Mahtavaa uuttavuotta kaikille!
Me ollaan oltu joulunvietossa mummolassa, mummulassa ja vaikka missä, joten en ole juurikaan ehtinyt tänne kirjoittelemaan
Ensimmäiseksi täytyy sanoa
Hajelle, että olen tosi, tosi pahoillani!! :hug: Niin kurjaa kun vielä tässä vaiheessa käy noin!
Repäisykipuja ei juurikaan tunnu, mutta jostain syystä mulla ei ollut niitä juuri yhtään ekassakaan raskaudessa! Mistä lie sitten johtuu..
Kohdun kasvukipuja sen sijaan on alkanut tuntumaan, eli semmoista vihlontaa ja jomotusta alavatsalla. Tämä sen sijaan on tuttu tunne ekasta raskaudesta
Silloin kävin kerran lääkärissäkin kipujen takia, kun vatsasta tuli ihan kosketusarka ja jomotteli, mutta kaikki oli kunnossa ja lääkärin mukaan ne oli just noista kasvukipuja.
Vatsa näkyy jo täälläkin! :heart: Mistä tulikin mieleen, että pitäisi taas ottaa kuva itselle muistoksi
Miten
Ennanniina voi? Kamalaa, että on noin pahaa pahoinvointia!! Toivottavasti se nyt pian helpottaisi, että pääsisit nauttimaan raskaudesta! :hug:
Painoa ei ole tullut vielä yhtään lisää
Ruokahalu on kateissa, joten johtuu varmaan osittain siitäkin. Tosin viimeksikin pääsin pitkälle ilman painon lisääntymistä, mutta kyllä sitä silti vaan lopussa oli tullut 16kg lisää..
Eläväinen Höh :O Tyhmää, että joku kertoo uutisia ennen teitä!
Mä jo odottelen postissa kutsua
np- ultraan, saisi tulla jo!
Olisi kiva tietää, että millähän viikolla sitä nyt sitten oikein mennään, kun varhaisultran mukaan laskettu olisi 30.7 ja neuvolan mukaan jo 22.7..Omien laskujen mukaan 27.7
Hyi, mun on muuten pakko kertoa teille TOSI ÄLLÖ JUTTU! (ällövaroitus
) Sain tossa ennen joulua neuvolasta pissanäytepurkin, johon sitten teen pisun ja vien labraan, niin ei tarvitse siellä jonotella. Seuraavana aamuna sitten otin purkin semmoisesta läpinäkyvästä pussista, jossa se oli kun sen neuvolasta sain ja ihmettelin kun sieltä tulvahti semmoisen oksettava vanhan kusen haju!!:x:x Siis hyi helv..Se purkki oli päältä ihan kostea ja pussin pohjalla oli selvästi keltaista eritettä, ilmiselvää pissaa!! Siis mun näytepussissa! Jonkun ventovieraan pissaa!! Meinasin oikeesti oksentaa!! Purkissa oli semmoinen sinetti, joten se oli käyttämätön, mutta jotenkin mystisesti sinne pussiin oli päässyt kusta! YÖK!! Sanoin asiasta labrassa, jossa asiaa kovasti ihmeteltiin..Vähän se katsoi mua sen näköisenä, että olen keksinyt koko jutun, mutta kuka keksii huvikseen tommosia?
Että semmoista...
Nyt viemään tyttö päikkäreille
Vaniljainen & masuhiiri 9+6 :heart: