voi ei
dana!!! :hug: sä oot kyllä todella saanu kokea KAIKKI raskauden ihanuudet, jopa vähän muidenkin edestä!!! huh, kyllä sulla sais kohta helpottaa...josko olis sitten helppo lapsi??
ja niinkun aikasemminkin sanoin, niin mitä vaikeempi raskausaika on, niin sitä viisaampi lapsi olis tulossa...!
joten ei muuta kun suoraan mensan jäseneksi vaan!! paljon jaksamista!!!!!!! :flower:
millanen mä en ole vielä osannut päättää mitään tuosta sairaalakassista ja vauvan ja omista kotiintulovaatteista! taitaa jäädä vähän viime tippaan...
toisaalta olis ehkä fiksua jättää ne sitten miehen tuotavaksi, mutta sitten taas toisaalta olis ihanaa kun saa kaikki mukaansa, eikä tarvii miettiä muistaako se mies tuoda niitä vai ei. no joo, onhan siinä tosi paljon muistettavaa, jos ne on kantokopassa valmiina!
mutta kuiteskii...
mutta meillä nyt on 3min matka sairaalaan, että vaikka jotain jäiskin, niin mies voi hakee vaikka kontaten 10 minuutissa!
niin, ja mä vähän luulen, että otetaan ehkä molempia kokoja, koska meille on tosiaan veikattu isoa, niin voipi olla että 50cm ei mee edes päälle, mutta ehkä nekin hyvä ottaa varmuuden vuoksi, jos arviot onkin pielessä... ja sairaalasta saa (kuulemma!) noita pieniä vaippoja muutaman mukaankin.
ON: viimeinen perhevalmennus takana, ja nyt pitäis olla jokseenkin viisaampi...oonkohan???
noh, ehkä sitä sitten ite tekemällä oppii! hope so, koska muuten voi mennä sormi suuhun...
kauheet lantio- ja alapääkivut piinanneet pari tuntia, sekä istuessa, kävellessä, maatessa... :/ plaah.