iltaa nopsaa tuun kuulumiset päivittään en oo nyt pariin päivään ehtiny käyä täälä ku ollu niin hässäkkää. Oltiin eilen asunto laina neuvotteluissa ja tänään tehtiin asunnosta tarjous jonka myyjä heti hyväksy joten nyt on enää kiinni pankista että saadaan sieltä päätös paljo saadaan lainaa pitäs meidän saada se. Se asunto on paritalon puolikas 80neliönen ja se on levypinta valmis eli me sitte tehään se itteme näköseksi loppuun tai siis mies tekee ku on kirvesmies siinä oli niin ihana se pihaki ku ei oo heti takapihalla naapuria vaan siinä on mettää välissä seuraavaan naapuriin asti Oon niin innos ja kummatki siis innos
Ja huomenna muutenki jännä päivä NP -ultra on huomenna iltapäivällä puoli kaks jännää ootan niin innolla <3 toivotaan että kaikki hyvin Flunssaki alkaa olla voitettu
Mä lueskelen paremmalla ajalla noita teidän kirjotuksia ja tuun huomenna sit kertoon ultra kuulumiset
Nennu ja Pulputtaja 11+6 rv huomenna POKSUU <3
Ja huomenna muutenki jännä päivä NP -ultra on huomenna iltapäivällä puoli kaks jännää ootan niin innolla <3 toivotaan että kaikki hyvin Flunssaki alkaa olla voitettu
Mä lueskelen paremmalla ajalla noita teidän kirjotuksia ja tuun huomenna sit kertoon ultra kuulumiset
Nennu ja Pulputtaja 11+6 rv huomenna POKSUU <3