Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

omenaruusu , oih ja voih, onnittelut poikalupauksesta ja muutenkin hyvistä ultrakokemuksista :D Täällä ollaan rakenneultraan menossa viikoilla 19+5 sen kätilön talviloman vuoksi, toivon mukaan kaikki näkyy jo silloin.... kun tuntuu, että muilla on ollut vähän myöhemmin nuo ultrat. Mutta sitten on uusintaultra, jos jotain jää epäselväks, sen se kätilö lupas...

Viikonloppusuunnitelmista ... tulikin ihana ylläripylläri :heart: Mies pääsee tulemaan luokseni viikkoa aiemmin eli tänään, alunperin oli hänen tarkoitus tulla vasta ensi viikon perjantaina. Viimeksi ollaan nähty tammikuun puolessa välin, kun olin hänen luonaan pitkän viikonlopun vietossa eli voitte uskoa, että ikävä on ollut kova. Ei nimittäin viitsi ihan parin vapaapäivän takia lähteä ajamaan yli 400 kilsan matkaa ja junaliputkin maksaa nykyään maltaita. Sitten ollaan aina pidempiä aikoja toistemme luona, seuraavaksi menen hänen luokseen sitten talvilomalle. Mutta kyllä nyt on jo muutosta tapahtunut edelliseen kertaa verrattuna, kun on jo hirveen iso maha :heart: Nyt vielä töihin, ja iltaa odottamaan, niin pääsee rakkaan kanssa viettämään laatuaikaa :heart:
 
Hämärää huomenta vaan kaikille :(

Kohta pitäisi lähteä sokerirasitustestiin. Eilen neuvolassa oli sokerit 1+, olin lipittäny aamun aikana pari lasia mehukattia muiden normi terveellisten syömisten päälle. Illalla sitte ajattelin oikein kunnolla rasittaa, ja vielä kun oltiin tien päällä niin oli hankala saada kunnon iltapalaa. Tilasin siis grilliltä kasvishampparin ja söin päälle sellaisen peruspussin karkkia sekä join 3xtripin jotta kestäisi janoa seuraavaan aamuun. Arvatkaas vaan kun sattui olemaan kotona liuskoja ja kävin testaamassa tunnin päästä... gluk 3+ ja kahden tunnin päästä 4+... Kai tässä on sitte raskausajan diabeetikko ja vielä oikein varhaisessa vaiheessa mikä yleensä ennustaa hankalampaa tautia. Ihmetyttää vaan kun 2v sitten raskaana ei ollut mitään vaikka painoa miltei 20kg enemmän. Nyt normaalipainon puolella. Ikääkään ei ole vielä riskitekijäksi luokiteltavaa yli 30v. Että sellaista. Nyt sinne sokerirasitukseen tässä kohtapuolin...

Lapset on syntyny 39+2 käynnistettynä (iso koko arvio) 4250g ja 39+5 4060g käynnistettynä (iso koko arvio + runsas lapsivesi). Nyt tähän sokeria päälle niin kyllä tekee nannaa.. Taitaa saada unohtaa itsekseen käynnistymiset ym. haaveillut jutut. Ja sitte ne kaikki riskit. Voi vidu ku ottaa päästä :ashamed:

Tien päällä olin muuten siksi että käytiin ennustajalla. Oon jonkin kerran käyny ja sellaisella lunkilla asenteella. Viime kerrasta monta vuotta. Se sanoi mulle, että jaahas oottelet sitte kolmatta (ei voi tietää)... ja kyllä sinä vielä neljännenkin pyöräytät :LOL: Kun tämä on siinä pari vuotta niin alkaa tuntumaan taas, että olisihan se vauva ihana. :LOL: Ja mä kun oon nyt tsempannu, että tämä on viimeinen. Se kyllä ens kerrallakin joskus 7v sitte sanoi että 4 lasta. Katotaanpa joskus 5v päästä oliko oikeassa :)
No nyt kun tuon sokerin valossa miettii niin mun pakkaan tuli vauvakortti päällimmäiseksi ja sen rinnalle sellainen pienen huolen kortti. Sanoi, että raskauden yllä leijuu pieni varjo, mutta ei mitään kamalan vakavaa. Eli voit olla melko lailla huoleti. Sellaista.

