Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Ultrakuulumisia!! Kaikki hyvin pienellä, NT oli 0,9 ja raskaus näyttäis olevan 4 päivää pidemmällä, mut ei vielä vaihdettu laskettua aikaa. 3D:näkin näin pienen kasvot ja olikin aika hauskan näköinen pieni pallosilmä... Nyt on olo niiiiin onnellinen!! :heart:
 
Onnea vaan suuresti ultrakuulumisista ja heille ketkä sydänääniä ovat kuulleet :heart:

Ja jaksamisia susanna86 aikas mielenkiintoinen ilmaisu työnantajan puolelta. Mie varmaan olisin niin v*ttumainen,että varmasti sanosin ei käy!!! Siinähän sitten irtisanois ja makselis sitten maksuja laittomasta irtisanomisesta...MUTTA pienokainen kannattaa tosiaan laittaa etusijalle ja jos stressiä pukkaa moisesta työpaikasta ni pura vaan soppari. Itsekkään en hirveesti tykkää ajatuksesta että elää toisen rahoilla, mutta meillä se on valitettavasti vielä edessä ja pakko se vaan on kohtalonsa hyväksyä ja olla miehen elätettävänä... Josko sitä ennen sais muutaman euron säästöön.

Hurjaa ajatella,että toiset lähentelee jo sitä rv12 ku itse vielä sutkutellaan menemään täällä rv8 tienoilla...Peleko persiissä oltu täällä taas tänään ku maha ja selkäkipuja on koko aika, mutta kun kävin ultrassa viime to ni kaikki oli hyvin eikä syytä löytynyt joten ei kait tässä muu auta kun "kärsiä". Aamulla pieni huonovointisuuskohtaus tuli kun pääs maha sen verran tyhjäks mutta muuten (kipuja lukuunottamatta) olo ollut hyvä.

Jotain juttuu oli tuosta dopplerista ja itsekkin mietin josko semmosen ostais ku pelottaa hirmusesti masukin puolesta, mutta valitettavasti ei oikein ole rahaa nyt semmoseen pistää ni taitaa jäädä välistä..vaikka olisihan se kiva ollut miehelle että hän sydänääniä olis päässyt kuulemaan,että todellisemman tuntuinen olisi hänellekkin, mutta mutta...

Kauhee miten mie tuas tiällä omiani sepostelen :LOL:

Rae + ihme 8+4
 
onnea ultranäkymistä ja sydäntensykkeiden kuulumisesta.

Ja susanna85:lle. jaksamisia . Mitä jos sut irtisanotaan, niin miten sen karenssin sitten käy? mut on kanssa irtisanottu, kun olin koeajalla muka liikaa sairaslomilla ja no sen jälkeen en olekaan töitä tehnyt..

Tänne ei mitään erityistä, kauhee pakkanen ollut, mutta me uskaltaudutttiin silti ulos.

omaolo ollut tänään suhteellisen hyvä, joten tässä oikeastaan vaan merkkailen

Emmy ja pirpana 8+6
 
emmy Mulla ei ole koeaikaa.. Oon vaan määräaikainen, joten ne ei oikein voi mua irtisanoa kun sairaslomathan ei ole vissiinkään oikean irtisanomisen syy. Sen takia varmaan yritti ehdottaa tuota "yhteisymmärryksessä tehtyä" irtisanomista..
En tie.. huomenna menen kelaan ja soitan liittoon, toivotaan vaan että on hyvä päivä ja pääsen sängystä ylös.
Nyt on kyllä niin ahdistunut olo että tuntuu etten omaan kroppaani mahdu, taitaa olla myös soitto neuvolaan edessä huomenissa.
Toisaalta ei hirveesti tekis mieli olla "kusipää" siihen suuntaan ku kaupunki on pieni ja varmasti huhut liikkuu nopeesti.

susanna ja papu 11+3
 
susanna85 Juu siis ehdottomasti kannattaa olla liittoon yhteydessä ennen kun sanoo mitään työnantajalle. Eiköhän sieltä löydy ratkasuita tilanteeseen ? Mut ei välttämättä kannata kyllä ite päättää työsuhdetta. Eikä ne varmasti voi irtisanoa liikojen sairaslomienkaan takia ? Mut tarkista liitosta vielä ! Ja kerro hei meillekkin miten kävi ja mitä neuvoja sait.
Kyllä se oikeesti siitä :hug:

Täällä taas jumppamotivaatio pyöreä NOLLA ! Piti mennä joo, mutta ku ei vaan jaksanu eikä oikeen huvittanutkaan... Vaikka ois ehkä ihmeesti jaksanutkin. Ulkonakin on niin kylmä. :headwall: Mutta kaipa sinne jumppaankin vielä pääsee kun tässä olotila vähä kohentuu ja kroppa alkaa tottumaan tähän uuteen olotilaan.

Täällä vaan pyörii ultra mielessä. Ja painaa ihan hulluna et entäs jos tuol mahassa ei olekkaan ketään tai ainakaan ketään elävää ?!? Miten siitä sitten selviää. :headwall:
 
Onnittellut Martalle ja omenaruusulle ihanista ultrakuulumisista! Ja Danalle onnittelut sydänäänistä! Varmasti liikuttavia hetkiä teillä ollut!

Susanna85: Samaa mieltä ku moni muukin eli älä mene suostumaan irtisanomiseen ainakaan ennen kuin olet ollut liittoon yhteydessä! Sairasloma tai raskaus ei ole pätevä syy irtisanomiselle! Tsemppiä!

Täällä sama pelko kuin monella muullakin eli onko masussa vielä elämää. Tämä oireettomuus kyllä kovasti häiritsee. Torstaina sitten kontrolliultrassa nähdään onko masussa enää ketään elossa! Apua! Alkaa jo nyt jännittämään!

Sussu ja Mortti&Vertti rv 8+4
 
Susanna85 :hug: , missään tapauksessa sun ei kannata sopia työsopimuksen purkamisesta. Siinä tulet tekemään itsellesi myös hallaa tulevaisuutta ajatellen. Tulee tulevat työnantajat aina kysymään, miksi työsopimus on purettu tai vetävät siitä omat johtopäätöksensä.... Ja purkaanhan määräaikaista sopimusta ei pysty, paskamainen tilanne tottakai, mutta eipä sitä aina pysty tietään tulevaisuuttaan etukäteen... Voimia sinulle ja ehdottomasti ota yhteyttä liittoon ennenkuin sovit työnantajan kans yhtään mitään.

Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja sydämensykkeistä niissä käyneille. Huomenna olis itellä ultra, tosin tuolla kunnan surkealla ultralla, mutta kyllä siinä pitäs sydämen syke kuiteski näkyä.

Tänään saatiin aikaseksi varattua etelänmatka helmikuun alkuun, koko perheen voimin lähtään Arabiemiraatteihin Sharjahiin =) ja tää oli vielä miehen idea. Ihana lähtä pitkästä aikaa etelän aurinkoon ja lapsille eka ulkomaanmatka (6 v. ja 4,5 v.). Ollaan odotettu, että lapset on niin isoja, että ymmärtävät itsekin matkasta jotain ja jää muistoja. Ja nyt on oikea hetki lähtä ennenkuin kolmas lapsi syntyy, kun sitten lähtö lykkäytyy taas monella vuodella.
 
Heippa!

Mäki tuun tänne pikasee kertoo ultakuulumisia.
Eli kyllä siellä eloa oli, semmonen nelisenttinen kaveri ja sydän siellä sykki.
Lääkäri sanoi, että "vähän siellä liikkuukin" ja kyllä se selkää meille kovasti näytteli, mutta mun mielestä ei kyllä ollu mitenkää vikkelä tms. Enkä ite huomannu että ois kädet vispannu tms, niinku täällä toiset on sanonu..

