Ihania ultrakuvia täällä :heart:
Emilien,soita ehdottomasti sinne synnärille vaan! Ei ole olemassa turhaa soittoa,usko pois vaan!
Joo mä siis muutin tänne
lohjalle vuosi sitten,tän lapsen isän luokse.
Koko suurperhe oli kumminkin hälle liikaa,ja kun sitten koettiin vielä keskenmeno viime vuoden heinäkuussa,hän löi hanskat tiskiin.
Mutta me ollaan silti hegailtu yhdessä eikä kuvioissa ole kummallakaan ollut muita.
Kun raskauduin taas,hän sanoi ettei halua lasta,eikä olla tälle isä.
Minä päätin kumminkin pitää lapsen,hammasta puren sanoin että aborttia en tee.
Ja onneksi en tehnykkään,onneksi mulla on tähän asiaan vahav mielipide.
Alkujaan olen klaukkalasta kotoisin. Olen kuvioista vaan ollut poissa yli 20 vuotta,joten ne vanhat ihmissuhteet on kyllä niin hajalla nykyään.
Oikeastaan kaksi tuttavaa vanhoilta ajoilta mulla on,ja sitten yksi pariskunta johon olen tutustunut lapsen isän myötä.
Siinä mun pieni suuri tuttavapiiri.
Kukaan niistä ei kumminkaan ole niin läheinen että saliin kanssani pyytäisin.
Mies on luvannut kaitsea näitä pieniä tässä sen aikaa ku olen sairaalassa,mistä olen tosi kiitollinen,varsinkin kun pikkutyttö on hänelle tosi tosi tärkee ja toisinpäin.
Tyttö hakee hänestä isähahmoa,jota hällä ei itsellään ole,joten olen hyvin milissäni jo senkin takia että vaikka meidän kuvio on niin epäselvä ja vaikea,tyttö ei ole jäänyt paitsi hänen rakkauttaan,ja jä hän kyllä rakastaa tyttöä kuin omaansa mistö olen myös kiitollinen.
Ja koska mä nyt olen sen vuoden ollut lähes eristäytyneenä ihmisistä,ei mua todellakaan saa mihinkää puistoon tuttavuuksia tekemään.
Oon ihan sika arka tekeen uusia tuttavuuksia,ja jos puistossa esim joku tulee puhumaan,mä lähes änkytän vastauksen ja suu kuivuu ja haluun äkkii pois siitä tilanteesta. Niinku olis joku ihmiskammo..
Ja tämä sai alkunsa oikeestaan jo pikkutytö isän aikana kun en saanut olla misää tekemisissä kenenkään kanssa ja siihen sitten opin ja aloin vältteleen tälläsii tilanteita ja nyt se oliki sit helppoo ku tänne muutin,kauas kaikesta.
JOS mä asuisin vielä siellä mistä tänne muutin,tien et siel olis kyllä ihmistä jota pyytää ihan saliin asti,mutta mulla oli myös omat syyni miksi halusin pois sieltä pikkukylästä,ja oon iha tyytväinen lähtöpäätökseeni.
Mutta nyt taidan mennä nukkumaan.
Aamulla on se neuvola ja oon iha zippi!!
Ötyjä kaikille
Nenna ja möykky