Punaposket ja Tuhina 18+5
 
Maamin, SMSM, mattila ja muut meillä kanssa esikoinen lähtee syksyllä eskariin. Vähän kyllä jännittää kun on sen verran pitkä matka että autolla mun se pitää aina viedä ja hakee niin on kyllä aika rumbaa kun neljä lasta.. Aina se pukeminen ja riisuminen ja päikkärit ei voi olla silloin kun ois hyvä vaan pitää ajottaa oikein että ehtii nukkuu joko eskarin aikana tai vasta sen jälkeen.. saas nähdä miten alkaa sujuu. :/

dana kyseli viikonloppusuunnitelmista meillä onkin viikonloppu yhtä juhlaa. huomenna pidetään kuopuksen 1v kahvit ja sunnuntaina mä ja lapset mennään esikoisen kerhokaverin 6v juhlille. =)

omenaruusu onnittelut poikalupauksesta! :heart:

Mä kävin eilen lasten kanssa 45min kävelyn. Kuopusta työnsin rattaissa ja pojat vuoronperään käveli ja istui pulkassa. oli tosi raskasta kun kävelytietä ei ollut aurattu ja sitten loppupäivä menikin kipuillessa, että nivusia särki, joka askel sattui... |O Mullahan edellisessä raskaudessa ns löysä lantio, joka aiheuttaa noita kipuja joten eiköhän se taas niin ole. :/

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :heart:

sadee80 & rusina 20+5 :heart:
 
Onnittelut kaikille hienoista ultrakokemuksista ja tyttö ja poika lupauksista :heart: :heart: Käytiin eilen 4D ultrassa Helsingin Femedassa ja pienokainen näytti voivan hienosti :heart: :heart: :heart: Meille on tulossa toinen tyttö =)
Olemme viikonloppuna menossa häihin ja siskoni tulee hoitamaan meidän tytteliä. Tänään ois mekon metsästys, saas nähdä miten tämän pallomasun kanssa jotain löytyy :LOL: Hyvää Viikonloppua kaikille!!
 
Kummeista Olemme ajatelleet siskoani 20-v ja poikapuolista kaveriamme, kummallakaan ei ole ennestään kummilapsia ja molemmille se on varmasti hieno asia. Sain lahjaksi hienoja keksi-muotteja:tuttipullo,vaunut,vauva jne. joten teen ainakin niillä keksejä sinne ristiäisiin, sitten pikkusiskoni 10-v kastemekko on vielä tallessa, se on teetetty ja ihana, ompelen siihen sitten vain jotakin sinistä tai vaaleanpunaista :heart: , itse ristiäiset olen suunnitellut että pitäisimme vielä elokuun lopulla jos kaikki on hyvin ja paikkana on anoppila, vieraita ehkä n.30

Eilen ostin vanhan pinnasängyn 10? jee, mikä löytö! Pääsen entisöinti hommiin, olis muutama muukin huonekalu anoppilan autotallissa odottamassa...

Meillä ei tehdä neuvolassa ollenkaan sokerirasitustestiä jos virtsan sokeri on ok. Mietin vain että aina kun menen aamulla neuvolaan ja annan virtsanäytteen on minun pakko käydä kotona sitä ennen pissalla joten virtsa ei ole sissyt rakossa kauaa, onkohan tulos silti ok, neuvolan nainen ei oikein mitään tähän sanonut?!

Fiinukka ja käpy 18 =)
 
Heippa Hei, täällä oli yöllä ollut pakkasta sellanen vaatimatomat -32 astetta.... Toivottavasti lähtee auto käyntii ku puolen päivän aikaan pittäis olla tenttiä tekemässä ja mieskään ei ole kotona apuvirtaa antamassa :|

Tuosta pissanäytteen antamisesta neuvolassa, mie olen aivan itte päätellyt, että sellanen 4h niinkuin tuossa ihan labraan vietävässä pissanäytteessä..Ajattelin, että ne kummikin varmaankin stiksillä sen kattoo myös bakteerien varalta ni onphan sitten varmasti "käypä" näyte, mutta mittään oikeeta aikamäärää en tiijä...

Meillä ei viikonloppu suunnitelmia olen minkäänlaisia..varmaan katotaan tuosta meidän uudesta telkkarista ohjelmia..Entinen telkkari sano poks ni käytiin kajaanista ostamassa eilen aivan uuden uusi taulutv. Mies on kipeenä ja flunssaa tuo pukkaa itseensäkkin niin voi olla hyvin kotipitoista tämä viikonloppu..