Se jäi huolestuttaa, että onkohan tommonen vähäinen liikkuvuus huono merkki. Toisaalta, ehkä oli uniaika :)

No neuvola on ens maanantaina ja siellä kai sitte yritetää sydänääniä kuunnella.

Helpotti kun näki pikkusen siellä, mutta voi kun pysyis mukana!

Nyt pikkusen kuvan kansaa nukkumaa, mies on tän viikon pois kotoo nii pitää ihailla pikkukaveria :)

Onnea muille hyviä uutisia saaneille! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja susanna85:
Tiuhti Toivotaan että kaikki menee kuitenkin hyvin.. :hug:

Omaa mahaa vähän.
Töistä soitettiin.. Oikeen iso pomo soitti ja kysäsi että mites jakselen, vieläkö tulee saikkua.. Mä sitten siihen että luulen niin, mutta ke on lääkäri ja sielä sitten selviää.
Pomo sitten muina miehinä kysäsi että voitasko yhteisymmärryksessä purkaa työsuhde.
Mä sitten en oikeen tienny mitä sanoa, olin ihan pihalla ja sain vaan sanotuksi että josko odotetaan keskiviikkoon ja kuunnellaan mitä lääkäri sanoo. Se siihen että ilmottele sitten heti lääkärin jälkeen illalla (np-ultra klo 16.45).
Nyt oon ihan järkyttyny ja itken vaan ja oon ahistunu.. Kyllä mä ymmärrän että ne tollasta ehdottaa tosiaan ku uus työpaikka oli ja 3 päivää vaan siel olin jonka jälkeen sitten alkoki tää mukava 4 viikon saikku ja tammikuun puolivälissä jo tää loppuuki.. Mutta jotenkin vaan oon ihan sekasin ku mulla on karenssi päällä ku irtisanouduin edellisestä työpaikasta muuton takia ja nyt jos mä sanon että puretaan työsuhde en saa tasan mistään rahaa muuta ku sitten tammikuun jälkeen + käsittelyajat (työttömyyskorvaus)..
Ja vaan ärsyttää ku mies sanoo että pura vaan sopimus ni pääset siitä stressistä että koska taas pääsee töihin ja että rahallisesti kyllä pärjätään sen palkalla.
Mutta kun MÄ EN HALUA elää toisen "siivellä" ja olla ilman ns omaa rahaa, aina pitäs mieheltä kysyä jos tarttee vaik jonkun raskauspaidan ku maha alkaa kasvaa..
Oon ihan sekasin enkä tie mitä pitäs tehä.. Tekis mieli tolle miehelleki vaan huutaa että painuu tosi pitkälle ja antaa mun olla vähän aikaa.
Saakeli... :'(


mä ymmärrän että pahalta tuntuu

:hug: mut mulla tilanne se että antaisin mitä vaan jos mun pomo tekis saman ehdotuksen...
 
jäin miettimään että mitenköhän oman pomon sais ehdottamaan sopimuksen purkua? niin saisi sitten ees liiton työttömyyspäivärahat...
kehtaanko soittaa neuvolaan ja selittää tilanteeni ja pyytää pitkää s-lomaa?
 
Susanna: Voi vitsi tollaisia työnantajia. Ehdottomasti sanot, ettet moiseen suostu ja olet hyvällä omalla tunnolla saikulla! Liittoon ja työkkäriin yhteyttä vaan, niin kyllä he neuvovat. Raskaus ja sairaslomat ei kyllä koskaan ole hyväksyttävä irtisanomisperuste ja saat hyvät rahat, jos niin tekevät ;)

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista. Alkaa melkeen kaikilla olemaan viikkoja sen verran, että "pahin" on takana. Itsekin tässä alkaa jopa vähän odottelemaan kesää :)

Eilen käytiin jouluostoksilla ja olin etukäteen kuvitellut tuntien jonotusta ja hikipäissä shoppailua. Yllätys oli, että oli kovin rauhallista kaupungilla. Ihanaa :heart: Tänään sitten laitetaan jo vähän joulukoristetta kämppään, niin saa joulun tunnelmaa.

