Hellurei mammat!
En ole taas saanut moneen päivään rustattua mitään, josko nyt jotain... Puolet jää kyllä taas varmaan kommentoimatta...
Hoitolaukusta mulla oli kuopuksen kanssa käytössä Vauva-lehden tilaajalahjana tullut laukku ja se pelitti 2-vuotta meidän tarpeisiin ihan hyvin, kunnes vetoketjut meni rikki. Nyt pihistelin hoitolaukun kanssa ja ostin Graco-merkkisen, oiskohan maksanut vähän alle 30?. Se on jo käytössä ja tosi hyvältä vaikuttaa. Paljon pikkutaskuja ym., olen tyytyväinen. Mä en oikein ikinä ole noihin laukkuihin osannut panostaa, ei kuulu intohimoihin
.
dana mulla on ollut nyt kaksi kertaa selittämätön mustelma samassa kohtaa jalassa. Ja siis ihan järjettömän kokoinen mustelma, vaikka en ole jalkaa satuttanut. Ihan ihmeellistä! En ole kyllä neuvolassa muistanut kysyä asiasta.
KUUMA on mullakin koko ajan. Mitään ei tarvi tehdä ja jo hikipisarat lentää, yöks!
Maamin harmi, kun oli sateinen päivä Särkänniemessä! Toisaalta silloin ei ole paljon jonoja laitteisiin? Kiva, kun teitte ostosreissulla hyviä löytöjä! Mun tyttö oli luokan kanssa Linnanmäellä retkellä viime viikolla ja kävi niin harmillisesti, että tyttö tuli kipeäksi n. tunti saapumisen jälkeen ja mä jouduin hakemaan sen pois
. Tyttö oli tosi pettynyt, kun olivat niin kovasti keränneet rahaa retkeä varten ja sitten kävi näin. No, eiköhän tuo vielä tänä kesänä pääse Lintsille ja varmaan Särkänniemeenkin.
Äh, en muista mitä muuta piti kommentoida, eikä jaksa selata taaksepäin.
Meille on pitkästä aikaa koko poppoo kotona, kun mies ja isommat lapset palautuivat eilen reissuiltaan. Mies ja keskimmäinen olivat ulkomailla reissussa ja esikoinen mun siskon luona Treen kulmilla.
Mä oon vihdoin saanut tällä viikolla näitä kotihommiakin tehtyä. Pesin ikkunat (huh, mikä homma, meil on 5h+k ja kaikissa huoneissa väh. kaksi ikkunaa), sulatin pakastimen, pesin parvekkeen ym. Olipahan tosiaan hommaa, mut nyt saa olla tyytyväinen. Raparperipiirakankin sain äsken väännettyä, nam! Nyt voiskin sitten lepäillä synnytykseen asti .
Maha alkaa kyllä olla jo aika iso ja ei ole kyllä yhtään laskeutunut. Tooosi ylhäällä on vieläkin. Supistukset on ollut nyt vähenemään päin :/ . Eli käy vissiin niin kuin kuopuksen kanssa, että kipeät supparit alkoi n. vkolla 17 ja rupesivat vähenemään lasketun ajan lähestyessä ja raskaus meni viikon yli |O . Noh, kuhan ei vaan tarttis käynnistää, niin hyvin ois asiat.
Mut nyt vähän lepäilemään, kun kuopuskin on päikkäreillä :wave:
Sherine + muru rv 35+1