Niisku koitaha jaksaa.
Mulla on ittellä välillä ihan tosissaa pitelemistä etten kilahda noille kahdelle pienelle kun ne välillä tappelee iha verispäis keskenää.
Nelkku puree iha kunnolla ku suuttuu kolmoselle ja raapii ja lyö.
Ja kolmonen taas nämä kaikki ihanuudet hänelle opettanut ja nyt saa maistaa omaa lääkettään.
Oikein vaikee on kyllä tää kolmonen ja sehän ajoittain jopa kaupassa tekee tuon X:t
Siellä se sitte kaupa lattialla huutaa ku sireeni ja jos teen erhedyksen et lähen käveleen poispäin,se huutaa niin lujaa et siin on kohta joku virkatäti paikalla kattelemassa kasvatusmetodejani. Jos taas en tee mitään,vaan annan huutaa,siin on taas joku täti tuijottomassa et kui toi ny toise raukan antaa nuin huutaa.
Kyllä mäkin olen joutunu ottaa raiveleista kii ja kiikuttaa pojan haluamaani suuntaan ja kyllä,olen potenut joka kerta erittäin huonoa omaatuntoa mutta pakkohans e joku kuri on oltava ja lapsen ymmärrettävä ettei ihan kaikkea voi katsoa läpi sormien. :hug:
Täällä kanssa kauheet itkukohtaukset.
Aina mä oon herkkä ollu,mut eilenkin ku katoin amerikan kadonneet (vai mikä se nimi oli) niin jo alkumetreillä aloin niellä klönttiä kurkusta takas alas...mun oli pakko mennä pois koska kohta olisin kolottanu iha valtoimenaan taas.
Ja hajuaisti...
Mikä sen on tullu!
Mulla on toi pikkukoira tipsu alkanu sohvaan pissaileen (tosi ihanaa ku on kangassohva eli sitä saa alkaa katteleen uutta sohvaa) ja se on sellaste ihanaa kitkerää hajua.
Mut mä haistan sen iha kokoajan vaik tien et haju kyl minimoituu ajan kanssa...
Nyt sit viime yöks ansoitin koiran liekaan yöksi. Kyllä. mulla ei ole sitä koppaa sille niin pistin pitkän löysän hihnan sen nukkumapaikan viereen ja siin oli pääsy siis petiin ja vesikipolle ja ihan hyvin meni yö ja sohvakin oli kuiva aamulla
Kiitos vaan kaikille :kiss:
Mä olen ajatellu tosiaan odottaa vielä tonne np-ultraan,ja jos miehen käytös ei senkään jälkeen meinaa muuttua,mä meinaan kyllä sanoo että se on joko kaikki tai ei mitään.
Tottahan mä tiän et pärjään yksinkin,onhan mulla kokemusta siitäkin.
Tää on meidän toka muksu,mut ekahan meni kesken.Mietin,vaikuttaako hänellä sit oikeesti se pelko menetyksestä taas ettei uskalla kiintyy niinku ensimmäiseen kiinty?
Tosin,meillehän tuli se ero pian km:menon jälkeen...ja hän muutti pois tyttärensa kanssa...(hänellä siis 12v tytär,ollu yh 11 vuotta tälle..)
No mä nyt päätin olla stressaamatta tätä asiaa KOSKA mä tiän et stressi ei ole hyväksi tähän tilaan .