Nela: Kannattaa varmaan soittaa liittoon/työkkäriin ja kysyä. Muistaakseni, jos on tarpeeksi hyvät perustelut tai esimerkiksi todistus lääkäriltä, niin ei tule karenssia. Varma en kyllä tästä ole :)
 
Täällä taas fiilikset menevät vuoristorataa :ashamed:
Vaikka pahin tosiaan alkaa kohta olemaan takanapäin, mutta mutta. Mulla ainakaan ei oo vielä mitään muita todisteita pikkusen olemassaolosta kun raskaustestien tulokset. Siihen ultraan asti varmasti on fiilis ettei voi tietää varmaks.

Taas eilen illalla kauheet itkukohtaukset ku pelottaa niin hirveesti jos kaikki ei ookkaan kunnossa. :'( Juu ja tällä ei tosiaankaan ole MITÄÄN TEKEMISTÄ JÄRJEN KANSSA ! Niinkun varmasti moni muukin tietää.

Parit joululahjat pitäis vielä käydä ostamassa sitten ois se puoli hoidettu. Mitä olette ostaneet puolisollenne ? Mulla on hommattuna yks kirja, 4 kautta Simpsoneita ja sitten Hassisen Koneen kokoelma cd. Eli ei mitään kovin henkilökohtaista, mutta toivottavasti mielekästä.
 
Pai80 tuskin millään, mikä liittyy lapsen haluamiseen ja odottamiseen, on mitään tekemistä järjen kanssa. Yrittämisaika oli täynnä pelkoa ja ahdistusta, että mitä jos ei koskaan tärppää. Nyt pelko on muuttanut muotoaan, mutta mukana pysyy kuitenkin. Ja sitten jos oikein järjellä haluaa ajatella, niin onhan se harvinaista, että raskaus menee kesken, muttei vuoda pois. Näissä asioissa vaan taitaa olla niin, että tunne jyrää järjen ihan 100-0. Uskon, että tilanne sitten helpottaa, kun alkaa tuntea vauvan liikkeet, joskin silloinkin varmaan tulee päiviä, että "miksi se liikkuu niin vähän, onko kaikki kunnossa?". Nyt on niin vaikea ymmärtää, että mahassa oikeasti joku elää ja kasvaa, kun ei se missään tunnu. Sitä ei ainakaan minun järki pysty ymmärtämään. :hug: sulle ja lisähermoja lähetän ultran odotukseen. Eihän siihen enää hirveän kauan kuitenkaan ole?
 
Huomenta mammaset! :)

Käytiin eilen ultrassa, ja siellä se 4,6cm pituinen mini-ihminen viuhtoi, potki ja vilkutteli :heart: Koko vastasi päivälleen varhaisultraa, joten laskettu aika on se 4.7. Niskaturvotus oli 0,9mm ja verikoetulokset saadaan parin vkon päästä. Saatiin jopa 5 kuvaa mukaan, muutamassa se näyttää ihan ihmiseltä ja toisissa aika alienilta :LOL: Voin koittaa skannata jonkun illalla tänne jos jota kuta sattuisi kiinnostamaan :)

