Huomenta mammaset!
Käytiin eilen ultrassa, ja siellä se 4,6cm pituinen mini-ihminen viuhtoi, potki ja vilkutteli :heart: Koko vastasi päivälleen varhaisultraa, joten laskettu aika on se 4.7. Niskaturvotus oli 0,9mm ja verikoetulokset saadaan parin vkon päästä. Saatiin jopa 5 kuvaa mukaan, muutamassa se näyttää ihan ihmiseltä ja toisissa aika alienilta
Voin koittaa skannata jonkun illalla tänne jos jota kuta sattuisi kiinnostamaan
Pai80: Tiedän paremmin kuin hyvin sun tunteet, ja kuten joku jo sanoikin, järki on tosiaan tästä touhusta kaukana. Mä olin kans aivan paniikissa eilen ennen sitä ultraa, ja mies sai melkein taluttaa mut sinne huoneeseen ku huippas ja oksetti niin paljon jännityksestä. Se kätilö oli kuitenkin aivan ihana, ja sanoi heti aluksi että oli siellä mitä tahansa niin kyllä te siitä selviätte. Se jotenkin helpotti, ja tosiaan mua auttaa (ainakin hetkittäin, kun järjen ääni jostain kaukaa huhuilee) senkin tajuaminen/hyväksyminen, että tämä ei ole nyt omissa käsissä ollenkaan, pitää vaan toivoa parasta. Mutta paljon lisähermoja sinne ultran odotukseen täältäkin, uskon että se menee hyvin :hug:
helise: Pienellä oli varmasti vaan uniaika jos vähän rauhallisemmin viuhtoi, don´t worry!
susannalle piti kommentoida sen verran, että älä tosiaan suin päin suostu mihinkään työsuhteen purkamiseen, vaan selvitä ensin asiaa ja teet sitten mikä parhaalta tuntuu :hug: Ja tuosta siivellä elämisestä mulla on kokemusta viimeisen vuoden ajalta, ja aluksi se vähän inhotti, mutta toisaalta kun jakaa koko elämänsä muutenkin toisen kanssa niin miksei myös rahoja
Meillä ihan suhteen alussa mies eli mun siivellä eli kyllä tällanen "what´s mine is yours" -ajattelu toimii puolin ja toisin.
Ai niin, pahoinvointi on ihan selkeästi helpottanut, OUJEEEE!!
Nyt taas töiden pariin, ihanaa päivää kaikille!! :wave:
Nuu ja lilliputti 11+2