Tosiaan ihmetyttää tuo hirmu myöhäinen ensimmäinen lääkäri ja voi ollakkin, että yksityisellä menen käymään tässä välissä ku tosiaan nuita ihme kipujakin ollut..Kävin siinä alkuraskauden ultrassa tuossa viereise kaupungin terveystalolla ja siellä oli mitä ihanin naisgyne ni sille vois yrittee aikaa saada. Ois ihan kiva saada tilannepäivitystä tuolta alaosastosta...

Mittees muuta joutavoo mie jaarittelisin..Eipä tässä taida enää mittään keksiä..Viimeset selaukset tentteihin tehty ja nyt sit vaan toivotaan parasta, pelätään pahinta-periaatteella sinne :LOL:

Rae ja Nyytti 18+1
 
Hei:)

Neuvolalääkäri.: Mulla oli ensimmäinen lääkäri esikoisen kohdalla myös tosi myöhään, eli vissiin se on täällä ainakin käytäntönä.. et on aika myöhään tuo eka aika, kun on joskus rv 26-28..

Rae89: Oliko siellä, missä kävit alkuraskauden ultrassa niin 4d-ultra vai?:) (varmaan sama paikka, mitä itsekin olen vähän katsonut..) Itsekin mietin oisko pitänyt yksityisellä käydä, mut en sit tiiä...

Ristiäisiä ja kummeja en ole vielä uskaltanut miettiä, pitää miettiä sitten lähempänä:)

Joku kyseli lasten koosta yms.. Esikoinen syntyi rv 41+5, painoa oli 3740g ja pituus 52cm:)

Ultraan olis vielä reilut kaksi viikkoa, jos sitä jotenkin jaksaisi odotella..:) Jotenkin on kyllä taas poika olo, mut saa nähdä:) Ajattelin että jo ihan senkin perusteella tulee poika, kun tytölle ois nimikin valmiina, kun jäi edellisellä kerralla käyttämättä, niin eiköhän se poika sit ole;D Saa nyt nähdä, kysytäänkö ultrassa sukupuolta vai ei.. mies ainakin haluaisi tietää..:)

Kipuja on aina välillä, mut jospa se tästä.. :/

Viikonloppuna ollaan vissiin ihan vain kotona oman perheen kesken..:) Vaihteeksi;)

-Heidi ja Pikkuinen 18+0 =)
 
Teinpä varsin tilastoa heinämammoista:

esikoisen odottajia 39 kpl (joista yhdelle tulossa kaksoset)
toisen odottajia 27 kpl
kolmannen odottajia 19 kpl
neljännen odottajia 9 kpl
viidennen odottajia 4 kpl
kuudennen odottajia 1 kpl
seitsemännen odottajia 1 kpl
kaksosten odottaja, jolle tulee 3. ja 4. lapsi
ja sit 5 kpl odottajia, jotka eivät ole ilmoittaneet monesko lapsi tulee (yksi heistä kaksosten odottaja).

Yhteensä 106 heinämammaa
 
20+0 *poks* puoliväli saavutettu! voiton puolella ollaan nyt

Viime yö meni kärvistellessä vatsa ja selkä olivat kuin tulessa, kramppasivat koko ajan. Vielä muutama tunti terveydenhoitajan soittoaikaan, sais tietää aiheuttaako joku pöpö supistelut. Nyt olo ainakin on kuin jyrän alle jäännellä, joka ikistä lihasta särkee:(

Viikoloppu menee täällä ihan vaan lekotellessa kotosalla, mies on töissä koko vkln.

Vois yrittää tehä koulujuttuja vähemmäksi ja lukea tentteihin.

Dana88 & Pikkune 20+0

 
Vapaapäivä! =) Mii sou häpi!

Tulin eilen Ouluun äidin huomiin viikonlopuksi. Ihanaa olla kotona. Lähdetään tästä kaupungille pian vauvanvaateostoksille. Muuten viikonloppuun pitäis mahduttaa kaikkien kavereiden treffausta, ulkona syömistä, siskojen kanssa seurustelua. Tulee kiirus.

Ainoa miinuspuoli, josta haluaisin valittaa jonnekin on tää KARSEE pakkanen!