Pai80: Tiedän paremmin kuin hyvin sun tunteet, ja kuten joku jo sanoikin, järki on tosiaan tästä touhusta kaukana. Mä olin kans aivan paniikissa eilen ennen sitä ultraa, ja mies sai melkein taluttaa mut sinne huoneeseen ku huippas ja oksetti niin paljon jännityksestä. Se kätilö oli kuitenkin aivan ihana, ja sanoi heti aluksi että oli siellä mitä tahansa niin kyllä te siitä selviätte. Se jotenkin helpotti, ja tosiaan mua auttaa (ainakin hetkittäin, kun järjen ääni jostain kaukaa huhuilee) senkin tajuaminen/hyväksyminen, että tämä ei ole nyt omissa käsissä ollenkaan, pitää vaan toivoa parasta. Mutta paljon lisähermoja sinne ultran odotukseen täältäkin, uskon että se menee hyvin :hug:

helise: Pienellä oli varmasti vaan uniaika jos vähän rauhallisemmin viuhtoi, don´t worry! :)

susannalle piti kommentoida sen verran, että älä tosiaan suin päin suostu mihinkään työsuhteen purkamiseen, vaan selvitä ensin asiaa ja teet sitten mikä parhaalta tuntuu :hug: Ja tuosta siivellä elämisestä mulla on kokemusta viimeisen vuoden ajalta, ja aluksi se vähän inhotti, mutta toisaalta kun jakaa koko elämänsä muutenkin toisen kanssa niin miksei myös rahoja :) Meillä ihan suhteen alussa mies eli mun siivellä eli kyllä tällanen "what´s mine is yours" -ajattelu toimii puolin ja toisin.

Ai niin, pahoinvointi on ihan selkeästi helpottanut, OUJEEEE!! :D :whistle:

Nyt taas töiden pariin, ihanaa päivää kaikille!! :wave:

Nuu ja lilliputti 11+2
 
Mua jännittää se NP-ultra niin paljon, että oon varma, että joko yrjöän tai pyörryn siellä tutkimushuoneessa. Vielä 48 tuntia ootettavaa! :eek:

Hei, siellä jo käyneet, kertokaas: tekeekö tutkimuksen kätilö vai lääkäri? (Tai siis kuinka monta tyyppiä siellä huoneessa pörrää? Mulla siis varhaisultrassa oli sekä kätilö että lääkäri, ja se oli jotenkin kuumottavaa..) Tehtiinkö alakautta vai vatsan päältä? Vaikka nää varmaan vaihtelee.

Tänä aamuna otettiin neljä putkea verta, joista selviää kaikki syfiliksestä hiviin ja hemoglobiinista veriryhmään.. Hiv kummittelee, mutta mutta.

Nyt perkele relataas taas ja NAUTITAAN, tää ohje oli itelleni, mutta kaikille muillekin :xmas:
 
kardemummma lääkäri teki mulle ultran ja alakautta. Siellä oli kyllä lisäksi toinen lääkäri, jonka roolista ei ole mitään hajua ja terkkariopiskelija. Oma kokemus oli se, että kun se kuva rävähti ruutuun ja tajusi, että oma lapsi se siellä vilkuttaa, niin siinä vaiheessa olisi voinut olla vaikka koko terveydenhuolto-oppilaitos. Ei yhtään haitannut ylimääräiset ihmiset, olin vaan niin haltioissani :)

Noita muita ultrakuulumisia kun lukee, niin on se aika kasvuspurtin tosiaan ottanut tuo masukki. Kun tosiaan menkoista laskettuna tänään olisi 11+5 ( uuden laskun mukaan nyt 12+6) ja ukkeli oli 6,1 cm pitkä. Sillähän se LA vaihtuikin, vaikkei tosiaan ole voinut viikkoa aikaisemmin hedelmöittyä. No ehkä se siitä tasaantuu, tai sitten olen kesällä suunnitellussa sektiossa, kun vauva on joku jättiläinen!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marta:
kardemummma lääkäri teki mulle ultran ja alakautta. Siellä oli kyllä lisäksi toinen lääkäri, jonka roolista ei ole mitään hajua ja terkkariopiskelija. Oma kokemus oli se, että kun se kuva rävähti ruutuun ja tajusi, että oma lapsi se siellä vilkuttaa, niin siinä vaiheessa olisi voinut olla vaikka koko terveydenhuolto-oppilaitos. Ei yhtään haitannut ylimääräiset ihmiset, olin vaan niin haltioissani :)
Niin, mullakin on sellanen fiilis, että kunhan saan nähä että siellä joku ihmistä edes kaukaisesti muistuttava olio on, niin huoneeseen saa kutsua vaikka koko kaupungin henkilökunnan ja kaikki SUomen lääkäriopiskelijat kattelemaan vaikka suoraan haaroihini :D Mutta just se alkujännitys... No, kaikesta selvitään. Ja tietty jäi kauhu siitä viimekertaisesta sikalääkäristäni. Siksi joku hempeämielinen (eikussiis lempeämielinen) kätilö olis ollut jotenkin miellyttävämpi ultraaja.
 
