Heips kaikille!
Mä käyn täällä joka päivä roikkumassa, mutta tää kommentointi on aina niin vaikeaa
Ei vaan saa aikaiseksi, niinkun en hirveesti mitään muutakaan
opcorn:
Ensiksi onnea
Kukkikselle ihanasta pikkuisesta!! :flower: Vaikka tuolla blogissa tulikin jo onniteltua, niin täällä kans
Ja seuraavaksi tsemppausta
niisku-rouvalle ja
seinikselle sinne makoiluun!! Mä tulisin varmaan hulluksi.. Meinasin tulla jo sillon alkuraskaudesta, kun pahoinvoinnin takia en pystyny mitään tekeen pariin kuukauteen..Vaikken sillonkaan ollut täysin sänkyyn sidottu...Otte sitkeitä mimmejä!
Hankinnat ovat edistyneet jonkun verran. Nyt on jo jonkin verran vaatteita ja siskolta ja äippäpakkauksesta tulee lisää. Mulla vaan ei ole mitään hajua millasia vaatteita vauva tarvitsee loppukesällä.. Tuttipullo ja tutit tuli hankittua, harsot samaten. Tuleva vaari on rakentanutt ihanan kehdon ja siskolta saan vauvan peittoja ja lakanoita. Turvakaukalo on hankittu tutulta käytettynä. Vaunutkin on siskon lasten vanhat.. Oon todella kiitollinen mun siskolle, jolta saan tosi paljon vaavi tavaraa :heart: Meillä kun tota rahaa ei niin hirveästi ole.. Oikeestaan tarttetaan sitten enää itkuhälytin, vaipat, voiteet, amme ja hoitoalusta ja kaikkee tollasta "pientä".. Ja sit sen manduca kantorepun ajattelin ostaa..mut se saa vähän odottaa vielä.
Sokerirasituksessa olin eilen. Mulle tuli ihan järkyn huono-olo ja onneksi pääsin sitten makoileen toiseksi tunniksi. Litku maistu sokerivedelle. Onneksi tykkään makeesta
Paastoarvo oli 4.8 ja muut tulokset saan myöhemmin tänään.
Lääkärissä kävin neuvolassa tossa muutama viikko sitten. Kaikki oli ihan normaalisti, mutta sf-mitta, joka otettiin nyt ekaa kertaa pompsahti yläkäyrän yli, heh heh..
Mä käyn nyt vielä kerran tossa tutussa neuvolassa, mutta sitten siirryn uuteen muuton myötä. Ens kuun alussa muutan kokonaan tänne maalle. Muutto hieman stressaa, vaikka suurin osa tavaroista ja huonekaluista on kiikutettu tänne jo melkeen vuosi sitten, koska täällä suurimman osan ajasta majailen. Samalla loppuu jokaviikkonen matkustaminen, se on helpotus, sillä matka kestää suuntaansa 4 tuntia 3:lla eri kulkuvälineellä + kävellen.
Muutan mielelläni, mutta samalla hirvittää kaikki ystävistä ja tutuista asioista luopuminen.. Mielialat siksi välillä hieman apeat
Vauva myllää mahassa kovasti. Mulla ei ole oikeastaan mitään muita vaivoja, kuin hervoton väsymys ja on tosi vaikea aloittaa asioita. Välillä tuntuu, ettei saa henkeä jos maha on kovin pinkeenä. Tietysti musta on tullut kömpölö ja selkää välillä särkee, mutta nää nyt taitaa kuulua asiaan
Pari viikkoo sitten mulla oli harjotussupistuksia ja muutenkin liikuminen rupes pistämään mahaan. Mutta se meni ohi, taisin tehdä sillon vähän liikaa pihahommia kerralla (joo, painavien oksien raahaus ei ehkä ollut hyvä idea..Eikä 12tunnin perunan istutus)..
Toivon, ettei mulla nyt tuliskaan mitään liikkumista estävää, koska olis ihan hirveesti tekemistä..Taimia on tsiljoona, kasvimaa/huone istutettavana, karitsoita ja lampaita hoidettavana..Laidunkin pitäis tehdä..Lista on loputon..Niin ja se muuttokin vielä |O
Tunteista vielä..Ennenhän mulla oli hirvee angsti, enkä sietänyt miestä missään lähelläkään itseäni..Kaikki sen jutut ärsytti ja halusin vaan olla omassa kodissani kaupungissa kavereiden kanssa... Nyt tää on taas ihan toisin päin ollut jo vähän aikaa..Mulla on ihan hirvee hellyyspula ja rupeen pillittään jos mies ei huomioi mua tarpeeksi.. Seksikin maistuu taas
Muutenkin musta on tullut yht´äkkisesti koti-ihminen..Ennen oon ollut hirveen sosiaalinen ja menevä. Kaupungissa olo ahdistaa ja haluun vaan takasin tänne tulevaan kotiin möllöttään. Kavereiden tapaaminenkaan ei jotenkaan enää kiinnosta samalla tavalla..outoo
Nimistä vielä..Mä oon ihastunu Isla nimeen ja kutsunkin vaavia jo sillä nimellä. Tarttee toivoo, että hän on tyttö ja Islan näköinen
Tulipa romaani! Mulla on sitten edessä ensimmäinen äitienpäivä sunnuntaina
Mei-mei ja Isla 28+1