SMSM Onpas meitä monta! Kiitos tilastoista. :)

danalle Puolivälionnittelut. :flower: Sovitaanpas nyt, että puolivälin kunniaksi sun vointi alkaa parantua roimasti ja loppuraskaus menis ilman vaivoja. (Ihan kuin tämä ois näin vaan sovittavissa ;) )

Mitäs muuta? Kävin eilen fysioterapeutilla kipeän selän kanssa ja sain hyviä treeniohjeita sekä vinkin hommata raskausajan s-nivelvyö tms. Ois hyvä käyttää esim kävelylenkeillä. Täytyy varmaan Instrusta lähtee metsästään.

Vauva potki eilen illalla oikein innokkaasti. :) Varsinkin lentokoneessa se suorastaan villiintyi. Ehkä se on matkustelevaa sorttia? :heart:

 
Talviloma alkaa olemaan lopuillaan,täällä päin. Sunnuntaina paluu takasin työkaverille ja maanantaina taas aamuun töihin joten herätys jo klo 4.45. nami nami :kieh: :whistle:

Viime perjantaina lähdettiin poikaystävän kanssa pohjoseen sen sukulaisia katsomaan ja onnitteluja vauvasta sateli valtavasti :) Osaa sukulaisista näin vasta ensimmäistä kertaa mutta jännitin turhaan ne olivat aivan mielettömän mukavia kaikki! :)

Masu taitaa alkaa jo punkemaan pikku hiljaa myös ulospäin,eli nyt taitaa olla aika alkaa ostamaan jo mammapöksyt. Oli puhetta eilen poikaystävän kanssa että tänään mennään käymään Villalyhdyssä ( lastentarvike kipputori) katsomassa jos sieltä löytyis mulle mammapöksyt :)

Eilen tuli 17+0 täyteen ja muutama viikko viel neuvolaan joka on 5.3 ja sitten onkin jo 19.3 aika rakenneultraan. aika menee nopeesti :D Saa nähdä sitten viimesen kolmannen aikana että miten se aika matelee kun on norsun kokonen.. :LOL: :LOL:

Joku kyseli kivuista? Täällä ollu kans ilmeisemminkin jotain pientä rasituskipuilua mutta mennyt ohi ku hetkeks paikoilleen rauhottunu tai koittanu venytellä vatsaa.. Muuten ihan jees :)

Ristiäisistä/Nimenanto juhlista : Se ollaan päätetty että juhlat pidetään meillä kotona ja lapsi saa kastepuvuksi saman puvun joka on kiertänyt mun puolella suvussa.

Viikonloppu suunnitelmista:Ttänään ollaan kotosalla ilta ja huomenna pitäis mennä Lahteen värjäyttää hiukset kaverin luokse ja käydä ulkona syömässä ja nähdä muutamia ystäviä. Illalla sitten luultavasti kotiin vanhempien kautta ja kummilasta moikkaamassa pitää käydä samalla reissulla kans :)

Mutta nyt ruuanlaittoon ja odottelemaan sitä omaa ukkelia kotiin... :)

Hyvää viikonloppua kaikkille heinämammoille! =) :flower:
 
Riks Raks ja POKS 20+0 :heart:

Onnea danallekkin puolivälistä ;) Onnea hyvistä ultrakuulumisista ultrassa käyneille ja poika/tyttölupauksista :heart:

Ihana uusi kevätLooGGI kampaajalta ja ah minkä päähieronnan sain... :D Vielä tänään töihin, blaaaaahh..

Viikonloppusuunnitelmia ei näillä näkymin ole.. Yritän käydä lenkillä pitkästä aikaa, jos pakkasukko hiukka laskisi pakkasta! Muuten ajattelin vaan olla lasten ja miehen kanssa :heart: Ehkä pientä siivoustakin vois harkita :whistle:

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA MAMMAT :wave:


Maamin ja Toivo-Justiina 20+0 :heart: :heart:
 
Olivia81 Täällä Oulussa tosiian on aivan liian kylmä! Oon sen verran vilukissa, että tänään en aio turhia ulos mennä. Jos meen pukeudun kuin Michelinman :LOL:

Mtv3:lta tulee semmonen tv-sarja kuin "Maha pystyssä" vaikuttaa aika hauskalta :D Komedia pariskunnansta, joka oottaa esikoistaan.

maamin82 onnittelut puolivälistä sinnekkin!
 
Pitkästä aikaa kirjoittelen, varsinainen laiskuri minusta tullut.. :ashamed: Käyn kyllä joka päivä ahkerasti lukemassa teidän raapustuksia mutta itse en saa mitään aikaiseksi.

