Tervetuloa uusille hellemasuille!
Ja SUURET onnittelut naimisiinmenijöille! :flower:
Me mentiin kanssa naimisiin kesäkuussa ja se päivä oli kyllä ikimuistoisen ihana! Suuret kirkkohäät kaikkine hääjuttuineen. Kallis päivä, joten taloudellisesti olen onnellinen, että päivä on jo takanapäin, mutta mitään en kadu ja pois en vaihtaisi. Itse olen kanssa sitä mieltä, että perheellä tulee olla sama sukunimi ja muutenkin.. Itse en halunnut lapsia ennen naimisiinmenoa. Ja olihan se ihanaa mennä naimisiin, kun kihloissakin ehdittiin olla 5 vuotta ennen sitä.
Painoista on ollut täällä puhe. Mulla oli paino pudonnut neuvalakäyntien välillä 800g. Itse olin kuitenkin etukäteen varma, että kiloja on tullut lisää useampi. Minä kanssa ennen raskautta hoikka ja lihaksikas. Nyt täytyy kyllä tunnustaa itselle, että tuo painon putoaminen ei ole merkki laihtumisesta, sillä maha on kasvanut. Lihas vain on muuttunut takaisin rasvaksi.
Unettomuudesta: Minä kanssa heräilen aamuyöstä vessaan enkä sen jälkeen saa enää unta. Väsyttäis ihan pirunaan, mutta pyörin vaan eikä mikään asento ole hyvä. En tiedä voinko vielä tuntea vauvaa, mutta tuolloin kun yritän saada unen päästä kiinni, tuntuu, että mahassa muljahtelee ja kohtu hytkyisi puolelta toiselle. Ihmeellistä.
Unista: Minä olen nähnyt tuhottomasti painajaisia. Mitään seksiunia en todellakaan, kun olisinkin. Toiset painajaiset liittyvät lapseen. Niissä synnytän toistuvasti kuolleen lapsen. Toivottavasti ei ole enneuni. Mutta joissakin painajaisissa minua vainotaan ja ajaudun murhaan. Toivottavasti sekään ei ole enneuni
Haluista: Minulta meni halut alkuraskaudessa huonovointisuuden vuoksi, mutta nyt ovat kyllä palanneet. Uusia asentoja on kyllä täytynyt keksiä kun joissain asennoissa on niin huono olla. Minulla limakalvot ovat päinvastoin turpeat ja kosteat. Ei mitään hiertymisongelmia. Minulla kans pitkän e-pillereiden käytön seurauksena halut tippuivat täysin minimiin. Sen vuoksi lopetinkin pillereiden käytön jo puolitoista vuotta sitten, vaikka raskautumishaave ei ajankohtainen ollutkaan. En uskokaan enää koskaan palaavani takaisin e-pillereihin. Sen verran suuren muutoksen seksihaluissani koin. Ja mieskin on ollut paljon onnellisempi sen jälkeen
Täällä voidaan tällä hetkellä oikein hyvin, jos selkäkipuja ei lasketa. Eilen kävin pitkästä aikaa jumpassa ja voi että miten ihanaa se olikaan! Hyvästit aion sanoa sykettä korkealla pitäville taistelulajeille, mutta rauhallisempia jumppia aion nyt jatkaa, kun pahoinvointikin on loppunut. Henkisesti olin eilisen jumpan jälkeen kuin uudestisyntynyt, joten kyllä se kannattaa. Ulkoilluthan olen koiran kanssa koko raskauden ajan, joten happihyppelyitä onneksi saa.
Alaselkä on alkanut nyt sanoa sopimustaan irti, joten koiran kanssa ulkoilua pitää vähentää (koira ei normaalisti vedä, mutta joistakin hajuista innostuessaan saattaa riuhtaista kunnolla). Selkä ei äkkinäisistä repäsyistä perusta. Yritän nyt käydä selkälihaksia vahvistavissa jumpissa. Minulla on luonnostaan notkoselkä, joten olen jo henkisesti varautunut siihen, että joudun jäämään sairaslomalle töistä kun maha kunnolla kasvaa ja kehon painopiste siirtyy eteenpäin. Nyt yritetään kuitenkin ennaltaehkäisevää työtä noiden jumppien ja selkää tukevan tukiliivin avulla.
Mukavaa viikon jatkoa kaikille! Pitäkäähän huolta masuistanne!
Ja ihanaa häähössötystä naimisiin pääseville!! :heart:
sopaka & mutkula 13+6 (huomenna poksahtaa, ihanaa! :heart