kardemummma katsoin omaa neuvolakorttiani ja siinä ei neuvolan th ollut laittanut liikkeiden kohdalle mitään. Myös sydänäänissä oli vain yksi +, vaikka ultrassa oli ++ molemmissa kohdissa. Mulla on istukka tuossa kohdun etuseinässä, niin se vähän himmentää niitä sydänäänien kuulumisia. Siksi en myöskään liikkeitä odota vielä pariin vkoon tuntevani. Mutta ei tämä hermoilu kyllä lopu. Meinasin jo alkaa panikoida siitä, että sulla on kohdunpohja melkein navassa. Sitten luin tuota vau-kirjaa ja siinä taisi olla, että näillä viikoilla se on noin 8 cm navasta ja vaihtelee kovasti. Joten ajattelin sitten olla stressaamatta, yritän ainakin. Ja maha kyllä pullottaa jo
mekkala meinasin alkaa kysellä, että aikooko muut tehdä isyyspakkausta
Itse ajattelin myös sitä ja mietin, että jos saisin valmiiksi samoihin aikoihin, kun äippäpakkaus tulee. Antaisin sitten samalla.
ON: oksennuslaskuri nollautui taas tänään. Olen päättänyt palkita itseni jotenkin, kun olen viikon (siis seitsemän päivää) putkeen oksentamatta. Keskiviikkona olisi tullut täyteen, muttei tullutkaan. Aamulla meni pieni tira hammastahnaa nieluun ja siinäpä sitä sitten oltiin. Tuli aamuteet ja sämpylät ihan kirjaimellisesti kaaressa ulos. Ei onneksi enää ole kuitenkaan pahoinvointia. Jos oksennan niin se tulee ihan yhtäkkiä eikä enää oloa hetkauta suuntaan eikä toiseen. Kaikenlaisista asioista sitä voikin tulla ihan normijuttuja.
susannalle jaksamista pahoinvointiin. Toivottavasti pian helpottaa ja kyllä saat olla asiasta väsynyt ja ärtynyt, vaikka kuinka vauvaa toivot. Mullakin välillä on ollut huono omatunto, kun valitan, kun kuitenkin se vuosi tätä tehtiin, mutta ei kai se marttyyriasennekaan ketään mihinkään vie. Voi ihminen olla kiitollinen raskaudestaan ja kyllästynyt omaan oloonsa yhtäaikaa.
Olivia jos yhtään lohduttaa, niin täällä yksi, joka itkee ilman raskauttakin jos nyt ei ihan raveja katsoessa, mutta jos olette koskaan katsoneet koiratanssia, niin siinä. Mä olen tosi herkkä kaikelle, missä eläimet tekee juttuja ja on niissä taitavia. Mitähän muita..no hurja remontti on aina ollut sellainen, mitä katson nessupaketin kanssa jos katson. Nyt raskausaikana olen herkistynyt lapsiin ja synnytyksiin liittyviin juttuihin. Eli toisin sanoen tällä hetkellä voin itkeä melkein asiasta kuin asiasta.