Onnitteluja kaikille jo ultrissa käyneille ja poika/tyttö lupauksia saaneille :flower:

Täällä oli puhetta aikaisemmista lapsista, synt.koko ym. Meidä esikoinen syntyi 36+4 ja painoa oli 2710 ja pituutta 47 pahkan kanssa :)

Viikonloppu suunnitelma olis joko loikoilua perheen kesken tai sitten jos oikein innostuu niin tuo meidän makkari pitäis maalata ja sisustaa uuteen uskoon.. katsotaan nyt kumpi inspaa enemmän??

Omasta olosta ei sen kummempaa kerrottavaa, liikkeitä ei vielä paljon tunnu, istukka etuseinässä joten vaimentaa hyvin. Neuvolassa kävin viime viikolla toisen kerran rv 16+ , täällä vähennetty käyntejä. Kaikki ok, ekan kerran kuulin :heart: äänet, 150 jumpsutti!!
Painoa tullut 1kg, jes!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille heiniksille!!

Hiipi 17+5
 
Hitsit, mä oon koko viikon odottanut yhden työkaverin kommenttia vauvauutiseen. Tämä henkilö on vähän sellanen että hyppii toisten silmille ja kilahtelee ihan turhista asioista. Siis ihan lähtien siitä jos joku sanoo hänelle huomenta ja hänellä on huono päivä.
Eli tältä vois kuvitella tulevan jotain tosi inhottavaa ja ilkeetä kommentointia ja oon ollu koko viikon varuillani et millon hyökkää. Mutta eipä oo sanonu mitään vaikka ollaan oltu tekemisissäkin. Jättääkö tosiaan kommentoimatta vai odotttaako jotain sopivaa hetkeä että pääsee ilkeilemään ? En jotenkin voi uskoa että mitään kovin positiivista kuitenkaan tulee...
 
Streptokista, multa kans otettiin se Oysissan viimeksi mutta oli negatiivinen. Sanoivat että hoidetaan vasta synnytyksen jälkeen...mutta tähän on olemassa eri kantoja. Olen kuullu että esim. monet yksityisellä suosittelee kuuria jo raskauden aikana varsinkin jos supparit pahoja. Mutta tosiaan oysissa hoidetaan vasta synnytyksessä laittamalla antibioottitippa.

Täällä kaikki ok, kummallisia vuotoja vähän..tai runsaita, mutta ei ilmeisesti mitn vakavaa, kuulemma voi vuotojen määrät vaihdella reippaastikin raskauden aikana. Ma ois se rakenneultra =) ja pe sitte äitipolille..kiva kun näkee ens vkolla pientä kokonaiset 2 kertaa!! :heart: Meille tulossa vieraita viikonlopuksi..kummipojat..1vv8kk ja reilut 3 kk...mitenkähän maltan pysyä sängyssä :D varmaan taas vauvakuume nousee!! :heart:
 
retuli82 Voi kun ihanaa, kun saat miehesi luoksesi. On se vaan niin ihana viettää yhdessä aikaa, nauttikaa oikein kovasti toisistanne :heart: .
Meillä oli miehen kans aikoinaan seurusteluaikoina 200 km välimatkaa (eli puolet vähemmän kuin teillä) ja hän tuli joka viikonloppu vuoden ajan mun luo ja samalla tietty käväsi sit kotonaankin, kun samalta paikkakunnalta ollaan lähtöisin. Vuoden ajan tosiaan sahas tuota väliä kaikki viikonloput ja lomat ja sit mä muutinkin Ouluun hänen luokseen, kun sain silloisen työpaikan siirrettyä sisäisenä siirtona Ouluun =). Mut voi sitä ikävän määrää jo viikossakin saati sitten noin pitkällä aikavälillä kuin teillä.

Onpas meitä monta, jolla lähtee eskarilainen kouluun :heart: .
Meillä eskarilainen tosiaan kuljetetaan taksilla kouluun, mutta se taksi hakee tuolta puolen kilometrin päästä eli munkin on aamulla otettava mukaan keskimmäinen lapsi ja vauva ja koko konkkaronkan kans saateltava esikoinen taksille (taksi hakee tosi vilkasliikenteisen Kuusamontien vierestä) ja iltapäivällä sama rumba. En tohi laittaa vielä esikoista yksin kulkemaan koulutietä. Saa nähä miten se arki rupee sujuun - aika näyttää =) .

