaaksi on selibaatti siihen asti kunnes raskaus varmistuu normaaliksi:) Kyllä sulla kaikki varmaan hyvin siellä, digi antoi luotettavan tuloksen!

ON: Mä tein sitte sen testin aamulla, ei ollut herkkä enkä todellakaan odottanut siihen muuta kun ihan puhdasta negaa, mutta siihen tuli haamujen haamu. Siis sellainen jonka vaan testihirmu osaa katsoa. Mieheltä oli ihan turha kysyäkään, vasta kun olin säätänyt kuvan kontrastia uskaltauduin kysymään mieheltä näkeekö hän mitään, ja näki kyllä. Eli tuo on käytännössä nega, ainakin toistaiseksi mutta hieman ehkä mieli muuttui positiivisemmaksi:)

Oireita ei oo ollut toissapäivänä eikä eilen juurikaan, ainoa mikä on vaivannut on kuumeinen olo ja ihmeellisiä hikipuuskia ja semmoisia kuumia aaltoja. En oo oleillu yhtään ulkona, on ollut hieman semmoinen olo kun olisi tulossa kipeäksi:rolleyes: Lämpöä on heti aamulla sängyssä 37.3-37.4 ja päivällä se nousee 37.5-37.8. Eli hieman on koholla normaaliin nähden, voi johtua tosiaan lugeista. Niin kuin etova olokin. Mietin sitäkin eihän se pregnyl voi enää näkyä kun tuli silloin jo tiistaina semmoinen ehkä hieman tummempi haamu kuin tänään mutta selvästi silmillä havaitava kuitenkin. Tiistainahan oli 7 päivää sen pistämisestä ja nyt sunnuntaina 5 päivää lisää tiistaisesta. Eli ei se voi mun järjen mukaan enää näkyä, ellei se sitten katoa hitaammin loppua kohden...Noh, jäitä pyttyyn vaan ja uutta testiä kehiin ens viikolla, tuo voi olla tosiaan ihan täysin väärä hälytyskin :ashamed:
 
En mä viitti laittaa kun se on niin haamun haamu ettei sitä meinaa erottaa ja kuvassa ja palvelimelle ladattuna viimesetki skarppiudet häviää, kokeilin nimittäin katsoa miten se näkyy :stick: Katsotaan jos se nyt olis muuta kun pregnylia niin pitäis vahvistua ensi viikolla. Sitten pitäis näkyä jo paremmin paljaallakin silmällä ja kuvassa. En elättele kyllä liikaa toiveita, oon muutenkin jo ns.asennoitunu negaan jo alusta asti kun ei meidän solut vissiin olleet niitä parhaimpia tällä kerralla...:|
 

Yhteistyössä