Vakuutuksesta: Me kanssa ajateltiin ottaa ja meillä myös vakuutukset tuolla Pohjolassa. Kaikilla tutuilla, joilla vakuutus on, ovat olleet tyytyväisiä. Laitan itse ensi viikolla hakemuksen vetämää. Nyt sen jo saa laittaa, kun tuli keskiviikkona 16 viikkoa täyteen. Ajateltiin, että parempi hakea vakuutus ennen rakenneultraa, että jos sitten siellä huomataan jotakin poikkeavaa/synnytyksen yhteydessä leikkausta vaativaa, niin ei sitten olla siitä vielä vakuutusta hakiessa tiedetty ja vakuutus korvaa kuluja.
Pohjolalle pitää ainakin lähettää hakemuksen yhteydessä kopiot neuvolakortista ja siellä olevista kaikista tiedoista. Kun joku puhui, että toisessa vakuutusyhtiössä ei pitäisi.
Kuten kattiina kertoikin, Pohjolalla se vakuutus on sen reilut 300, joista reilu 200 maksetaan jo ns. varausmaksuna. Jos kotivakuutus ei ole samassa vakuutusyhtiössä, vakuutuksen hinta lähenee 700, joten aika iso summa on eroa.
Itse haluan vakuutuksen lähinnä sen takia, että kynnys mennä yksityiselle lääkärille on sitten matalampi, kun tulot kuitenkin putoavat minun jäädessä töistä kotiin. Ja meidän tuurilla lapsemme tulee olemaan korvatulehduskierteessä jo pienestä asti (itse olen pienenä ollut, kunnes kitarisat leikattiin).
Mukavaa viikonloppua kaikille! Tämä mamma lähtee nyt etsimään ruokaa
sopaka & mutkula 16+2
ps. Kiitos kattiinalle uä:n hintatiedoista!!
Pohjolalle pitää ainakin lähettää hakemuksen yhteydessä kopiot neuvolakortista ja siellä olevista kaikista tiedoista. Kun joku puhui, että toisessa vakuutusyhtiössä ei pitäisi.
Kuten kattiina kertoikin, Pohjolalla se vakuutus on sen reilut 300, joista reilu 200 maksetaan jo ns. varausmaksuna. Jos kotivakuutus ei ole samassa vakuutusyhtiössä, vakuutuksen hinta lähenee 700, joten aika iso summa on eroa.
Itse haluan vakuutuksen lähinnä sen takia, että kynnys mennä yksityiselle lääkärille on sitten matalampi, kun tulot kuitenkin putoavat minun jäädessä töistä kotiin. Ja meidän tuurilla lapsemme tulee olemaan korvatulehduskierteessä jo pienestä asti (itse olen pienenä ollut, kunnes kitarisat leikattiin).
Mukavaa viikonloppua kaikille! Tämä mamma lähtee nyt etsimään ruokaa
sopaka & mutkula 16+2
ps. Kiitos kattiinalle uä:n hintatiedoista!!