hannahi::hug:.
Isän mukaan tulosta:Ehdottomasti, vaikka siis meillä sektio tulossa, mutta koen, että se on se mun "lääkkeet ja tuki ja turva", tarvitsen henkisesti miehen mukaan, jos ei jostain syystä pääsisi, en varmaan ottaisi ketään muuta, mutta on siis itsekkin tulossa, ja pitää sitä itsestäänselvyytenä, että on mukana, ja saa vauvan ennen mua sitten vierihoitoonkin, jos kaikki ok.
on: Mä oon selaillut täällä noita uä kuvia, meillä siis on tuolla polilla tuo 4D uä käytössä, koitin tiirailla haarojen väliäkin, mutta eihän siellä mitään näy
. mulla ei oikeastaan ole "kumpaakaan oloa"..kolmen tytön jälkeen ajattelen ehkä enemmän että tämäkin olisi tyttö, mutta mulla on ihan täysin erilainen raskaus kuin kaksi aiempaa, no...helmikuussa se selviää, taikka sitten viimeistään heinäkuussa
.Meillä suurin osa sähköistä pois jo liki 7 vrk....ette arvaa kun alkaa jo ottaa nuppiin, ilman lämmitystä(onneksi on tuo takka, joka ei kyllä varaava), ja pari pistorasiaa toimii, niin ollaan laitettu lämpöpuhaltimet lasten huonesiiin..Eikä tietoa koska vika korjataan...Karkuunkaan ei voi lähteä, kun nuita kotieläimiä sen verran...
Äpakkauksesta:
Ei oteta, meillä on makuupusseja, hoitotarvikkeet kuopuksen jäjiltä, joka tuoloin heinäkuussa vasta 13 kk, ja tytölle olisi koko vaatekavalkadikin valmiina, jos on poika, niin olen tehnyt serkun kanssa diilin, kun heillä poika vauva tälllä hetkellä, että ostan sitten heiltä kaikki pois, jos sikseen tulee.
vanhemmista/suvusta
: Mun vanhemmat 50 & 52 v, joten ovat vielä "nuoria" isovanhempia, mutta tämä heille jo 6. lapsenlapsi
, ja varmaankin se viimeinen, koska meille ei enään tämän jälkeen enempää tule, ja ainut siskoni on ilmoittanut ettei heillekkään enään enempää
. Mun isovanhemmat on äidin puolelta elossa, ja hyvissä voimissaan, mun vanhempien puolella kummallakin on viisi sisarusta, serkkuja mulla on 17
, ja serkuilla lapsia enemmän kuin tuo, aunokaisella siskolla on lapsia kaksi, joten meillä sukua kyllä riittää, ja sikseen mukavakin, että ollaan melko paljon kyllä tekemisissäkin enemmän ja vähemmän keskenään.
koirista:Meillä löytyy 3 isoa koiraa, koiria ollut jo ennen lapsia, ja aina ovat sopeutuneet yhdessä eloon hyvin,musta ihan hyvä yleisohje on kunhan itse aikuisena muistaa kummallekkin järkevät ja oikeudenmukaiset säännöt. Sekä pitää koirienkin päivittäisistä rutiineista ja liikunnasta kiinni, ja jos jollakulla koiralla on ongelmia sopeutumisen kanssa, antaa aikaa ja jaksaa hieman tehdä töitä asian kanssa
*muoks, noi mun kappalejaot näköjään hyppii ihan miten sattuu
*...
JA & 12+4