Tervetuloa uusille :flower: Mukaan mahtuu kyllä
Jos siä yrittäis parhaansa mukaan kommenoida jotain.
Sairaalakassia tänään pakkailin. Vielä pitäs hakee shamppoo, hammasharja ja tahna niin sit olis valmis.
Kestoilusta olitte jutellu.. meillä taidetaan mennä ihan vana kerttiksillä. Ei toi mies asiasta oikein innostunut enkä kyllä itekkään ole koskaan ollut pahemmin kiinnostunut kestoilusta. Mutta kumarrus niille joka jaksavat kestoille
Danalla on kyllä ollu rankka raskaus :hug: Toivotaan että tulee rauhallinen ja kiltti vauva
Nela Olit nähnyt oikeen mukavan unen
Toisaaltahan olis kivakin jos pääsis noin helpolla että paikat aukeis "huomaamattomasti"
Maamin Voimia huonoihin yö uniin. Täällä herätään kans 1-2 pissalle ja olo on tosi tuskanen sillon mut uni tulee kyllä onneks nopeesti siihen autto pimennys rullaverho. Käytkö sä yöllä sit vessassa vai miks heräät?
Solnuska Voimia muutto rumpaan. Muista itte toimia vain työnjohtajana
Ihanaa.. olitte käynyt studiossa ottaa masu kuvia
Mä oon kans yrittänyt ottaa joka viikko edes yhden kuvan masusta mutta ovat siis ihan amatööriluokka
Tuskin sä miltään valaalta olet näyttänyt
Varmasti oikeen kaunilta rakaana olealta naiselta
Sinkkuelämää 2 tuli kans eilen käytyä kattoon ja oli kyllä tosi hyvä
Kunnolla sai kyl nauraa
Vauvan liikkeet Täällä on kyllä ihan mukavasti vielä liikettä. Mutta ymmärrän suuresti teitä kenellä hiljasempi vauva. Se on kyllä ihan kamala tunne ku tajuu että toinen ei oo liikkunut.. tänään itekkin säikähdin ku neiti ei ollu kunnolla liikkunut vähään aikaan.
Juhannuksesta ei vielä mitään tietoo. Mun vanhemmilla ollaan aika monesti oltu. Tykkään sie olla ku on rauhallista, sauna ja kokko
ja myös hirveesti hyttysiä
Sieltä vaan on jonkin verran matkaa sairaalaan (n.100km) et en tiiä uskaltaako sinne asti lähtee enään reilua viikkoa ennen LA:ta. Tietty toivon että olis vaavi jo syntynyt ja oltais juhannuksena jo kotona.
Onkohan
Nelan neuvola käynti saanut synnytyksen aikaseks?
VatsakasIhana kuulla että äitisi tila ei ollutkaan niin paha
Valopalloista mulla ne johtuu alhasesta vrenpaineesta ja niitä näkyy yleensä ku nousee liian nopeesti. Mä sanon niitä tähdiks
Pai mun käsittääkseni ei sinne äitiyspakkauksen laatikkoona tarvii laittaa muuta patjaa ku se mikä sie oli. Että riittää ihan hyvin vauvalle ku on niin pieni ja kevyt. Mutta kommentoikaa muut jos oon väärässä
(.) Tänään oli synnytysvalmennus ja oli kyllä ihan turha käynti. Ei mitään uutta tietoo. Mutta ei se mua onneks haitannut.
Vauva on tosi alhaalla ja painaa rakkoo ja muuenkin tonne alas. Ja reisiin tulee niitä sähköiskumaisia viiltoja.
Ja täällä on kans päivisin todella TYLÄÄÄ!!!! Ihan joka päivä ei viittis kaverille tunkee kylään ja mihkään ei oikeen voi mennä ku tulee sit törsättyä kaikkeen turhaan
Mä alkaisin oleen jo valmis jakautuun
Vaikkakin oon nauttinut tästä raskaudesta ja olotilasta ihan hirveesti mutta haluun jo tytön syliin ja elämään vauva arkee
Nyt pitää mennä maate et pääsee huomenna ihmismöiseen aikaan ylös
- Chili ja neiti 35+6 (huomenna poks) :heart: