Hei vaan.
Täällä kanssa yks, joka roikkuu täällä kyllä ihan jatkuvasti. Välillä yritän vilkuilla gradua, mut jostain kumman syystä tää on paljon mielenkiintoisempaa. Ois pitänyt tehdä gradu näistä keskustelupalstoista- oishan tääkin linkittynyt kasvatustieteisiin!
Rintapumppu Eilen kattelin kirppiksellä semmosta, mut ei mulla oo niistä mitään hajua tai tietoa, et millanen pitäs olla tms. Mie aattelin, etten hankkis etukäteen vaan jos tartten ni hankin sitten. Ehkä vois valmiiksi katsoo, mikä on hyvä ja sit pistää miehen ostoksille, jos tulvin yli äyräiden
Rae89 :hug: Toivottavasti olosi on tänään parempi. Maltahan lepäillä riittävästi, jos kovin kipuilee!
pauliina82 Oon myös miettinyt tuota rintojen suojaamista. Nyt kun on ollut vähän kylmemmät ilmat, niin jo taas nipistelee aika lailla kivuliaasti. Kai sitä pitäs jotkut toppaukset hankkia- ihan kuin ei muuten näyttäs tissit jo hervottoman kokoisilta
Pitäsköhän pistää äiti huovuttamaan lampaanvillasta lämmikkeet...
kantoliinasta Mulla on kaverilta lainassa trikoinen liina, mutten oo vielä perhetynyt siihen lainkaan. Ehkä mie tänään illalla vietän aikaa kantoliinan ja pehmonallen kanssa.
Olivia81 Mahtava hammaslääkäriuni!Mitä mies kohotuksesta tuumi?
ristiäisistä Meille ei tuu ristiäisiä, kun kumpikaan ei kuulu kirkkoon. Nimiäiset kyllä pidetään, hyvin pienimuotoiset ja rennot sellaiset. Oon aatellut, jos pidettäis ne anoppilassa. Ruoka tulis grillistä ja puvun takit ja juhlamekot ois jätetty kotiin. Paikalle vaan se kaikista lähin piiri.
Yksi mitä ei olla vielä päätetty, on "kummit" ja tuleeko sellaisia.
Jotenkin tuntuu teennäiseltä, mut sit kuitenkin herttaiselta ajatukselta, et ois pari sellaista lähintä aikuista meidän vanhempien lisäksi. Ongelmaksi nousee myös se, ketä ne olisi. Tää on miehen sisaruskatraan ensimmäinen lapsi ja tiedän, et sen sisko ja veli ois haltijakummiudesta otettuja. Mut sit en tiedä, ketä pyydettäis mun puolelta. Siskoani en halua, koska en koe häntä läheiseksi, enkä koe saavani häneltä tukea, mitä kaipaisin. Soitin toissapäivänä ja puhelun jälkeen oli taas niin paha mieli, ettei mitään järkeä. Veli ja sen vaimo olisi tietty yksi hyvä vaihtoehto. Siitähän sisko vetää herneen nenään, mut ihan sama.
Tai entä jos pyytäis molemmilta vaan ystävän? Jättäis sisarukset "ulkkopuolelle", kun ne muutenkin on tässä jollain tapaa mukana. Mutta onko pakko pyytää myös ystävän avopuolisoa? Minusta se tuntuis oudolta, koska oon tavannut häntä vaan pari kertaa ja mun mies ei kertaakaan. Puuh, on vaikeeta!
Myttynen on ollut eilisillasta peiton heilutuksen jälkeen kovin hiljainen :/ Yöllä meni tän päivän puolelle, kun odottelin sen liikkeitä. On se nyt aamulla vähän muhkunnut, mut ei niin paljon kuin normaalisti. Onneks tänään on neuvola, niin voin siellä sit sanoa. Voisko se olla taas vähän laskeutunut ja siksi liikkeet erilaisia ja vaisumpia?
A + M 34+5