Kaikille jälleen onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja sitä odotteleville tsempit..
Itselläni on tänään se toinen alkuraskauden ultra kun viimeksi ei saatu sydänääniä näkyviin, mietityttää ja paljon että näinköhän siellä nyt mitään on?? Raskaus oli kuitenkin oikealla paikalla ettei siis kohdun ulkoinen voi olla mut jos sit tuulimuna :/

No jaa, nyt vaan odotellaan klo.17.

kardemumma edellisessä raskaudessa np ultra tehtiin mahan päältä ja sen teki kätilö. Oli siinä joku harjoittelijakin mukana.

Ja vielä omasta voinnista, ei tunnu edelleenkään miltään. Että tälläistä tänne!

hyvää ja pirteää loppupäivää kaikille!! Tuun sit infoon siitä ultrasta myöhemmin.
 
Mulla ultran teki kätilö ja se tehtiin sekä alakautta että vatsan päältä. Alakautta tosin tutkailtiin paljon kauemmin. Täällä rakenneultrankin tekee kätilö, ja lääkäri ultraa vaan jos kätilö on epävarma jostain. Me mennään varmaan joka tapauksessa lääkäriultraankin, ehkäpä 4D:hen saa nyt nähdä.

Marta: Mun käsittääkseni sikiöt noudattaa tässä vaiheessa aika samanlaista kasvuvauhtia, kurkkaa esim. tämä: http://www.tekay.fi/ ja sieltä oikeelta kohta "Pääperämitta". Sinne kun syöttää arvot niin se antaa sellasen käppyrän. Olisko sulla hedelmöittyminen voinut mitenkään tapahtua vähän aiemmin?

Kuulemisiin taas! :wave:
 
Terveisiä NP-ultrasta. Niin se meilläkin LA siirtyi 29.6 eli tänään ois 12+0 (menkkojen mukaan 11+5) 5 cm Pulla siellä viuhto karkuun minkä ennätti.Äitinsä kipakka luonne eikä halunnut sörkittävän. NT 0,8 mm joten kaikki hyvin. Kuulemma kauniit perhosen muotoset aivot hänellä :LOL:

Kävin samalla labrassa ja nauratin labratätiä, joka muuten oli huipputyyppi. Sanoin että otetaan nyt aluksi hiipivät syylät ja lentokupat(hivi hepatiitti ja nämä) ennen downiseulaa sekä vasta-aineita. :LOL:

Susanna85: Voimia tuohon tilanteeseen.Älä anna periksi työnantajalle!

Mino ja Pulla 12+0
 
Valitettavasti ultrakuulumiset (np) eivät olleet hyviä. Ihmisenalku on kuollut 9-viikkoisena, kooltaan se oli parisenttinen. Lääkkeellinen tyhjennys on luvassa kuulemma tällä viikolla.

Kyllähän keskenmenon tavallaan tiesi raskausoireiden katoamisesta, mutta kaipa se toivo aina elää. Suru on suuri! Pahinta varmaankin on, että ehdin nähdä pikkuolennon elävänä siinä varhaisraskauden ultrassa. No, onneksi töitä ynnä muuta tekemistä on paljon, oikeastaan ihan liikaakin. Tämä on kamalaa, mutta yritän nyt olla erityisen kiitollinen tuosta yhdestä elävästä ja terveestä lapsestani.

