Voi ei mikä tilanne ollut
emiliellä!! :hug: Uskon, että on tuntunut tosi pelottavalta ja surulliselta olla yksin siellä! Ite kun silloin aikojasitten (siltä se tuntuu
) jouduin tänne sairaalaan, niin olin ihan paniikissa kaikesta.. Ja se oman miehen tuki oli silloin todella tarpeeseen. Niin avuttomalta sitä tunsi ittensä siinä sängyssä haarat levälteen, kun monta lääkäriä käy antamassa oman mielipiteensä mun tilanteesta. Miehen käsi omassani tuntui jotenki tosi turvalliselta.. Muutenkin täytyy kyllä nostaa hänelle hattua. Niin ahkerasti on täällä iltoja istunut tuossa sängyn vieressä! Välillä se on työnnelly sängyllä pitkin käytäviä, maisema-ajelulla, ja parikertaa vienyt ulos aurinkoonkin. Tänäänkin oli niin nätti päivä, muttei hoitajilla ollut aikaa kärrätä mua ulos ja mies oli töissä.. Hoitajilla tuntuu olevan aika kiirettä
Pakko vielä kommentoida sitä
maidon tulemista, kun joku siitä puhui.. Itellä on puolesta välistä raskautta tissit vuotanu. Ensin vähemmän, mutta nyt kyllä jo ihan kunnolla.. Liivinsuojia täytyy käyttää.. Lääkäri totes vaan, että mulla kehittyy enempi oksitosiinia, kun se saa maitoa tulemaan ja sitte vissiin aiheuttaa ne supistukset kans. No, eipä siitä vuotamisesta oo haittaa tääl, kun kokoajan vaan makoilee
Jes kiva kun on nyt nuo Suomen pelit! Jotakin ajankulua tänneki
Jännitän vaan nii kovasti, että supisteleeki heti enemmän. Hoitaja meinas jo kieltää pelien kattomisen, mutta tänään ainakin sain vielä kattoa.. Kyllä ne kaiken kieltäis multaki. :/
Vihaan välillä tota mun kohtulihasta, kun se ei osaa lopettaa tota supistelua! Makuuasennossakin tulee tasaisesti, vaikka saan lääkettä.. Mutta varsinkin aina kun nousee, ihan vaan vessaan, niin heti ihan kunnolla kiristyy. Jee jee aika hyvillä viikoilla kuitenkin jo ollaan, että nou panik!=)
Vauva potkii päiväpäivältä kovemmin. Ai että oikeen välissä sattuu, kun tonne kylkeen työntää jalkaa.. Tosiaan, ei enää ns. potki, vaan just punkee ja puskee kättä/jalkaa, niin että maha muljuu joka suuntaan! Sain eilen kiinni jalasta. En voinu uskoa, että siitä voi saada kiinni! Ihan tositosi vähän aikaa vaan sain pidettyä, kun jo nykäsi jalan takaisin tonne jonneki syvälle piiloon
Nukkuminen vähän vaikeutunu.. Kun beibe tykkää just yöllä möyriä eniten. Mutta hyvä,kun liikkuu :heart:
Seinis ja beib 30+5