Ninzuliini Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja tyttölupauksesta :heart: .

dana88 Onnittelut puoliväli -etapin saavuttamisesta.

Olivia81 Tervetuloa tänne Oulun seudulle. Harmi, että satui tällaiset pakkaskelit juuri vierailusi ajaksi. Aamulla oli meilläkin mittarissa melkein -30, kun lähin viemään eskarilaisen eskariin ja nyt kun hain hänet oli pakkasta -18 - aikalailla lauhtunut päivän mittaan. Aamulla kyllä otti käsiin aikalailla, kun piti paljain käsin laittaa turvavöitä lapsilla kiinni - meinas ihan näpitä jäätyä... :kieh: . Sais jo lauhtua nää pakkaset.

Meitä on tosiaan monta ja siksi oikeestaan rupesin tilastoa tekeen, kun listaa lukiessa huomasin, et on aika paljon esikoisen oottajia ja rupes kiinnostaan, et kuin paljo teitä esikoisen oottajia sit onkaan ja aika paljonhan niitä löytyi.

Lentokoneessa mullakin vauva villiintyi mahottomasti. Siellä tuli potkuja heti kunnolla - mikähän siinä silleen vaikuttaa? Ja nyt tosiaan tuo valkosipuli sai potkutulvan aikaan :LOL: .

Pitäs varmaan pikkuhiljaa raahautua keittiöön tekeen iltaruokaa ja sit hakee mies töistä neljän kieppeillä. Illalla sit kahvipussista on moneksi -kurssille - laatuaikaa itelle samalla :D .

 
Meillä oli miehen kanssa 300km välimatka ja joka viikonloppu ajoi mun luo vuoden ajan :)
Pari kertaa tuli junalla ja sitten hommasi oman auton :) Välillä saattoi ajaa töitten jälkeen mun luo ja lähti aamuyöllä kotiin takasin..kerittiin olla muutaman tunti yöllä yhdessä :LOL:
Hullun hommaa..mutta kun oli niin ikivä silloin :saint: Itsellä oli nuo pari lasta jo valmiiksi niin kävin miehen luona harvemmin.Hullua se alkuhuuma =)
 
Heidik86 Siellä missä kävin niin on kaiketi mahdollisuus 4d-ultraan, mutta silloin miun käytni katottiin vain ihan normiultralla ku viikkoja oli sillon kasassa hurjat 8 :D

Miusta kyllä vain on ihan silkkaa hullutta, että nuin myöhälle menee se eka lääkäri, mutta kait sen joku viisas on sitten niin päättänyt. Apteekista kävin vielä canesten-pakkauksen ostamassa ja pittää kokkeilla vielä uudelleen hoitoo tuota alakertaa, jos se ei sillä ekalla vielä kokonaan vaikka lähtenytkään pois... Mutta jos ei helpota ni sitten yksityiselle..En todellakaan rupee odottamaan jotain 8-10 viikkoa, että pääsee lääkärill käymään!!!

Tentit käyty tekemässä ja noh..eihän niistä varmaan tule kun samonista, mutta onpahan tehty ja mennään sitten uusintaan jos siltä näyttää...

Nii ja onnea vain puolivälin saavuttaneille :flower:

Taidanpa lähtee vaikka omenaa syömään (yks kappale suklaalevyjä jo syöty :LOL: ) ku ei tuonne uloskaan oikein voi mennä ku on niin helekutin kylymä...
 
Heippa kaikille! IHANAA,on perjantai. :D

Mun ensimmäinen syntyi 39+6 4060g ja toinen 40+4 4060g. :D Tarkka peli ollut meillä koon kanssa,siksi oletankin taas saavani sellaisen 4 kiloisen.

Sokerinrasitus mulle pitäisi tehdä,alkupainoa sen verran,ei kylläkään ole ollut sokeriongelmia aikasemminkaan,mutta mennään nyt sitten taas.Tosin koskahan se mahdetaan tehdä,viimeksi ei neuvolatäti sanonut mitään (oli sijainen tosi) ja seuraava neuvola on joskus rv 25?

Olo on loistava,selkäsärky on helpottanut ainakin hetkellisesti huomattavasti,toki vähän väsyttää mutta muuten ei ole mitään ihmeellistä.Puoliväli häämöttää täälläkin,muutama päivä aikaa ja rakenneultraan aikaa 5 päivää,jee.
 

Yhteistyössä