Hyvää odotusta ja iloista joulunaikaa teille kaikille!
 
Päivää tänne.

Tulin vaan sen verran ilmottamaan tästä työtilanteesta, että varmaankin siihen työtodistukseen laitetaan syyksi työsuhteen loppumiseen määräaikainen työsuhde, näin mulle ei tule siitä ongelmia tulevaisuudessa.
Kelalta saan sairauspäiväärahaa vaikka karenssi onkin päällä (niin kauan kun saikkua riittää).
Ahdistus on ihan hirveä ja soitinkin neuvolaan juuri josta sain terv.kesk.psygologin numeron ja maanantain neuvolakäynti siirrettiin perjantaille jotta pääsen nopeasti juttelemaan.
Tuntuu ihan että päässä pimahtaa ihan justiinsa eikä yhtään helpota että oon taas tänän oksennellu ympäriisä ja aina välissä hirveet itkukohtaukset. Eilen illan ja yönki vaan paruin
Joulufiilis katos kyllä kokonaan..
Äiti (on liiton hallituksessa) jonkun tietävän tyypin kanssa ja se sano että parempi ois tehä sopimus työnantajan kanssa ku että lähtee ovet paukkuen koska kun on pieni paikkakunta, työntekijöiden maine on aina työnantajan käsissä..
Vielä myöhemmin lupas soittaa pääluottamusmiehelle ja kysellä lisää mikä ois järkevintä, itse en voi koska jo pelkkä asian ajattelukin saa mut itkemään täysillä..

JOtenki tosi jännä että reagoin näin voimakkaasti, ku yleensä oon sellanen että nostetaan kissa pöydälle ja puhutaan asiat selviksi, nyt tuntuu että kaikki selvittely saa aikaan vaan ahdistusta ja kyyneliä.
Tuntuu sekin ihan kauheelta kun huomenna on se np-ultra ja mua ei vois hirveesti vähempää just nyt kiinnostaa yhtään mikään, tekis mieli vaan vetää peitto korviin ja nukkuu kuukausi putkeen.

Nyt vielä pitäs keksiä keino millä saisin miehen olee tulematta neuvolaan sillon perjantaina.. Haluisin todella mennä yksin kun se käynti nyt vissiin on aika täynnä mun vuodatusta ja tulevan suunnittelua (siis tuo neuvolan pygologi, ja tartteeko sitä)..
En sielä kyllä puhu mitään mitä mies ei saisi kuulla, mutta tuntuu että kuitenkin ois helpompi puhua yksin..
 
Nuu82 Jos hedelmöitys olisi tapahtunut vkoa aikaisemmin, niin silloin se olisi ollut noin 1.10 (ainakin vau.fi laskurin mukaan). Mulla on edellisenä päivänä ollut vielä tuhruvuotoa menkoista. 5.10 tein ovistestin, joka oli puhdas nega ja 6.10 sain ovisplussan, josta tasan kaksi vkoa myöhemmin tein cb:n vko testin, raskaana 1-2 vkoa. Ja varhaisultrassa se vastasi vkoja vain yhden päivän heitolla. Mittauskin on voinut mennä vähän vikaan, kun ekassa mitassa, sikiö oli pääalaspäin ja silloin se oli tasan rv 12 mittainen. Sitten se kääntyi parempaan asentoon ja sen mitan mukaan sitten rv12+5. Mulla tolla lasketulla ajalla ei sinänsä ole niin kovasti väliä, koska se sieltä tulee kuitenkin kesä-heinäkuussa, kun sille itselleen sopii. Ja onhan tässä näitä ultria vielä, katsotaan, mitä niissä sanotaan.

Duudlarille osanottoni! Sanattomaksi vetää. Olen todella pahoillani!
 

Yhteistyössä