Kaneli ja muutkin,
kiitos kysymasta
Kavin siis tanaan ultrassa ja mytty oli kasvanut - tai siis tuplaantunut koossa - ja sydamen lapatys nakyi, tosin tosi tosi pienena enka ma sita olis osannut huomatakaan. Hidastakin se lapatys oli. Mutta lekuri tosin mainitsi, etta lapatys on ihan alussa hidasta ja nopeutuu sitten piakkoin.
Lekuri oli sita mielta etta kaikki nayttaa hyvalta, ja ma olen siis vaan toooosi paljon aikasemmassa kuin luulin ensin. Mielestaan mun ovis olis ollut jopa viikkoa myohassa. Sita ei voi tietaa, kun eivat viela seuranneet mun oviksia niin tarkasti.
Passitti mut sitten takas mun omalle lekurille, gynelle siis, jossa siis tuun tasta lahtien kaymaan. Kysyin viela lahtiessa, etta pitaako mun viela olla heihin (eli siihen lapsettomuusklinikkaan) yhteydessa ja han sanoi, etta ois kiva jos lahettaisit kortin kun oot synnyttanyt.
Printtas mulle sen kuvankin siita mohkaleesta ja sanoi, etta usko siihen. Eli kai ma sitten uskon
Eli kai mun taytyy nyt uskoa tahan, varsinkin, kun oireet pahenee tai vahvistuvat. Iltaisin on taas pahaa oloa ja vasy iskee yhtakkia. Mutta en silti pysty meneen nukkumaan -- ja sitten ollaan silmat ristissa aamulla.
Seuraava aika on siis kahden viikon paassa torstaina 20.12., ja mun omalla gynella joka siis myos on synnytyslaakari. Tosin, ei se kerennyt viimekskaan paikalle, kun oli jossain konferenssissa. Mutta kiva kuitenkin asioida taas saman (turkkilaisen) tatin kanssa.