No tänään sitten saatiin vähän plussaa, mutta taidanpa uskoa ne helteiden ja ah!, niin ihanan naisena olemisen tiettyjen päivien aiheuttamaksi.. Kaipa ne tästä karisevat. Mies lähtee muutamaksi päiväksi työmatkalle, ajattelin niiden aikana vetää tosi kevyellä linjalla.. Lapset eivät niin kiinnitä huomiota siihen mitä äiti syö (vai syökö mitään), pääasia että itse saavat ruokaa. Kumma juttu muuten, tuli tuosta kevyestä linjasta mieleen, jos en syö aamupalaa, minulle ei meinaa tulla ollenkaan nälkää. Epätervettähän se on jättää kokonaan syömättä, sen toki tiedän enkä siihen pyrikään, mutta olen tuon nyt huomannut. Muutamana aamuna olen herännyt pari tuntia ennen muuta perhettä ja kun en siinä välissä mitään syö, ei minulla ole ruokahalua vielä aamiaispöydässäkään, ja jos sen suoritan vain kahvilla (tms nesteellä), nälkä tulee vasta iltapäivällä. Eikä sitten illallakaan tarvitse ahtaa. Outoa, mielestäni! Ja monesti on myös niin, että jos illalla onkin muka nälkä (tai ruokahimoja), mutta menen vaan nukkumaan, aamulla ei olekaan yhtään nälkä. Tuplaoutoa.
Ohoh, tulipa pitkästi lyhyt asia.. Kun oikeastaan tulin tänne kirjoittamaan, että siihen hyvän olon painoon jossa nuorempana todellakin viihdyin hyvin, olisi minulla matkaa vielä/enää 7kg. Mutta näin kun ikää on jo tullut ei tuo nuorisopaino enää välttämättä ole minulle se oikea, eli olen enemmän kuin tyytyväinen jos puoletkin jäljellä olevasta poistuu tässä pikkuhiljaa. Tai se 2kg, senkin kun saisin katoamaan kuun loppuun mennessä, voin kertoa etten oikeasti tiedä koska olen painanut niin vähän. Yli 10 vuotta sitten, kai?
Huh huijakkaa.
Mites muilla kuu on lähtenyt käyntiin?
Minä tiedottelen tuota omaa tilannetta suunnilleen viikoittain, vaikka punnitsenkin päivittäin.. mutta että pysyy selkeämpänä kehitys, on parempi seurata vähän harvemmalla tahdilla. Jos ekat heinäkuun hupenemiset (toivottavasti niitä on) laittaisin sitten lopumpana viikkoa tänne nähtäville ja itselle muistettavaksi.
Kovasti tsemppiä kaikille huventajille! Niin ja KIITOS Kho uuden pinon aloittamisesta!